Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (143)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОРЕАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зливков В.Л., Лукомська С.О., Котух О.В.
Назва : Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 79-89 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
УДК : 159.9.61
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автентичність--ідентичність--тренінг--наратив--самореалізація--професійна діяльність
Анотація: Дану статтю присвячено результатам емпіричного дослідження можливостей застосування інтегративного підходу у вивченні автентичності та ідентичності ведучих тренінгових груп. Встановлено, що інтегративний підхід дозволяє вивчити феномени автентичності та ідентичності як єдині цілісні феномени, активний простір, схильний до самовдосконалення, здатний наповнювати реальним змістом, становленням і переживаннями. За результатами емпіричного аналізу виявлено, що досліджувані молодші 30 років мають найвищі показники за шкалою "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найменьше "не-обмеженість іншими"; більшість опитаних вважають, що їхнім найважливішим ресурсом в роботі є накопичений життєвий і трудовий досвід, саме досвід визначає ефективність ведення тренінгової групи. Трансформація спогадів краще виражена у досліджуваних чоловіків, натомість жінки, хоча й не сприймають описувану ними ситуацію як дискомфортну, все ж більше пам'ятають її деталі; чоловіки більше схильні до румінацій, частіше за жінок вважають свій досвід унікальним, значущим не лише для них, а й контексті досвіду проведення тренінгів; у досліджуваних спостерігаються високі показники за шкалою "самоприйняття та саморозуміння", тобто ведучі тренінгів завдяки складній ситуації краще розуміють цінність свого життя, свої потенційні можливості і ресурси.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Болотнікова, Інга Вікторівна
Назва : Акмеологічні основи особистісного самоздійснення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 3-12 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення особистості--самовираження особистості--самореалізація особистості--самотрансцендентність особистості--особистісне зростання
Анотація: В публікації представлено визначення феноменів самовиреження, самореалізації та самотрансцендентності особистості як чинників її самоздійснення; досліджено індивідуальні особливості та процесуальні характеристики особистості, що сприяють її самовдосконаленню та визначають динаміку самоздійснення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 615.851/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 9
Вихідні дані : Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013
Кільк.характеристики :256 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія
Зміст : Кататимно-імагінативна психотерапія: сучасний стан розвитку та перспективи застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі/ З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. Поняття ролі як одиниці соціального досвіду/ Л. І. Литвиненко. Розвиток інтерперсональної психотерапії: від Ференці до Габермаса/ І. А. Данилевський. Заздрість - проблема чи поштовх до дії?/ С. П. Яланська. Философско-психологические аспекты феномена любви в научном дискурсе/ Г. І. Онищенко. Здатність особистості до зрілих стосунків як одиниця аналізу у психотерапевтичному процесі/ Я. М. Омельченко. Методи групової консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків/ Ю. А. Алєксєєва, Н. І. Бігун. Віра як форма ставлення людини до духовних цінностей на тлі есхатологічних переживань/ Ю. А. Алєксєєва, А. В. Кустов. Развитие духовности человека в психотерапевтическом процессе/ Т. П. Юрченко. Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії/ Л. О. Гребінь. Умови і методи психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування/ Т. С. Гурлєва. Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики/ Н. П. Демидюк. Психотерапевтический потенциал феномена переживания в экзистенциально-гуманистическом подходе/ Н. Ю. Журавльова. Діалог у сім'ї: психологічна допомога засобами системної сімейної терапії та екзистенційно-гуманістичного підходу/ О. І. Єрмусевич. Вплив соціальних умов життя на психологічні особливості людини: гіпотези дослідження/ Б. В. Плескач. Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения/ В. С. Уркаєв. Механізми подолання та психологічного захисту у жінок з лейоміомою матки після перенесення оперативного втручання/ Г. М. Науменко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Шевченко Н. Ф., Швігл О. В.
Назва : Аналіз поняття "кар'єра" в теоріях зарубіжних науковців
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 105-111 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 109-110 (21 назва)
УДК : 005.966:174:124.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кар'єра--ціннісно-смислова сфера--особистісні цінності та смисли--професіоналізм--самореалізація
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Стрижак А.Є.
Назва : Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 326-338 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--результат діяльності--спрямованість особистості на досягнення успіху--мотивація досягнень--самореалізація--успіх--соціальний успіх--успішність--соціальна успішність
Анотація: У статті проаналізовано основні теоретичні підходи зарубіжних та вітчизняних науковців на проблему трактування змісту і сутності понять "успіх, соціальний успіх, успішність, соціальна успішність". Розглянуто філософський, соціологічний, педагогічний і психологічний аспекти даної проблеми. Зроблено описи термінополів "успіх, соціальний успіх, успішність, соціальна успішність" з позиції трансдисциплінарності. Представлено порівняльний аналіз досліджуваних понять та їх взаємозв'язків з визначенням закономірностей загального (спільних рис) та специфічного (відмінностей).
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сердюк Л.З.
Назва : Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 312-325 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--самодетермінація--самореалізація--самоздійснення--психологічне благополуччя--розвиток особистісного потенціалу--життєстійкість
Анотація: У статті розглядаються основні напрями досліджень особистості, що сформувалися на сьогоднішній день в Україні у зв'язку з парадигмальними змінами в психології. Аналізуються сучасні тенденції досліджень особистості, що виконуються на постнекласичних моделях й орієнтовані на грунтовні розробки психологічних основ самодетермінації особистості, самоорганізації, здатності до ініціації власного розвитку та розвитку особистісного потенціалу. Зазначається, що в українській психології, як і в світовій, поширення набули дослідження життєвого шляху, стилю життя, життєвих стратегій і перспектив, цілей та сенсу життя особистості, якості життя, задоволеності життям, життєстійкості, самопроектування, самоздійснення, самореалізації, психологічного благополуччя тощо.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2 /Д 50
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :242 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-291-1: Б.ц.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Самореалізація-- Діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості; освітній простір; навчання; професійний та особистісний розвиток.
Анотація: Монографію присвячено узагальненню проведення емпіричного дослідження низки конкретних психологічних проявів, що відображують цілісне системне бачення феномену самореалізації особистості в освітньому просторі. Колектив авторів виходив з необхідності визначення системи припущень про різні види емпіричних залежностей, та можливості їх пояснень шляхом аналізу психічних новоутворень суб’єкта діяльності, які відображують феномен самореалізації. Емпірично досліджено підсистеми психологічних конструктів, з допомогою яких можуть бути проаналізовані особливості ціннісно-смислових, мотиваційно-потребових, інструментальних, емоційно-вольових і рефлексивно-оцінних характеристик діяльнісної самореалізації особистості в освітньому просторі. Встановлено, на основі експериментальної перевірки каузальних гіпотез, наявність і характер причинно-наслідкових зв’язків між характеристиками самореалізації особистості. Монографію адресовано психологам-науковцям, психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам, студентам вищих навчальних закладів, усім представникам професій типу «людина-людина», а також усім, хто цікавиться проблемою професійного учіння особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 227-234 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--характеристики особистості--самореалізація--якість життя--душевне здоров'я
Анотація: Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності поняття "життєстійкість". Розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гільман А. Ю.
Назва : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Примачок Л. Л.
Назва : Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК : 925:159.911-09
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--конфліктологічна компетентність--аксіологічна компетентність--я-концепція--самореалізація--професійна самосвідомість
Анотація: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Грись А. М., Максименко М. Ю., Моторна Т. М.
Назва : Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 46-64 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 61-63 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самоактуалізація--юнацький вік--мотивація--ціль--самореалізація--самовдосконалення
Анотація: У статті розкрито сутність та зміст психологічних чинників самоактуалізації особистості у період дорослішання. Зокрема розкрито погляди представників як класичних наукових підходів, так і нових концепцій, які розкривають процесуальні характеристики та механізми, що забезпечують розкриття особистісного потенціалу. Саме завдяки цьому процесу індивід долучається до суспільства, гармонійно і збалансовано розкривається в ньому, здійснюючи можливості розвитку свого «Я». Відзначається, що саме в період дорослішання питання самоактуалізації особистості постають як найбільш актуальні. Адже протягом дорослішання, разом з новими соціальним обов’язками та правами, особистість отримує той самий ресурс, який необхідний для становлення її самості та пошуку власного Я. Серед сучасних психологічних концепцій особливо виділяється вивчення людини як цілісності, як суб'єкта власного життя, що володіє великим потенціалом для відкриття нових перспектив у розвитку аутопсихологічної компетентності. Саме завдяки суб'єктному розгляду особистості в рамках психології з'являються нові перспективи і можливості дослідження самоактуалізації особистості. Зроблено висновок про те, що самоактуалізація в психологічних дослідженнях трактується як процес реалізації себе, втілення самого себе, що базується на пошуку і затвердженні свого особливого неповторного шляху, своїх індивідуальних цінностей і сенсу власного існування в кожен момент часу.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мар'яненко Л. В.
Назва : Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самодетермінація--самореалізаційний потенціал особистості--особистісний потенціал--сприятливі і несприятливі умови самодетермінації--блокада самореалізації--діагностика самодетермінації і самореалізації--кореляційний і факторний аналіз даних--якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Анотація: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Загальна модель самореалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 605-613 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--самоактуалізація--модель самореалізації--чинники самореалізації
Анотація: На основі здійсненого дослідження розроблено загальну модель самореалізації особистості, яка складається з п'яти послідовних етапів. Першим етапом феномену самореалізації особистості є виникнення проблемної ситуації життєдіяльності. Другим етапом є аналіз проблемної ситуації. На третьому етапі відбувається постановка мети та складення загального плану самореалізації, приймається рішення про початок його втілення. Четвертим етапом є сам процес самореалізації особистості, перебіг якого визначається механізмами, опосередковуючими чинниками, бар'єрами та способами самореалізації. Завершальним, п'ятим, етапом є результати самореалізації та його оцінка особистості.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/С 59
Автор(и) : Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 57-64 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє середовище--самодетермінація--самореалізація--професійне становлення--тренінг
Анотація: Запропонована комплексна тренінгова програма психологічного сприяння самодетермінації професійного становлення студентів ВНЗ. Викладено ключові ідеї самодетермінації професійного становлення особистості.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Л 24
Автор(и) : Лаптєва Г. Р.
Назва : Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 139-147 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--духовна самореалізація--студенти
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи вітчизняних і зарубіжних вчених до визначення компонентів структури самореалізації особистості. Розроблено та охарактеризовано компоненти структури духовної самореалізації у психологічному аспекті та відображено у структурній моделі духовної самореалізації сучасної студентської молоді.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Ц 12
Автор(и) : Цавалюк, Тетяна Олександрівна
Назва : Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 180-187 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 185 (5 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальні почуття--культура--самореалізація
Анотація: Формування інтелектуальних почуттів обумовлюються показниками культурного середовища існування людини, зокрема і в молодшому шкільному віці. Вплив культури на формування інтелектуальних почуттів молодшого школяра не може бути однозначним враховуючи динамку змін культурного вектору середовища та багатошаровість останнього. Важливу роль відіграє освіта і наука та підтримка їх державою. Культура характеризує сукупність матеріальних та духовних цінностей, створенних людством протягом його історії
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Модель самореалізації особистості паралімпійця
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 226-236 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 234-236 (14 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--паралімпійці--модель самореалізації--чинники самореалізації
Анотація: На основі здійсненого дослідження розроблено Модель самореалізації особистості паралімпійця, яка складається з п'яти етапів.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Демидюк Н. П.
Назва : Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 167-180 (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примітки : Бібліогр.: с.179 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральність--моральнісна самореалізація--моральна самосвідомість--моральний ідеал--совість--честь--гідність
Анотація: Дана стаття висвітлює психологічний контекст проблеми розвитку здатності людини до моральнісної самореалізації, яка охоплює широкий спектр феноменів моральної самосвідомості та моральної поведінки особистості, зокрема, таких як: совість, честь, почуття обов'язку, справедливості, сорому та ін. Представлений аналіз необхідних умов активності совісті дозволить оптимізувати психотерапевтичний вплив з метою розвитку здатності людтнт до моральнісної самореалізації.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пенькова О.І.
Назва : Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 217-223 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--цінності--свідомість--самосвідомість--самореалізація--поведінка--мотиви
Анотація: У статті аналізується проблема становлення та розвитку особистості як саморегулюючої системи та як суб'єкта самоактивності. Констатується, що уміння критично оцінювати себе, довільно спрямовувати і перебудовувати власні вчинки, прагнення до дотримання соціально цінних і особисто значущих норм - це вияви саморегуляції поведінки. Вони переконливо свідчать, що поза розвитком даної якості неможливий процес становлення творчої, соціально відповідальної особистості із критичним ставленням до оточуючого середовища, усвідомленням свого місця і ролі серед інших. Доведено що саморегуляція може здійснюватися за умови, що особистість, крім здатності адекватно відображати й моделювати наявну ситуацію, має змогу перетворювати власну активність (зовнішню і внутрішню) відповідно до моделі передбачуваної ситуації.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 63865
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя