Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХІЧНІ СТАНИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
15(08)
А 43


    Клибанівська, Т. М.
    Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 105-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- психіка -- функції -- психічна діяльність -- ситуація -- поведінка
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз функцій психічних станів людини. Акцентовано увагу на визначеннях психічного стану плеядою науковців. Розкрито низку функцій психічного стану: інтеграційну, пристосувальну (адаптивну), відображення, регулятивну, інтеграційну, організуючу, управлінську та ін. Виділено низку детермінант, що викликають психічні стани, які об'єднують у поняття "ситуація". Запропоновано визначення ситуації, її складових, обумовленість - станів ситуацією. Встановлено, що будь-яка зміна "внутрішніх умов" спричиняє зміну психічних станів. Зазначено, що в основі певного цілісного синдрому, вираженого у вигляді єдності поведінки й переживання, лежить механізм кореляції між різними підсистемами, функціями, органами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
   15.0
   Т 30


    Тейяр де Шарден, Пьер.
    Феномен человека [Текст] = Le phénomène humain / ПьерТейяр де Шарден ; пер. с фр. Н. А. Садовского. - Москва : [б. в.], 1965. - 296 с. - 1 руб. 04 к. р.
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Садовский, Н. А. \пер.\; Теяр, П'єр (французький філософ, вчений (палеонтолог, антрополог, археолог) і католицький теолог. Член ордена єзуїтів, священик. Один з першовідкривачів сінантропа біля Пекіна (1929) ; 1881-1955) \про нього\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
   15.0
   Т 30


    Тейяр де Шарден, Пьер.
    Феномен человека [Текст] / ПьерТейяр де Шарден ; [предисл. и комментар. В. А. Старостина ; пер. с фр. Н. А. Садовского] ; Гос. ком. СССР по науке и технике. - Москва : [б. в.], 1987. - 240 с. - 1 руб.50 к. р.
Книга печатается с издания П. Тейяра де Шардена "Феномен человека" М. Прогресс, 1965
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Садовский, Н. А. \пер.\; Старостин , Б. А. \авт. предисл.\; Теяр, П'єр (французький філософ, вчений (палеонтолог, антрополог, археолог) і католицький теолог. Член ордена єзуїтів, священик. Один з першовідкривачів сінантропа біля Пекіна (1929) ; 1881-1955) \про нього\; Государственный комитет СССР по науке и технике; Комиссия Президиума Совета Министров СССР; Межведомственный научный Совет по проблеме "Сознание"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9.01+159.96
Ю 83


    Юрченко, Вікторія Миколаївна.
    Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Юрченко Вікторія Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Рівенський ін-т слов`янознавства Київського славістичного ун-ту. - Рівне, 2009. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-481. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічні стани--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- структурно-рівнева концепція психіки -- підсвідоме -- свідомість -- психофізіологічна активність -- вольові стани -- мисленнєві психічні стани -- перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
   15.0
   С 87


   
    Структурные и функциональные основы психической деяльности [Текст] : материалы симпозиума / АН СССР. Институт философии ; [отв. ред.: С. А. Саркисов, Е. В. Шорохова]. - Москва : [б. в.], 1963. - 92, 1 с. - 0.26 коп. р.
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Саркисов, С. А. \отв. ред.\; Шорохова, Е. В. \отв. ред.\; Академия наук СССР. Ин-т философии
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.922(043.5)
Ч 65


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 214 с. : табл. + 1 додатки 53 с. - Бібліогр.: с.188-214 (224 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному обгрунтуванню та емпіричному виявленню співвідношення психічних станів зі спрямованістю особистості учнів загальноосвітньої школи в динаміці вікового розвитку. Визначено вплив професійної спрямованості вчителів на перебіг психічних станів учнів. На засадах генетичної психології розроблено модель суб'єкт-суб'єктного простору взаємодії: "спрямованість викладача-психічні стани-спрямованість школярів". Доведено, що цільові настановлення педагогів є зовнішніми детермінантами психічних станів й впливають на цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівні станю станів, коли психічні стани й цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівню станів, коли психічні стани й цільові настановлення виступають як переживання, емоційні оцінки; когнітивний рівень психічних станів й цільових настановлень, коли усвідомлюються психічні стани й власні цільові настановлення на конативному рівні. Уточнено, що психічні стани й цільові настановлення особистості мають подібність спрямуванням: при позитивних психічних станах учнів цільові настановлення виражені позитивними мотивами, при негативних психічних станах - негативними мотивами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:159.922(043.5)
К 57


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Еверт, О. В.
    Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності [Текст] / О. В. Еверт // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 308-314
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- синдром посттравматичного стресового розладу -- військовослужбовці -- бойові травми -- антитерорестична операція
Анотація: Визначено специфіку негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов. Виділяється низка стадій зміни психічного стану військовослужбовців, які зазнали впливу екстремальних факторів: вітальних реакцій, гострого психоемоційного шоку з явищами над мобілізації, психологічної демобілізації, вирішення, первинного відновлення, відставлених реакцій. Основною реакцією військовослужбовців на бойові події є бойовий стрес, що включає всі різновиди психологічного та емоційного стресу й виникає як наслідок небезпек і вимог виконання бойових завдань та інших військових операцій. Інтенсивний бойовий стрес може призводити до бойової психічної травми. У розвитку такої травми виділяють: гостру реакцію на стрес, посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) та хронічну зміну особистості


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Візнюк, І. М.
    Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби [Текст] / І. М. Візнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
іпохондричні розлади -- соматичні захворювання -- психічні стани -- кореляційні зв'язки -- переживання -- емоційні порушення -- нозології -- соматопатія -- соматотонія
Анотація: У статті зосереджено увагу на поведінкових механізмах іпохондричних розладів особистості та їх основних принципах психодіагностики. Вказано перелік симптоматичних особливостей розладу в умовах диференційних схожостей й відмінностей індивідуальних і загальних показників психодіагностичних принципів. Використано загальнонаукові методи у вивченні різнопланових джерел і летаратури, у разі чого вдалося відтворити реальні факти досліджуваної проблеми з урахуванням наукового доробку вітчизняних науковців. Обгрунтовано аналіз вивчення етіології і розвитку іпохондричних нозологій у групі хворих із найбільш вираженою патофізіологічною симптоматикою. Вказано перелік симптоматичних особливостей розладу в умовах диференційних схожостей і відмінностей індивідуальних і загальних показників психодіагностичних методів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
   15.0
   М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.).
    Розвиток психіки в онтогенезі [Текст]. Т. 2. Моделювання психологічних новоутворень: генетичний аспект / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 2002. - 335, [1] с. : портр. - Бібліогр.: с. 304-318. - ISBN 966-7786-45-5 : 20 грн. р., 20.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--особистість--Наукове видання
   Генетична психологія--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- життевий шлях особистості -- самоздійснення особистості -- генетична психологія -- особистість -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

11.
   15.0
   М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.).
    Розвиток психіки в онтогенезі [Текст]. Т. 1. Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 2002. - 319, [1] с. : портр. - Бібліогр.: с. 308-319. - ISBN 966-7786-44-7 : 20.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--особистість--Наукове видання
   Генетична психологія--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- життевий шлях особистості -- самоздійснення особистості -- генетична психологія -- особистість -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
   15.0
   Р 59


    Рогинский, Г. З.
    Развитие мозга психики [Текст] / Г. З. Рогинский ; под ред., с предисл. В. П. Осипова ; [оформление С. Андриевича] ; Гос. Ин-т по изучению мозга им. В. М. Бехтерева. - Ленинград : [б. в.], 1948. - 239, [1] с. : ил. - 7.00 руб. р.
Примітки про особливості:
Прим. 4113 : Библиотеке Института Психологии 23/IV-48 Підпис (Г. Рогинський).
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Осипов, В. П. \ред.\; Андриевич, С. \худож.\; Государственный Институт по изучению мозга им. В. М. Бехтерева
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

13.
15.1/В 92-786875613
   15.0
   В 92


    Выготский, Лев Семенович.
    Развитие высших психических функций. Из неопубликованых трудов [Текст] / Л. С. Выготский ; АПН РСФСР. - Москва : [б. в.], 1960. - 500 с. - 1 руб. р., 1.00 руб. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--людина--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Леонтьев, А. Н. \ред.\; Лурия , А. Р. \ред.\; Теплов, Б. М. \ред.\; Виготський, Лев Семенович (радянський психолог, засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934) \про нього\; Академия педагогических наук РСФСР; Институт психологии
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

14.
   15.0
   А 90


    Асаджоли, Роберто.
    Психосинтез. От душевного кризиса к высшему "Я". Теория и практика. [Текст] / Роберто Асаджоли. - Москва : [б. в.], 1994. - 313, [7] с. - (Библиотека психологической литературы). - ISBN 5-87983-003-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--людина--Науково-популярне видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- мозгова діяльність -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина -- нервна діяльність -- психонервна діяльність -- форми нервової діяльності людини


Дод.точки доступу:
Данченко, В. \отв. ред.\; Чурикова, А. \худож.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15.1/Т 22-318932158
   15.0
   К 78


    Крайг, Грейс.
    Психология развития [Текст] = Human development / Грейс Крайг, Дон Бокум ; науч. ред. перевода на рус. яз. Т. В. Прохоренко ; [пер. с англ.: А. Маслов. О. Орешкина, А. Попов]. - 9-е изд. - Санкт-Петербург : [б. в.], 2007. - 940, [4] с. - (Мастера психологии). - Библиогр.: с. 846-927. - 150.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Бокум, Дон; Прохоренко, Т. В. \науч. ред. перевода на рус. яз.\; Маслов, А. \пер.\; Орешкина, О. \пер.\; Попов, А. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
   15.0
   М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.).
    Психологія учіння людини: генетико-моделюючий підхід [Текст] : монографія / С. Д. Максименко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : [б. в.], 2013. - 590, [2] с. - Библиогр.: с. 571-590. - ISBN 978-966-194-118-1 : 50.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--особистість--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- особистість -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 440 с. : табл. + 1 додатки 152 с. - Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

19.
159.9:615.851
Щ 84


    Щіпановська, Олена Робертівна.
    Психологічні чинники психотерапевтичного дискурсу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Щіпановська Олена Робертівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-207. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психотерапія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- психотерапевтичний дискурс -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- психічні стани
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників, від яких залежить терапевтичний ефект психотерапевтичного дискурсу. Здійснено критичний огляд концептуальних основ та процесуальних характеристик психологічних моделей психотерапії. Обгрунтовано добір комплексу психодіагностичних методик для вивчення психологічних особливостей учасників психотерапевтичних сеансів. Виявлено та описано специфічні симптомокомплекси індивідуально-особистісних характеристик, притаманних різним групам клієнтів, які зверталися по психотерапевтичну допомогу, у контексті динаміки суб'єктивної психічної реальності, що мала місце внаслідок взаємодії їх дискурсів з дискурсом психотерапевта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
154
А 43


    Мілютіна, К. Л.
    Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації [Текст] / К. Л. Мілютіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- працевлаштування -- психічні стани -- толерантність -- самопроектування
Анотація: Соціалізація з позицій постнекласичної парадигми – це нелінійний багатоваріантний процес взаємодії людини і Світу у ситуації невизначеності. Основним механізмом цієї взаємодії стає суб’єктний вчинок, яким задається кількість ступенів свободи особистості у виборі власної соціалізаційної стратегії. Успішним інформальним варіантом трудової соціалізації є робота в умовах фрілансу. У дослідженні взяли участь 30 респондентів, які перебували у ситуації роботи на фрілансі, та люди, які офіційно працюють в різних організаціях (30 осіб). Емпіричним дослідженням встановлено, що інформальний варіант трудової соціалізації пов’язано з більш високим рівнем толерантності до невизначеності, інтроверсією, нижчим рівнем тривожності особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 68866
Кількість відвідувачів 900
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя