Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кот М.Г.
Назва : Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 27-31 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 30-31 (12 назв).
УДК : 159.92:37015.3(045)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--психологічна підготовка--гендерні особливості--формування спеціальних психологічних вмінь--професійна готовність--менеджери сфери дозвілля
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля з метою врахування гендерного фактора у психологічній підготовці майбутніх фахівців. Формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх менеджерів сфери дозвілля передбачає необхідність визначення особистісних детермінант, особистісного потенціалу, відповідних компонентів та структури гендерних характеристик особистості ефективних менеджерів сфери дозвілля. Врахування і використання гендерного фактора в процесі психологічної підготовки, конструювання і проведення соціально-психологічного тренінгу з розвитку особистісних потенціалів прискорює формування психологічної готовності майбутніх менеджерів сфери дозвілля до професійної діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.072/С 53
Автор(и) : Сняданко, Ірина Ігорівна
Назва : Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 659-670: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 669 (3 назви)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоефективність--самооцінка--спрямованість активності--когнітивно-поведінковий підхід--професійна діяльність--психологічна готовність--управлінська діяльність--поведінка--організаційна самооцінка--психологічна підготовка
Анотація: Методику "Самоефективність у майбутній організації" розроблено в рамках дослідження психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності. Встановлено, що дана методика дає можливість виявити особливості спрямованості активності студента в майбутній організації, виявити його позицію в майбутній організації. У цій методиці виділено поняття "організаційна самооцінка" та її рівні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Тептюк Ю. О.
Назва : Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 268-284 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
УДК : 159.944
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток стресостійкості--ресурси стресостійкості--соціальні працівники--психологічна підготовка--психологічні умови--психологічна підтримка--соціально-психологічний супровід професіоналізації
Анотація: У статті здійснено аналітичний огляд теоретико-методологічних підходів до обгрунтування програми розвитку стресостійкості у соціальних працівників різних вікових категорій. Розглянуто основні особистісні детермінанти стресостійкості, визначено основні стрес-чинники під час професійної діяльності та методи їхнього подолання, функціонування такого ресурсу стресостійкості як соціальна підтримка у середині трудового колективу. При складанні авторської програми враховано основні психологічні умови розвитку стресостійкості соціальних працівників: психологічну підготовку, удосконалення особистісної саморегуляції, психологічну підтримку і допомогу фахівцеві для підвищення індивідуальної стійкості до стресу, а також соціально-психологічний супровід професіоналізації фахівця із соціальної роботи. Акцентовано, що розвиток стресостійкості у соціальних працівників матиме тільки тоді системний ефект, коли буде передбачати взаємодію властивостей, рис, стратегій та інших внутрішніх передумов стійкості до стресорів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Недвига О. В.
Назва : Особливості прояву індивідуально-типологічних властивостей військовослужбовців-саперів під час перебування на мінному полі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. 52-59 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примітки : Бібліогр.: С. 59 (9 назв)
УДК : 159.9.88.4.88.5.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сапер--психологічне забезпечення--психологічна підготовка--мінна небезпека--психічний стан--стресостійкість
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження, спрямованого на з’ясування ролі психологічного забезпечення діяльності інженерних частин і підрозділів під час виконання бойових завдань. Встановлено залежність інтенсивності тривожності військовослужбовців-саперів від рівня складності бойових завдань, впливу стрес-факторів, викликаних мінною небезпекою. Розкрито стресогенні чинники, що впливають на діяльність військовослужбовців-саперів, показано зв’язок індивідуально-психологічних властивостей військовослужбовців з успішністю виконання завдань з розмінування території й ціннісно-мотиваційними компонентами діяльності саперів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943.8:355/С 37 рукописний текст
Автор(и) : Сімко, Руслан Теодорович
Назва : Особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта в екстремальних умовах діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський, 2013
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-195.
УДК : 159.943.8:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психомоторні якості-- Екстремальні умови діяльності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомоторні якості--екстремальні умови--психомоторика--професійно значущі якості--працівники органів внутрішніх справ--властивості нервової системи--ефективність діяльності--психологічна підготовка
Анотація: В дослідженні проаналізовано наукові дослідження проблеми прояву психомоторики суб'єкта екстремальної діяльності. Розкрито особливості діяльності в екстремальних умовах суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву особистісних рис суб'єктів екстремальної діяльності з різними рівнями психомоторної підготовленості. Розробленол й апробовано програму розвитку психомоторних якостей суб"єкта екстремальної діяльності для підвищення її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сорока А. В.
Назва : Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 186-196: рис. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 195 (10 назв)
УДК : 159.9:34(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностична програма--засуджені--типи злочинців--ресоціалізація--психологічна підготовка
Анотація: Розкрито процес виконання 3-го завдання 1-го етапу дослідження запропонованої автором психодіагностичної програми дослідження розвитку ресоціалізації засуджених в період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+316.485+37/Р 15-112230 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Ольга Борисівна
Назва : Причини виникнення та психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 005.32+316.485+377.07 + 005.32 + 316.485 + 377.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Організаційні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійно-технічніі навчальні заклади--організаційний конфлікт--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня--педагогічні працівники
Анотація: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено види та причини виникнення організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Визначено психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підготовки інженерно-педагогічних працівників до подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:005./Ш 37-043484 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :305 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 209-238.
УДК : 005.32+37.07:005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--загальноосвітні навчальні заклади--психологічний тренінг--педагогічні працівники--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня
Анотація: У дослідженні розкрито зміст та структуру організаційної культури та її роль у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку основних компонентів організаційної культури та визначено типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів і чинниками мезорівняі мікрорівня. Визначено умови психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено та апробовано тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Задорожній В.А.
Назва : Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 9-15 (Шифр 15(08)/А 43-953823351)
Примітки : Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
УДК : 159.922.27:316.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовослужбовці--україна--психологічна підготовка--військова служба--я-концепція--професійне становлення
Анотація: Стаття присвячена вивченню сучасних наукових підходів до психологічної підготовки військовослужбовців України. За результатами дослідження зазначається, що психологічна підготовка військовослужбовців України, на думку сучасних науковців, повинна включати в себе систему формувально-розвивальних впливів на: професійне становлення, професійну "Я-концепцію", емоційно-вольову саморегуляцію, психологічну стійкість до екстремальних ситуацій. Важливим компонентом психологічної підготовки військовослужбовців вбачається формування та підтримка здорового способу життя. У зв'язку із збільшенням кількості військовослужбовців-жінок значна увага повинна бути приділена гендерним аспектам психологічної підготовки. Перевірка ефективності психологічної підготовки військовослужбовця повинна включати аналіз ефективності кожного специфічного компонента.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+378-057.87/В 61-982122 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентин Петрович
Назва : Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :253 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 37.013+378-057.875:37.011.3-051 + 37.013 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вчитель початкових класів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна занедбаність--важковиховуваність--девіантна поведінка--психологічна компетентність --психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Креденцер О.В.
Назва : Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку внутрішньоорганізаційного підприємництва
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 2-3 (17). - С. 66-76 (Шифр 153/154/О-64-979653389)
Примітки : Бібліогр.: с. 74-76 (29 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--внутрішньоорганізаційне підприємництво--інтрапренерство
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ковальчук О. П.
Назва : Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 201-209 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
УДК : 159.9:355.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система психологічного забезпечення--бойова психічна травма--психологічна підготовка--психологічна допомога--психічна стійкість--психологічна реабілітація
Анотація: Стаття присвячена вивченню особливостей системи психологічного забезпечення військовослужбовців армії США, спрямованої на відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях. Визначено, що відновно-реабілітаційні заходи проводяться за однією з трьох ліній надання допомоги: перша - в зоні типового забезпечення військової частини, де відновно-реабілітаційні заходи проводяться за участю штатного медичного персоналу; друга - лікувально-відновні табори із можливістю надання спеціалізованої допомоги відповідним оснащенням та фахівцями з подолання бойової психологічної травми; третя - спеціалізовані відділення лікувальних установ, де неухильно дотримуються правил збереження військовослужбовця як повноцінного бійця, що повертається у стрій.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Недвига О. В.
Назва : Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 373-383 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне забезпечення--професійно-психологічний відбір--психологічна підготовка--бойові психічні травми--психологічна допомога--психічний стан--психологічна реабілітація
Анотація: В статті проводиться ретроспективний аналіз становлення та розвитку психологічного забезпечення професійної діяльності, зазначаються здобутки вчених на різних етапах розвитку психологічної науки. Досліджуються підходи психологів до визначення і класифікації складових та завдань психологічного забезпечення на кожному з етапів його розвитку. Показано можливість застосування існуючих воєнно-психологічних концепцій та досвіду бойової практики армій провідних країн для вирішення таких важливих задач психологічного забезпечення бойової діяльності як професійно-психологічний відбір, психологічна підготовка, психологічна допомога і реабілітація учасників бойових дій.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Карамушка Л. М., Креденцер О. В.
Назва : Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 76-84 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примітки : Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--інтрапренерство--підприємницька активність
Анотація: В статті представлено зміст та структуру тренінгу "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Наведено цільову аудиторії, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгу.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Назва : Тренінгова програма «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості»: структура та зміст
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 31-39 (Шифр 15(08)/А 43-263458491)
Примітки : Бібліогр.: С. 37-39 (34 назви).
УДК : 316.647.5:005.32:373
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підготовка--психологічний тренінг--освітні організації--персонал освітніх організацій--чинники розвитку організаційної культури--соціальна напруженість
Анотація: У статті представлено зміст та структуру тренінгової програми «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Розкрито її мету, завдання, основні структурні компоненти. Вказано цільову аудиторію, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розгортається шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгової програми.
Знайти схожі

16.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.5:316.4.063:3/Х 65-040441 рукописний текст
Автор(и) : Хмель , Наталія Миколаївна
Назва : Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :368 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-368.
УДК : 378-057.87:37.011.3-51]:316.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Соціально-економічні зміни
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-економічні зміни--майбутні педагоги--психологічна готовність--психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 70622
Кількість відвідувачів 1439
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя