Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/К 66-837336 рукописний текст
Автор(и) : Корнієнко, Інокентій Олександрович
Назва : Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :256 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 230-256.
УДК : 159.922.8-057.875+316.62 + 159.922.8-057.875 + 316.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Копінг-поведінка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): важка ситуація--ситуація неуспіху--опанування--копінг-ресурси--стратегії копінг-поведінки--копінг-стилі--тренінг--опанувальна компетентність--професіоналізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:687.53/Л 83 рукописний текст
Автор(и) : Лубянська , Світлана Павлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :295 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-295.
УДК : 159.923:687.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Художник-модельєр
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якості--навчально-професійна діяльність--професіографічна характеристика --початкова професіоналізація--самоактуалізація--розвивальні заняття--проектний метод--інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 81-549402 рукописний текст
Автор(и) : Бондаренко, Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка психологів--професіоналізація психологів--професійна адаптація--психолог-практик--психологічні умови
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописний текст
Автор(и) : Дубравська, Дося Михайлівна
Назва : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/В 52-363786 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Мотиваційно-смислова регуляція у професіоналізації психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2004
Кільк.характеристики :438 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 378-415.
УДК : 159.923.2+159.947.5]:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професіоналізація-- Мотиваційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--професійний розвиток--мотиваційно-смислова регуляція--особистіна реалізація--професійна реалізація психолога--мотивація--ціннісні орієнтації
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і обґрунтовано концепт мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації. З'ясовано специфіку мотиваційно-смислової регуляції процесу професіоналізації особистості. Визначено основні параметри структурно-функціонального та динамічного проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розроблено діагностичний метод фіксації та оцінки проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розкрито психологічний зміст та основні закономірності стильового прояву мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації студентів та практикуючих психологів в залежності від рівня їх професійного досвіду та компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/К 17-969673 рукописний текст
Автор(и) : Каламаж, Руслана Володимирівна
Назва : Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2010
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примітки : Библиогр.: с. 405-443.
УДК : 159.923.2:331.54:34-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна я-концепція--майбутні юристи--юридична діяльність--професійна самосвідомість--професійна самооцінка--самоставлення--професійно важливі якості--юридична етика--професіоналізація
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54/Ч-81 рукописний текст
Автор(и) : Чуйко, Олена Василівна
Назва : Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :443 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 386-426.
УДК : 159.923.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--мотиваційна сфера--майбутні фахівці--професійна свідомість--освітня суб'єктність--особистісна зрілість--студенти --соціономічні професії--професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Г 70-941050 рукописний текст
Автор(и) : Горова, Олена Олександрівна
Назва : Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :462 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 398-431.
УДК : 159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--творчий саморозвиток особистості--майбутні фахівці--майбутні будівельники--професійна культура--освітня суб'єктність--професійна самосвідомість--студенти --професійна мобільність--професіоналізація--ціннісне ставлення до професії
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Курганська, Людмила Олегівна
Назва : Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК : 159.923.2:331.54:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--професіоналізація--професіоналізм--навчально-виховний процес--студенти внз
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Г 93
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 299-310 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
УДК : 159.922
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізація--професійне самоздійснення--самовираження--самовизначення--самореалізація--самотрансцендентність
Анотація: Стаття присвячена окресленню психологічного простору феномена самоздійснення. Висвітлено основні підходи щодо розуміння поняття "самоздійснення". Проаналізовано основні способи професійного самоздійснення; наведено їх психологічну характеристику, обґрунтовано основні відмінності.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9007.2/П 32
Автор(и) : Підбуцька, Ніна Вікторівна
Назва : Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 498-508: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 507 (3 назви)
УДК : 159.9007.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--задоволеність професією--майбутні інженери--образ професії--професійна самосвідомість--особистісно-професійний розвиток--успішна професіоналізація
Анотація: У статті досліджено особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера, до якого віднесено особистісно-професійну задоволеність і образ професії інженера. Використано комплекс психодіагностичних методик. Розкрито динаміку задоволеності професією протягом навчання у ВНЗ. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу виявлені уявлення щодо професії респондентів із низьким рівнем особистісно-професійної задоволеності.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Л 37-985239720 рукописний текст
Автор(и) : Левицька, Надія Сергіївна
Назва : Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 316.614.6-057.875:33](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--майбутні фахівці--соціальна сфера--соціальні працівники--професіоналізація--професійна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/К 47
Автор(и) : Кльоц, Любов Антонівна
Назва : Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126: рис. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--професійна самосвідомість--я-концепція--практичний психолог--професіоналізація
Анотація: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 37.015.3/М 41
Автор(и) : Мешко, Олександр Іванович
Назва : Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна позиція--майбутні педагоги--суб'єктність--професійне становлення--професіоналізація--майбутні фахівці--професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 401-410: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви)
УДК : 159.923.2:614.252-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна самооцінка--професійно важливі якості--професійні уміння--професіоналізація--студенти-медики
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійної самооцінки студентів 1-3 курсів медичного університету.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.662:378-057.8/М 57-380812 рукописний текст
Автор(и) : Мищишин, Марія Миколаївна
Назва : Соціально-психологічний образ успішного фахівця як чинник професіоналізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Львів, 2016
Кільк.характеристики :260 с.: табл.
Колективи : Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-209.
УДК : 316.662:378-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізація--студенти--майбутні фахівці--мотивація--професійний успіх
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу та емпіричному визначенню змісту та структури соціально-психологічного образууспішного фахівця як чинника професіоналізації студентської молоді. Теоретично розроблено та емпірично визначено модель соціально-психологічного образу успішного фахівця. Емпірично встановлено зв'язки характеристик соціально-психологічного образу успішного фахівця та сили мотиву досягнення професійного успіху із індивідуально-психологічними властивостями особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Коломієць Л. І.
Назва : Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 159-169 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
УДК : 378:[159.923:502/504]
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система "особистість-середовище"--освітнє середовище--екологічність--екологічне освітнє середовище--вища освіта--професійна підготовка--первинна професіоналізація майбутніх фахівців
Анотація: У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття "освітнє середовище", визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Розкрито сутність екологічності освітнього середовища крізь призму новітніх підходів і парадигм (екогуманітарної, екопсихологічної, екофасилітуючої тощо).
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Музика, Олександр Леонідович, Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 213-231: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрально-особистісна самооцінка--диференційно-особистісна самооцінка--професіоналізація--професійна самооцінка
Анотація: Професійна самооцінка розглядається як компонент самосвідомості, що виникає в результаті зіставлення людиною власних професійних якостей з соціальними вимогами та особистими стандартами і є ланкою в регуляції професійного й особистісного саморозвитку. Генезу професійної самооцінки студентів медичних вишів змодельовано з допомогою виокремлення когнітивно-операційних та референтно-ціннісних складників здібностей.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Станишевский М.
Назва : Развитие профессиональной компетентности у специалистов, работающих в социальном секторе
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 59-65 (Шифр 153/154/О-64-819279316)
Примітки : Бібліогр.: с. 64-65 (11 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійна мотивація--оцінка зміни компетентності--професіоналізація діяльності--кваліфікаційний проект--соціальний сектор
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку професійної компетентності у фахівців, що працюють у соціальному секторі. Проведено аналіз низки кваліфікаційних проектів. спрямованих на розвиток професійної компетентності у різних фахівців і фахівців-волонтерів, які працюють у соціальному секторі не за прямим фахом. В якості матеріалу для цього дослідження використано результати роботи проектів «Підготовка персоналу для національної мережі консультативних кабінетів підтримки ВІЛ-інфікованих людей», «Навчально-профілактична програма зі зниження небезпеки зараження ВІЛ в середовищі християнських громад і жителів Одеської області», «Надання психологічної допомоги населенню, підвищення кваліфікації, супервізія і «польова» практика фахівців у психокорекційних групах, для поліпшення роботи сектору соціальних послуг в Україні» та низки інших кваліфікаційних проектів.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Никоненко О. В.
Назва : Дослідження моральнісного компонента монетарної соціалізації студентської молоді
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 70-78 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 77 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монетарна соціалізація--економічна соціалізація--гроші--моральнісний компонент--моральнісна оцінка грошей--професіоналізація
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 130722
Кількість відвідувачів 1293
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя