Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.064.2+316.454.52
К 68


    Коропецька, Олеся Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коропецька Олеся Михайлівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини -- психологічна готовність -- саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:005.32
Л 93


    Любчук, Ольга Констянтинівна.
    Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Любчук Ольга Констянтинівна ; наук. кер. Синельников В. М. ; Дон. держ. ун-т. - Донецьк, 1998. - 180, [15] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 160-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- учбова діяльність -- ЗДАТНОСТІ -- ПРИЙНЯТТЯ -- утримання -- КОНТРОЛь -- УСПІШНІСТЬ
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Синельников, Віктор Максимович \наук. кер.\; Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378-057.875:37.011.3-051
Х 95


    Хрущ-Ріпська, Олена Василівна.
    Психологічні засади формування у студентів педвузу готовності до майбутньої професійної діяльності (на матеріалі музвиховання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хрущ-Ріпська Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1998. - 222,[8] с. : табл., фотогр., рис. - Бібліогр.: с. 159-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- майбутня професійна діяльність -- студенти педвузу -- музична психологія -- музично-педагогічна діяльність
Анотація: В дисертації досліджуються теоретичні і застосовні аспекти дослідження готовності майбутнього спеціаліста в процесі вузівської підготовки. Визначено і описано якості , які виявляють специфіку музично-педагогічної діяльності як окремого виду професійної діяльності. Обґрунтовано нове уявлення про психологічну структуру музично-педагогічної діяльності. З'ясована специфіка характеристик психічних властивостей, характерних для представників професій музично-педагогічного профілю. Створена психологічна модель професійної готовності до музично-педагогічної діяльності та визначені її конкретні складові.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
377-057.875:37.011.3-051
Х 55


    Хлівна, Олександра Миколаївна.
    Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хлівна Олександра Миколаївна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 198,[9] с. : табл. - Бібліогр.: с. 149-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пофесійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- професійна підготовка -- обдаровані діти -- педагогічна діяльність -- початкова школа
Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії профпридатності студентів до практичної роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педучилищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:37.011.3-051
Ф 32


    Федик, Ольга Петрівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федик Ольга Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-164. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- спортивно-педагогічна діяльність -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- студенти -- психологічна готовність
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378-057.875:355+159.947.5:355
О-53


    Олійник, Тетяна Іванівна.
    Особистісні чинники оптимізації процесу підготовки курсантів до військово-професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олійник Тетяна Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 314 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісність--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
військово-професійна підготовка -- психологічна готовність -- динаміка особистісних диспозицій -- трансформація особистісних утворень -- професійна діяльність
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особистісних чинників, котрими обумовлюється результативність оволодіння курсантами військово-професійною діяльністю. Теоретично обґрунтовані і емпірично встановлені особливості співвідношення симптомокомплексу особистісних якостей і показників успішності оволодіння курсантами предметним змістом окремої військової спеціальності. На основі структурно-динамічного підходу розкрито зміни цьго співвідношення на етапі професійної підготовки. Обґрунтована доцільність використання апробованого в роботі психодіагностичногоінструментарію з метою керування процесом професійного розвитку особистості на етапі її професійної підготовки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4+373.29-052
К 21


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карабаєва Ірина Іванівна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 195 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Писемне мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- писемне мовлення -- ДІТИ -- старші дошкільники -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
005.32+37.07:001.895
Б 72


    Бочелюк, Віталій Йосипович.
    Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бочелюк Віталій Йосипович; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 433 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 385-413. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управління--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- ОСВІТНя діяльність -- Управління -- ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС -- школа
Анотація: В дослідженні проаналізовані соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів. Обгрунтовані основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Виконаний системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначені психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
316.454.52+81'233
Ж 66


    Жирун, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жирун Оксана Анатоліївна ; наук. кер. Винославська О. В. ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ, 2006. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- активні методи навчання
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Винославська, Олена Василівна \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 42833
Кількість відвідувачів 650
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя