Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХІЧНІ СТАНИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.
159.9.01+159.96
Ю 83


    Юрченко, Вікторія Миколаївна.
    Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Юрченко Вікторія Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Рівенський ін-т слов`янознавства Київського славістичного ун-ту. - Рівне, 2009. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-481. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічні стани--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- структурно-рівнева концепція психіки -- підсвідоме -- свідомість -- психофізіологічна активність -- вольові стани -- мисленнєві психічні стани -- перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9:615.851
Щ 84


    Щіпановська, Олена Робертівна.
    Психологічні чинники психотерапевтичного дискурсу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Щіпановська Олена Робертівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-207. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психотерапія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- психотерапевтичний дискурс -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- психічні стани
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників, від яких залежить терапевтичний ефект психотерапевтичного дискурсу. Здійснено критичний огляд концептуальних основ та процесуальних характеристик психологічних моделей психотерапії. Обгрунтовано добір комплексу психодіагностичних методик для вивчення психологічних особливостей учасників психотерапевтичних сеансів. Виявлено та описано специфічні симптомокомплекси індивідуально-особистісних характеристик, притаманних різним групам клієнтів, які зверталися по психотерапевтичну допомогу, у контексті динаміки суб'єктивної психічної реальності, що мала місце внаслідок взаємодії їх дискурсів з дискурсом психотерапевта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.922(043.5)
К 57


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
37.015.3:159.922(043.5)
Ч 65


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 214 с. : табл. + 1 додатки 53 с. - Бібліогр.: с.188-214 (224 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному обгрунтуванню та емпіричному виявленню співвідношення психічних станів зі спрямованістю особистості учнів загальноосвітньої школи в динаміці вікового розвитку. Визначено вплив професійної спрямованості вчителів на перебіг психічних станів учнів. На засадах генетичної психології розроблено модель суб'єкт-суб'єктного простору взаємодії: "спрямованість викладача-психічні стани-спрямованість школярів". Доведено, що цільові настановлення педагогів є зовнішніми детермінантами психічних станів й впливають на цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівні станю станів, коли психічні стани й цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівню станів, коли психічні стани й цільові настановлення виступають як переживання, емоційні оцінки; когнітивний рівень психічних станів й цільових настановлень, коли усвідомлюються психічні стани й власні цільові настановлення на конативному рівні. Уточнено, що психічні стани й цільові настановлення особистості мають подібність спрямуванням: при позитивних психічних станах учнів цільові настановлення виражені позитивними мотивами, при негативних психічних станах - негативними мотивами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.96:616.5:616.89-008
Х 95


    Хрупало, Ганна Володимирівна.
    Особливості психічних станів жінок дітородного віку при передчасній інволюції шкіри [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Хрупало Ганна Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-178. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Захворювання шкіри--Психічні стани--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інволюція шкіри -- жінки -- психічні стани -- особистісна акцентуація -- неврастенізація -- депресія -- афективне мислення -- міжособистісне ставлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню характеру та особливостей таких психічних станів, як тривожне напруження, зміни іпохондричного характеру, астенія, неврастенізація, депресія та субдепресія, обсесії, афектифне мислення та психалгії у жінок дітородного віку при передчасній інволюції шкіри. Виявлено роль та особливості особистісної акцентуації, підвищення біологічного віку, зміни в вегетативній нервовій системі. Виокремлено основні варіанти конфліктів у ставленні жінок до ПІШ та міжособистісних ставлень до самих себе та оточення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
   15.0
   Ф 36


    Фейгенберг, Иосиф Моисеевич.
    Вероятностное прогнозирование и преднастройка к движениям [Текст] : [монография] / И. М. Фейгенберг, В. А. Иванников. - Москва : [б. в.], 1978. - 112 с. - Библиогр.: с. 107-111. - 0.60 коп. р.
УДК
Рубрики: Імовірнісне прогнозування--людина--Науково-популярне видання
   Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання

Кл.слова (ненормовані):
імовірнісне прогнозування -- людина -- психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки


Дод.точки доступу:
Иванников, Вячеслав Андреевич
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

7.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 440 с. : табл. + 1 додатки 152 с. - Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
   15.0
   Т 30


    Тейяр де Шарден, Пьер.
    Феномен человека [Текст] = Le phénomène humain / ПьерТейяр де Шарден ; пер. с фр. Н. А. Садовского. - Москва : [б. в.], 1965. - 296 с. - 1 руб. 04 к. р.
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Садовский, Н. А. \пер.\; Теяр, П'єр (французький філософ, вчений (палеонтолог, антрополог, археолог) і католицький теолог. Член ордена єзуїтів, священик. Один з першовідкривачів сінантропа біля Пекіна (1929) ; 1881-1955) \про нього\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
   15.0
   Т 30


    Тейяр де Шарден, Пьер.
    Феномен человека [Текст] / ПьерТейяр де Шарден ; [предисл. и комментар. В. А. Старостина ; пер. с фр. Н. А. Садовского] ; Гос. ком. СССР по науке и технике. - Москва : [б. в.], 1987. - 240 с. - 1 руб.50 к. р.
Книга печатается с издания П. Тейяра де Шардена "Феномен человека" М. Прогресс, 1965
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Садовский, Н. А. \пер.\; Старостин , Б. А. \авт. предисл.\; Теяр, П'єр (французький філософ, вчений (палеонтолог, антрополог, археолог) і католицький теолог. Член ордена єзуїтів, священик. Один з першовідкривачів сінантропа біля Пекіна (1929) ; 1881-1955) \про нього\; Государственный комитет СССР по науке и технике; Комиссия Президиума Совета Министров СССР; Межведомственный научный Совет по проблеме "Сознание"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 99800
Кількість відвідувачів 1167
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя