Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (46)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-69 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Г 13-036148 рукописний текст
Автор(и) : Гаваші, Світлана Йосипівна
Назва : Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :206 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-196.
УДК : 159.922.73-053.6+159.954.4:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Егоцентризм
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): егоцентризм--музична творчість--музичний розвиток--підлітковий вік--рефлексія--децентрація--самоактуалізація
Анотація: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:687.53/Л 83 рукописний текст
Автор(и) : Лубянська , Світлана Павлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :295 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-295.
УДК : 159.923:687.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Художник-модельєр
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якості--навчально-професійна діяльність--професіографічна характеристика --початкова професіоналізація--самоактуалізація--розвивальні заняття--проектний метод--інноваційне навчання
Анотація: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.923/Н 21-954978 рукописний текст
Автор(и) : Наконечна, Марія Миколаївна
Назва : Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 159.923.2+159.923.32 + 159.923.2 + 159.923.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Розвиток особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): допомога іншому--психологічний засіб--розвиток особистості--мотивація допомоги--суб`єктивність--самоактуалізація
Анотація: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/М 74-485641 рукописний текст
Автор(и) : Мойсеєва, Олена Євгенівна
Назва : Психологія агресивності підлітків : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :395 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 357-390.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.613.434-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресивність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--агресивна поведінка--ворожість--соціальне научіння--мотив--деліквентність--переживання--самоактуалізація
Анотація: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописний текст
Автор(и) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Назва : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:159.942:6/В 41-314808 рукописний текст
Автор(и) : Візнюк, Інесса Миколаївна
Назва : Психосоматичні кореляти психологічної стійкості особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :252 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-206.
УДК : 159.923:159.942:613
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічна стійкість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--психологічне здоров`я--рефлексивні механізми--психологічна стійкість--психосоматика--особистість
Анотація: Дисертацію присвячено вівченню взаємозв`язку психологічної стійкості й психосоматичного здоров`я. Здійснено теоретичне узагальнення підходів до проблеми психологічної стійкості особистості. Виявлено чинники та структуру психолонічної стійкості особистості. Визначено методики вимірювання проявів психологічної стійкості, представлено і апробовано відповідний комплекс методів психодіагностики. Емпірично встановлено зв`язок між рівнем сформованості психологічної стійкості та психологічним здоров`ям у дослідженні контрольної групи та аналогічними показниками в дослідженні експериментальної групи. Отримані дані дозволили побудувати змістову структуру психологічної стійкості особистості, розробити та реалізувати на її основі корекційну програму з метою підтримки та збереження психосоматичного здоров`я. Доведено ефективність застосування психокорекційної програми відновлення психологічної стійкості особистості з психосоматичними порушеннями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:3/Г 93-147693 рукописний текст
Автор(и) : Гупаловська, Вікторія Анатоліївна
Назва : Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2005
Кільк.характеристики :192, [103] с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.923.2-055.2:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна самореалізація
Загальна психологія-- Становлення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--професійна самореалізація--самоактуалізація--становлення особистості--сфери самореалізації--рівні самореалізації--критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/З-13-653678 рукописний текст
Автор(и) : Завірюха, Валентина Василівна
Назва : Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :290 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-184.
УДК : 378-057.875:37.015.311]:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самозростання
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самозростання--мотивація навчання--самоактуалізація--інноваційні технології навчання
Анотація: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2:3/М 64-389917 рукописний текст
Автор(и) : Мірошниченко, Оксана Миколаївна
Назва : Особливості самоактуалізації жінки у професійній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :279 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-279.
УДК : 159.922.1-055.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна діяльність-- Самоактуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--професійна сфера--соціономічні професії--самоактуалізація жінки--професійна діяльність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей самоактуалізації жінки у професійній діяльності на прикладі таких соціономічних професій, як педагог, медик, військовослужбовець, керівник. Контрольну групу склали домогосподарки, які на момент обстеження не займалися професійною діяльністю не менше одного року. Встановлено, що психологічні особливості самоактуалізації сучасної працюючої жінки зумовлені задоволеністю її потреб у професійній та сімейній сферах. Розроблений та апробований тренінг, що засвідчив розвиток якостей, значущих для професійної самоактуалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.9:6/Т 35-874525 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :309 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-236.
УДК : 159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052 + 159.964.3 + 159.9:616.89-008.441.1 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Невротичні переживання
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невротичні переживання--самоактуалізація--невроз--психічне здоров'я--шкільна дезадаптація--психокорекція--першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.95-/Т 48-088975 рукописний текст
Автор(и) : Ткалич, Маріанна Григорівна
Назва : Психолого-організаційні детермінанти самоактуалізації менеджерів комерційних організацій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :266 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-208.
УДК : 159.923.2:005.95-051+005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Самоактуалізація менеджерів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджери --самоактуалізація--комерційні організації--професійна діяльність--управлінська діяльність--психолого-управлінський тренінг
Анотація: В дослідженні визначені психологічні особливості самоактуалізації менеджерів середнього рівня в професійно-управлінській діяльності. Розкриті зміст та структура самоактуалізації менеджерів середнього рівня. Вивчені рівні самоактуалізації менеджерів комерційних організацій та її психолого-організаційні детермінанти. Визначені психологічні умови підвищення рівня самоактуалізації менеджерів. Розроблено психолого-управлінський тренінг самоактуалізації менеджерів в професійно-управлінській діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Владислав Олегович
Назва : Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :172,[26] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--самосвідомість--становлення особистості--рефлексія--образ я--самовизначення--самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:616.8-009/Ш 46 рукописний текст
Автор(и) : Шемелюк, Ірина Михайлівна
Назва : Психологічні особливості самоактуалізації осіб, хворих на неврастенію : канд. ... психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-194.
УДК : 159.923:616.8-009
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Самоактуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--психодіагностика--психокорекція--неврастенія--невротичні розлади
Анотація: Дисертація присвячена з'ясуванню психологічних особливостей осіб, хворих на неврастенію та обгрунтуванню комплексу психокорекційних заходів оптимізації їх самоактуалізації. Виявлено психологічні особливості проявів самоактуалізації у здорових осіб та хворих на неврастенію. З'ясовано рівні самоактуалізації та проведено порівняльний і кореляційний аналізи здорових осіб і хворих на неврастенію. Запропоновано і досліджено ефективність активних засобів психологічного впливу в осіб, хворих на неврастенію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:37.018/Я 60-049500 рукописний текст
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-213.
УДК : 159.928.22:37.018.1(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--альтодональна особистість--альтернативні форми навчання--особистісний розвиток--самоактуалізація--система цінностей--юнацький вік--пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.477/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Наталія Євгенівна
Назва : Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 159.922.8+316.477 + 159.922.8 + 316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєвий шлях
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--самоактуалізація--юнацький вік--життєва програма
Анотація: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Г 57-125244 рукописний текст
Автор(и) : Гошовський , Ярослав Олександрович
Назва : Психолого-педагогічні основи ресоціалізації депривованих підлітків : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :464 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 397-464.
УДК : 159.922.73-053.6+316.614.034+316.614.6-053.6 + 159.922.73-053.6 + 316.614.034 + 316.614.6-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ресоціалізація
Вікова психологія-- Депривовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетичниа психологія--ресоціалізація--депривація--депривовані діти--навчальні установи закритого типу--самоактуалізація--психореабілітація
Анотація: В роботі здійснено аналіз феномена ресоціалізації депривованої особистості. З'ясовано психологічні особливості впливу різновидової депривації на особистісний розвиток підлітків. Вивчено крос-культурні особливості ресоціалізації депривованих підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Болотнікова, Інга Вікторівна
Назва : Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 3-10: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 9-10 (8 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--професійне самоздійснення--самоактуалізація
Анотація: Робота присвячена проблемі особистісного та професійного самоздійснення людини. Вивчається професійне самоздійснення та самоактуалізація працівників профспілок. Встановлено психологічні закономірності складових професійного самоздійснення працівників профспілок.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/Т 86
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 432-443 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--етика--моральне судження--етична свідомість--авторитет--рефлексія--самоактуалізація--моральність
Анотація: Здійснено теоретико-методологічний аналіз морально-етичної проблематики у філософській та психологічній літературі. Проаналізовано основні психологічні концепції стадіальності етико-морального розвитку особистості. Розкрито психологічні особливості становлення етичної свідомості на певних етапах онтогенезу. Побудовано структурно-функціональну модель етичної свідомості. Визначено ключові психологічні чинники та критерії, які здійснюють істотний вплив на становлення етичної свідомості особистості.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Ш 88
Автор(и) : Штепа, Олена Станіславівна
Назва : Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 765-778: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна ресурсність--персональна ресурсність--особистісний потенціал--самоактуалізація--синергічність--самотрансценденція--самоактуалізація--екзистенційна здійсненість--самоприйняття
Анотація: Сформульовано проблему відсутності емпіричного обґрунтування ролі ресурсів у самоздійсненні людини. Емпіричним дескриптором особистісного потенціалу допущено й обґрунтовано життєстійкість. Встановлено зв'язок психологічної ресурсності та "Person". Обґрунтовано, що саме психологічна ресурсність є компонентом особистісного потенціалу.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-69 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 2138
Кількість відвідувачів 111
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя