Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХІЧНІ СТАНИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клибанівська Т. М.
Назва : Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 105-118 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
УДК : 159.94.001
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--психіка--функції--психічна діяльність--ситуація--поведінка
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз функцій психічних станів людини. Акцентовано увагу на визначеннях психічного стану плеядою науковців. Розкрито низку функцій психічного стану: інтеграційну, пристосувальну (адаптивну), відображення, регулятивну, інтеграційну, організуючу, управлінську та ін. Виділено низку детермінант, що викликають психічні стани, які об'єднують у поняття "ситуація". Запропоновано визначення ситуації, її складових, обумовленість - станів ситуацією. Встановлено, що будь-яка зміна "внутрішніх умов" спричиняє зміну психічних станів. Зазначено, що в основі певного цілісного синдрому, вираженого у вигляді єдності поведінки й переживання, лежить механізм кореляції між різними підсистемами, функціями, органами.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/Т 30
Автор(и) : Тейяр де Шарден, Пьер
Назва : Феномен человека
Паралельн. назви :Le phénomène humain
Вихідні дані : Б.м., 1965
Кільк.характеристики :296 с.
Ціна : 1 руб. 04 к., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психічний розвиток-- людина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--розвиток мозку--розвиток психіки--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/Т 30
Автор(и) : Тейяр де Шарден, Пьер
Назва : Феномен человека
Вихідні дані : Б.м., 1987
Кільк.характеристики :240 с.
Колективи : Государственный комитет СССР по науке и технике, Комиссия Президиума Совета Министров СССР, Межведомственный научный Совет по проблеме "Сознание"
Примітки : Книга печатается с издания П. Тейяра де Шардена "Феномен человека" М. Прогресс, 1965
Ціна : 1 руб.50 к., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психічний розвиток-- людина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--розвиток мозку--розвиток психіки--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01+159.96/Ю 83 рукописний текст
Автор(и) : Юрченко, Вікторія Миколаївна
Назва : Теоретико-методологічні засади дослідження психічних станів людини : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Рівне, 2009
Кільк.характеристики :481 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-481.
УДК : 159.9.01+159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психічні стани
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--структурно-рівнева концепція психіки--підсвідоме--свідомість--психофізіологічна активність--вольові стани--мисленнєві психічні стани--перцептивні стани
Анотація: В дослідженні розкрито методологічні та методичні аспекти системного психологічного пізнання з метою узагальнення і використання в розробці системних теоретико-методологічних засад дослідження психічних станів людини. Проведено історико- психологічний аналіз становлення системного поняття "психічний стан" як моделі відповідного явища людської психіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/С 87
Назва : Структурные и функциональные основы психической деяльности : Материалы симпозиума
Вихідні дані : Б.м., 1963
Кільк.характеристики :92, 1 с.
Колективи : Академия наук СССР. Ин-т философии
Ціна : 0.26 коп., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психічний розвиток-- людина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--розвиток мозку--розвиток психіки--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922(/Ч 65-347256799 рукописний текст
Автор(и) : Штих, Ірина Ігорівна
Назва : Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :214 с.: табл. + 1 додатки 53 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.188-214 (224 назв).
УДК : 37.015.3:159.922(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спрямованість особистості--професійна спрямованість вчителів--психічні стани--учні--навчальна активність--суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному обгрунтуванню та емпіричному виявленню співвідношення психічних станів зі спрямованістю особистості учнів загальноосвітньої школи в динаміці вікового розвитку. Визначено вплив професійної спрямованості вчителів на перебіг психічних станів учнів. На засадах генетичної психології розроблено модель суб'єкт-суб'єктного простору взаємодії: "спрямованість викладача-психічні стани-спрямованість школярів". Доведено, що цільові настановлення педагогів є зовнішніми детермінантами психічних станів й впливають на цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівні станю станів, коли психічні стани й цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівню станів, коли психічні стани й цільові настановлення виступають як переживання, емоційні оцінки; когнітивний рівень психічних станів й цільових настановлень, коли усвідомлюються психічні стани й власні цільові настановлення на конативному рівні. Уточнено, що психічні стани й цільові настановлення особистості мають подібність спрямуванням: при позитивних психічних станах учнів цільові настановлення виражені позитивними мотивами, при негативних психічних станах - негативними мотивами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922(/К 57-825279140 рукописний текст
Автор(и) : Штих, Ірина Ігорівна
Назва : Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.922(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спрямованість особистості--професійна спрямованість вчителів--психічні стани--учні--навчальна активність--суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Еверт О.В.
Назва : Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 308-314 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--синдром посттравматичного стресового розладу--військовослужбовці--бойові травми--антитерорестична операція
Анотація: Визначено специфіку негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов. Виділяється низка стадій зміни психічного стану військовослужбовців, які зазнали впливу екстремальних факторів: вітальних реакцій, гострого психоемоційного шоку з явищами над мобілізації, психологічної демобілізації, вирішення, первинного відновлення, відставлених реакцій. Основною реакцією військовослужбовців на бойові події є бойовий стрес, що включає всі різновиди психологічного та емоційного стресу й виникає як наслідок небезпек і вимог виконання бойових завдань та інших військових операцій. Інтенсивний бойовий стрес може призводити до бойової психічної травми. У розвитку такої травми виділяють: гостру реакцію на стрес, посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) та хронічну зміну особистості
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Візнюк І.М.
Назва : Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 65-74 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
УДК : 159.9.07:616.895.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іпохондричні розлади--соматичні захворювання--психічні стани--кореляційні зв'язки--переживання--емоційні порушення--нозології--соматопатія--соматотонія
Анотація: У статті зосереджено увагу на поведінкових механізмах іпохондричних розладів особистості та їх основних принципах психодіагностики. Вказано перелік симптоматичних особливостей розладу в умовах диференційних схожостей й відмінностей індивідуальних і загальних показників психодіагностичних принципів. Використано загальнонаукові методи у вивченні різнопланових джерел і летаратури, у разі чого вдалося відтворити реальні факти досліджуваної проблеми з урахуванням наукового доробку вітчизняних науковців. Обгрунтовано аналіз вивчення етіології і розвитку іпохондричних нозологій у групі хворих із найбільш вираженою патофізіологічною симптоматикою. Вказано перелік симптоматичних особливостей розладу в умовах диференційних схожостей і відмінностей індивідуальних і загальних показників психодіагностичних методів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.)
Назва : Розвиток психіки в онтогенезі . Т. 2 : Моделювання психологічних новоутворень: генетичний аспект
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :335, [1] с.: портр.
Примітки : Бібліогр.: с. 304-318
ISBN, Ціна 966-7786-45-5: 20 грн., 20.00 грн., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- особистість
Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--життевий шлях особистості--самоздійснення особистості--генетична психологія--особистість--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.)
Назва : Розвиток психіки в онтогенезі . Т. 1 : Теоретико-методологічні проблеми генетичної психології
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :319, [1] с.: портр.
Примітки : Бібліогр.: с. 308-319
ISBN, Ціна 966-7786-44-7: 20.00 грн., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- особистість
Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--життевий шлях особистості--самоздійснення особистості--генетична психологія--особистість--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/Р 59
Автор(и) : Рогинский Г. З.
Назва : Развитие мозга психики
Вихідні дані : Б.м., 1948
Кільк.характеристики :239, [1] с.: ил.
Колективи : Государственный Институт по изучению мозга им. В. М. Бехтерева
Ціна : 7.00 руб., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--розвиток мозку--розвиток психіки--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.1/В 92-786875613
15.0/В 92
Автор(и) : Выготский, Лев Семенович
Назва : Развитие высших психических функций. Из неопубликованых трудов
Вихідні дані : Б.м., 1960
Кільк.характеристики :500 с.
Колективи : Академия педагогических наук РСФСР, Институт психологии
Ціна : 1 руб., 1.00 руб., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- людина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/А 90
Автор(и) : Асаджоли, Роберто
Назва : Психосинтез. От душевного кризиса к высшему "Я". Теория и практика.
Вихідні дані : Б.м., 1994
Кільк.характеристики :313, [7] с.
Серія: Библиотека психологической литературы
ISBN, Ціна 5-87983-003-9: Б.ц.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- людина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--мозгова діяльність--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина--нервна діяльність--психонервна діяльність--форми нервової діяльності людини
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.1/Т 22-318932158
15.0/К 78
Автор(и) : Крайг, Грейс, Бокум, Дон
Назва : Психология развития . -9-е изд.
Паралельн. назви :Human development
Вихідні дані : Б.м., 2007
Кільк.характеристики :940, [4] с.
Серія: Мастера психологии
Примітки : Библиогр.: с. 846-927
Ціна : 150.00 грн., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15.0/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.)
Назва : Психологія учіння людини: генетико-моделюючий підхід : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :590, [2] с.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примітки : Библиогр.: с. 571-590
ISBN, Ціна 978-966-194-118-1: 50.00 грн., р.
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--особистість--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.014.22:0/Т 35-700368710 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :440 с.: табл. + 1 додатки 152 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв).
УДК : 159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--розвиток толерантності--освітні організації--персонал освітніх організацій--організаційна культура--організаційний розвиток--соціальна напруженість--психічні стани--суб'єктивне благополуччя--технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.014.22:0/Т 35-534920497 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--розвиток толерантності--освітні організації--персонал освітніх організацій--організаційна культура--організаційний розвиток--соціальна напруженість--психічні стани--суб'єктивне благополуччя--технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:615.851/Щ 84 рукописний текст
Автор(и) : Щіпановська, Олена Робертівна
Назва : Психологічні чинники психотерапевтичного дискурсу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-207.
УДК : 159.9:615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--психотерапевтичний дискурс--самосвідомість--емоційна стабільність--психічні стани
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників, від яких залежить терапевтичний ефект психотерапевтичного дискурсу. Здійснено критичний огляд концептуальних основ та процесуальних характеристик психологічних моделей психотерапії. Обгрунтовано добір комплексу психодіагностичних методик для вивчення психологічних особливостей учасників психотерапевтичних сеансів. Виявлено та описано специфічні симптомокомплекси індивідуально-особистісних характеристик, притаманних різним групам клієнтів, які зверталися по психотерапевтичну допомогу, у контексті динаміки суб'єктивної психічної реальності, що мала місце внаслідок взаємодії їх дискурсів з дискурсом психотерапевта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Мілютіна К. Л.
Назва : Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 98-102 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--працевлаштування--психічні стани--толерантність--самопроектування
Анотація: Соціалізація з позицій постнекласичної парадигми – це нелінійний багатоваріантний процес взаємодії людини і Світу у ситуації невизначеності. Основним механізмом цієї взаємодії стає суб’єктний вчинок, яким задається кількість ступенів свободи особистості у виборі власної соціалізаційної стратегії. Успішним інформальним варіантом трудової соціалізації є робота в умовах фрілансу. У дослідженні взяли участь 30 респондентів, які перебували у ситуації роботи на фрілансі, та люди, які офіційно працюють в різних організаціях (30 осіб). Емпіричним дослідженням встановлено, що інформальний варіант трудової соціалізації пов’язано з більш високим рівнем толерантності до невизначеності, інтроверсією, нижчим рівнем тривожності особистості.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 128964
Кількість відвідувачів 818
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя