Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РОЗУМовий розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/К 43-578506 рукописний текст
Автор(и) : Кириленко, Валентина Граціянівна
Назва : Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.178-203.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розумовий розвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--мотивація учіння--медичний облік--здорові учні--класно-вікові групи--отримання знань--оцінка--корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Людмила Вікторівна
Назва : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :180 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943+373.29-05/Р 59-536390 рукописний текст
Автор(и) : Роговик, Людмила Степанівна
Назва : Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей 5-8 років : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :256 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.163-179.
УДК : 159.943+373.29-052"465*5/8" + 159.943 + 373.29-052"465*5/8"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розумова активність
Педагогічна психологія-- Психомоторна дія
Вікова психологія-- Діти 5-8 років
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--психомоторна дія--психомоторна активність--тілесний простір--макрорухи--мікрорухи
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню властивостей психомоторної дії в навчальній діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено типи психомоторної активності дітей, в яких знаходить відображення індивідуальна структура психомоторної дії, пов'язана з переважанням мовленнєвого, емоційно-чуттєвого чи образного стимулів розумової активності. експериментально доведено можливість підвищення ефективності навчання завдяки використанню психомоторних компонентів, які сприяють пізнавальній самостійності учнів і формуванню в них пошукових умінь.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.922.73/Б 91-054289 рукописний текст
Автор(и) : Буняк, Надія Андрониківна
Назва : Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :393 с.: табл., рис., іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 299-343.
УДК : 159.91+159.922.73-053.4]:613.954 + 159.91:613.954 + 159.922.73-053.4:613.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Розвиток дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--розвиток дітей--дошкільний заклад--розумовий розвиток--психологічна готовність до школи--психофізіологічний стан дітей--умови життя дошкільника--психогігієна побуту--підготовка до школи
Анотація: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 75238
Кількість відвідувачів 843
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя