Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1895)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХОЛОГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-106 
1.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Карабаєва, І.
    Як з'ясувати, чого бажають діти [Текст] / І. Карабаєва // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 11. - С. 15-17


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.


    Пастушенко, В.
    Я чудовий [Текст] / В. Пастушенко, О. Капустюк // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 9. - С. 32-33


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\; Капустюк, О.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.


    Гурлєва, Т.
    Що потрібно знати, аби не ображати [Текст] / Т. Гурлєва // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 27-32


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
371.015:01
Д 79


    Дубровина, И. В.
    Школьная психологическая служба: вопросы теории и практики [Текст] : монография / И.В. Дубровина ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии АПН СССР. - Москва : Педагогика, 1991. - 232 с. - ISBN 5-7155-0371-Х : 2.00 руб.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
школьная психологическая служба -- школьный психолог -- научно-организационные вопросы

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
М 72


    Млодик, И.
    Школа и как в ней выжить: взгляд гуманистического психолога [Текст] / И. Млодик. - Москва : Генезис, 2008. - 184 с. - ("Родительская библиотека"). - ISBN 978-5-98563-127-2 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
школа -- взгляд гуманистического психолога -- этапы школьной жизни -- учитель -- психолог в школе

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015
Р 93


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога [Текст] : учебное пособие / В. В. Рибалка. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-435-1 : 6 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
честь -- гідність -- практичний психолог

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
378-057.875:159.9-051]:81'233
П 19


    Паскевська, Юлія Анатоліївна.
    Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Паскевська Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Запорізьк. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- мовленнєва діяльність -- практичний психолог -- професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
378-057.875:159.9-051
Б 15


    Бадалова , Марина Вікторівна.
    Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бадалова Марина Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- інтелектуальна готовність -- консультативна задача -- інтелектуальна готовність
Анотація: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
378-057.875:159.98-051+159.964.3
К 64


    Кондрашихина, Оксана Александрова.
    Формирование способности к фасилитационным влияниям у будущих практических психологов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрашихина Оксана Александрова ; науч. рук. Балл Г. А. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2004. - 239 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 165-188. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Подготовка психологов--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
практический психолог -- подготовка психологов -- фасилитационное влияние -- способность к фасилитационному влиянию
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей формирования способности к фасилитацийних воздействий у будущих практических психологов. В нем теоретически обоснована и экспериментально выявлены психологические факторы, детерминирующие способность к фасилитационному влиянию, а также условия формирования данной способности. Разработаны и апробированы средства диагностики способности к фасилитацийнным влияниям, их практическое воплощение осуществлено на основе специально разработанной программы, направленной на формирование этой способности. Программа включает формирование мотивационного и инструментального составляющих способности к фасилитацийнным влияниям.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
378-057.875:159.98-051]:171
Д 18


    Данилова, Таисия Николаевна.
    Формирование гуманистической направленности личности будущего практического психолога [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Данилова Таисия Николаевна ; науч. рук. Семиченко В. А. ; Центр. ин-т последипломного пед. образования АПН Укр. - Киев, 2004. - 188 с. : табл. - Библиогр.: с. 171-181. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Гуманистическая направленность личности--Диссертации
   Педагогическая психология--Будущий психолог--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая направленность -- потребностно-мотивационная сфера -- система ценностей -- самосознание -- профессиональная подготовка -- деятельность практического психолога
Анотація: Диссертация посвящена проблеме формирования гуманистической направленности личности будущих практических психологов. В работе представлены результаты исследования особенностей формирования направленности у студентов - будущих психологов. выделены и описаны основные типы направленности личности среди студентов-психологов: гуманистический, экзистенциальный, прагматический и эгоцентрический. Раскрыта взаимосвязь отдельных типов направленности с другими личностными характеристиками. Теоретически обоснована и практически реализована комплексная психолого-педагогическая программа формирования гуманистической направленности студентов-психологов.
: Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатольевна \науч. рук.\; Центральный институт последипломного образования АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.


    Терещенко, Л.
    Феномен психологічної проблеми в консультуванні [Текст] / Л. Терещенко // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 11. - С. 33-39


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Барчі, Беата Василівна.
    Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога [Текст] / Б. В. Барчі // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
готовність -- психолог -- професійна діяльність психолога -- чинники готовності
Анотація: У статті феномен "готовність" розглянуто в сучасних інтерпретуваннях вітчизняними і зарубіжними психологами. Розкрито зміст і структурні компоненти готовності психолога до професійної діяльності. Окреслено можливості готовності психолога до професійної діяльності, які спрямовані на розвиток професійної світоглядності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
159.98
Л 96


    Лютова-Робертс, Е. К.
    Тренинг начинающего консультанта [Текст] : ведение доверительной системы / Е. К. Лютова-Робертс. - Санкт-Петербург : [б. в.], 2007. - 307 с. - (Психологический тренинг). - 40.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
консультант -- психолог-консультант -- тренинг -- психологическое консультирование

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.98
Т 48


    Ткаченко, О.
    Тренінг професійної майстерності психологів-консультантів: "справожиттєвий" підхід [Текст] : навчальний посібник (експериментальний курс) / О. Ткаченко, Ю. В. Пахомов ; Міністерство освіти і науки України, Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки. - Кіровоград : [б. в.], 2009. - 92 с. - 4.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- психолог -- консультант


Дод.точки доступу:
Пахомов, Ю. В.; Міністерство освіти і науки УкраїниКіровоградський інститут регіонального управління та економіки
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
373.5.035:801.73
П 77


    Володарська, Наталія Дмитрівна.
    Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід [Текст] / Н. Д. Володарська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 200-207. - Бібліогр.: с. 207 (9 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика -- наративна психологія -- психологічна допомога -- шкільний психолог -- соціальні ролі -- психологічна підтримка учнів -- життєві цінності


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
154
А 43


    Шевченко, С. В.
    Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Текст] / С. В. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 150-156. - Бібліогр.: с. 155 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
майбутній психолог -- розвиток довіри до себе -- професійне становлення -- компоненти довіри до себе як до психолога
Анотація: У статті здійснено опис теоретичної моделі розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. Вважаємо, що довіра до себе як до майбутнього психолога проходить певні стадії розвитку протягом професійного навчання та включає наступні компоненти: рефлексивний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий та емоційний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
159.92
Ш 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шандрук, Сергій Констянтинович.
    Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів [Текст] / С. К. Шандрук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психолог -- психологічна діяльність -- творча праця -- творчий потенціал
Анотація: Розглядаються основні концепції, положення та підходи до розвитку творчого мислення, творчості та професійних творчих здібностей майбутніх психологів. Проаналізовано сутність та особливості творчості, творчої активності та творчих здатностей особистості психолога-професіонала і виокремлено головні аспекти актуалізації його творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
159.9
К 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кльоц, Любов Антонівна.
    Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126 : рис. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- Я-концепція -- практичний психолог -- професіоналізація
Анотація: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.


    Пастушенко, В.
    Талісман на пам'ять [Текст] / В. Пастушенко, О. Капустюк // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 9. - С. 34-36


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\; Капустюк, О.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

25.
159.923:331.54:159.9-051
О-54


    Олійник, Катерина Сергіївна.
    Схильність до особистісних змінювань як чинник обрання фаху практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олійник Катерина Сергіївна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 215 с. - Бібліогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісні зміни -- готовність до змін -- рефлексія
Анотація: Теоретично обгрунтовано і експериментально доведено: конструктивні особистісні зміни сприяють професійному становленню практичних психологів; деструктивні-гальмують його розвиток. Схильність до змінювань реалізується засобамит конструктивного оцінювання ситуації невизначенності. Експерементально доведено, що рефлексія конструктивного оцінювання ситуації, як чинника розвитку особистісних змін, сприяє професійному становленню майбутніх практичних психологів через формування почуття психологічної безпеки. Проаналізовано психологічні прояви особистісних змінювань: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні зміни викликають появу почуття психологічної безпеки і реалізуються у формі певного рівня готовності приймати новий досвід та перебудовувати структуру власної особистості у відповідності із вимогами до тих чи інших аспектів нової реальності (високий, низький, стійкий). Так, високий рівень психологічної безпеки віддзеркалює готовність особистості до особистісних змінювань й сприяє їх конструктивної реалізації. Й, навпаки, низький та нестійкий рівень психологічної безпеки здійснює деструктивний вплив на процеси особистісного зростання. Конструктивний або деструктивний зміст особистісних змінювань може реалізуватися через такі стратегії: прийняття, заперечення, відчудження. Означені стратегії можуть носити епізодичний, проблемний та екзистенційний характер.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
154
А 43


    Хілько, С. О.
    Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів [Текст] / С. О. Хілько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 144-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (15 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
невизначеність -- ситуація невизначеності -- толерантність до ситуації невизначеності -- інтолерантність -- психолог -- профіцитарність
Анотація: У статті розглянуто особливості розуміння невизначених ситуацій та типів ставлення до невизначенності, серед яких інтолерантне і толерантне.З'ясовано, що напрями діяльності психолога характеризуються певними ознаками виконання своїх професійних завдань, у складі яких є невизначеність ситуацій, що потребує толерантного ставлення до них.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

27.
37.091.12:159.9-051
С 45


    Скрипко, Лидия Владимировна.
    Социально-психологические факторы адаптации практических психологов в учреждениях образования [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скрипко Лидия Владимировна ; науч. рук. Семиченко В. А. ; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины. - Киев, 1998. - 216 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 146-171. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Адаптация--Диссертации
   Педагогическая психология--Практический психолог--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
адаптация -- личностные качества -- среда принятия -- практический психолог -- профессиональная адаптация -- школьный психолог
Анотація: Диссертация посвящена вопросам оптимизации процесса профессиональной адаптации практических психологов в учреждениях образования. Анализируются основные социально-психологические факторы, детерминирующие эффективную адаптацию школьных психологов. Разработана программа формирования готовности практического психолога к адаптации в педагогическом коллективе.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатольевна \науч. рук.\; Институт педагогики и психологии профессионального образования АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
153/154
О-64


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціально-психологічний супровід соціалізації вчителя в умовах реформування освіти [Текст] / Г. О. Горбань // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- вторинна соціалізація -- особистість -- освітня взаємодія -- організація -- організаційна культура -- професійна діяльність -- практичний психолог


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

29.
377.091.12:159.9-051
Б 37


    Бегеза, Людмила Євгенівна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бегеза Людмила Євгенівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-199. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Практичні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічна адаптація -- адаптація -- практичні психологи -- професійна діяльність -- психолог в учнівському колективі
Анотація: В роботі визначено особливості процесу адаптації особистості та соціально-психологічні чинники впливу на нього. Визначено зміст і сутність поняття "соціально-психологічна адаптація практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах", запропоновано теоретичну модель та стратегії соціально-психологічної адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено й апробовано програму організаційно-просвітницьких заходів, спрямовану на покращення взаємодії практичних психологів з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Б 82


    Борисюк, Алла Степанівна.
    Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Борисюк Алла Степанівна ; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 575 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 514-575. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації
   Соціальна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- МЕДИЧНИЙ психолог -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-106 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 73811
Кількість відвідувачів 1517
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя