Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (143)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОРЕАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописний текст
Автор(и) : Баришева, Олена Іванівна
Назва : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:3/Г 93-147693 рукописний текст
Автор(и) : Гупаловська, Вікторія Анатоліївна
Назва : Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2005
Кільк.характеристики :192, [103] с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. Івана Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.923.2-055.2:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна самореалізація
Загальна психологія-- Становлення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--професійна самореалізація--самоактуалізація--становлення особистості--сфери самореалізації--рівні самореалізації--критерії самореалізації
Анотація: У роботі розглянуто професійну самореалізацію як один із вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять, виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями жінки. Розглянуто зв'язок ступеня реалізованості життєвих планів жінок щодо професійної діяльності та сім'ї. Показано, що професійна самореалізація вагоміший чинник становлення особистості, ніж реалізація у сфері сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Є 15-263273 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Тетяна Олексіївна
Назва : Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-215.
УДК : 159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75 + 159.922.73-053.6:502/504 + 37.015.3:504.75
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Екологічна свідомість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--екорозвиваюче середовище--природоцентричне самоусвідомлення--відповідальність--самореалізація--скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5/К 19 рукописний текст
Автор(и) : Каньоса, Наталія Григорівна
Назва : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописний текст
Автор(и) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Назва : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-056.26-05/Б 24-054614 рукописний текст
Автор(и) : Барна, Мирослава Володимирівна
Назва : Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :263 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-220.
УДК : 159.923-056.26-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--стратегія самореалізації--студенти з інвалідністю--психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/У 27-693795 рукописний текст
Автор(и) : Угрин, Ольга Георгіївна
Назва : Сімейна ідентифікація як чинник психологічної готовності до професійної самореалізації особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :180+додатки с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-180.
УДК : 159.923.2-057.875:331.54+316.614.5:316.362(043.5) + 159.923.2-057.875:331.54 + 316.614.5:316.362(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Сімейна ідентифікація-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейна ідентифікація--психологічна готовність--професійна діяльність--студенти--професійне становлення--професійна самореалізація
Анотація: У дисертації охарактеризовано психологічну готовність до професійної самореалізації студентської молоді. З'ясовано психологічні особливості осіб з високим рівнем готовності до професійної самореалізації. Розкрито психологічні особливості сімейної ідентифікації студентської молоді. Досліджено взаємозв'язок між психологічною готовністю до професійної самореалізації та сімейною ідентифікацією. Виявлено статеві відмінності в осіб з різним рінем психологічної готовності до професійної самореалізації. Проаналізовано роль сиблінгової позиції у психологічній готовності до професійної самореалізації. Побудовано модель психологічної готовності студентської молоді до професійної самореалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Л 24
Автор(и) : Лаптєва Г. Р.
Назва : Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 139-147 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--духовна самореалізація--студенти
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи вітчизняних і зарубіжних вчених до визначення компонентів структури самореалізації особистості. Розроблено та охарактеризовано компоненти структури духовної самореалізації у психологічному аспекті та відображено у структурній моделі духовної самореалізації сучасної студентської молоді.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 12994
Кількість відвідувачів 1172
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя