Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (150)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОРЕГУЛЯЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.279.7/Г 15 рукописний текст
Автор(и) : Галян , Ігор Михайлович
Назва : Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-179.
УДК : 37.091.279.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна взаємодія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінне ставлення--педагогічна взаємодія--самооцінка--домагання--соціально-психологічні очікування--професійна рефлексія--механізми саморегуляції--адекватність оцінювання--стиль саморегуляції--акцентовано афективний--акцентовано раціональний--неакцентовано афективно-раціональний
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.2(043.5)/П 78 рукописний текст
Автор(и) : Процюк, Олександр Віталійович
Назва : Розвиток рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :166 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 156-166.
УДК : 159.946.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Рухові навики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рухова навичка--психічна інтенсивність--психічна напруженість--інтенсивність вправляння--регуляція--саморегуляція--оптимізація
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розвитку рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння: У роботі досліджено: а) зміни психічної іентенсивності вправляння людини в процесі розвитку рухової навички в умовах тренування і змагань; б) особливості динаміки психічної напруженості розвитку рухової навички, яка здійснюється способом регуляції інтенсивності вправляння, використовуючи для цього фізіологічні показники (ЧСС); особливості саморегуляції психічної напруженості розвитку рухової навички за умови довільного її регулювання і спираючись на її суб"єктивні еталони; в) засоби і методи оптимізації психічної інтенсивності вправляння. Показано, що виконання рухової навички створює різні за інтенсивністю і модальністю психічні стани. Установлено, що напруженість пізнавальних , моральних і діяльних станів у звичайних умовах тренування є значно нижчою, ніж в умовах змагань. Розроблено спосіб оптимізації психічної напруженості у тренуванні відповідно до її функціональних можливостей особи, а також спосіб регуляції психічної напруженості шляхом вибірковості активізації й мобілізації вольових зусиль і психомоторних якостей. Установлена можливість компенсації недостатньої моральної напруженості, доведено, що систематичне використання в тренувальних заняттях вправ з оптимальною напруженістю дозволяє людині не лише стабілізувати рухи, але й адаптувати їх до умов напруженості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/П 57-852721 рукописний текст
Автор(и) : Попелюшко, Роман Павлович
Назва : Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :274 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.922.8+159.923.2 + 159.922.8 + 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--соціальна адаптація--самооцінка--загальна самооцінка--негативна самооцінка--саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/А 76-664988 рукописний текст
Автор(и) : Апетик, Наталія Михайлівна
Назва : Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Чернівці, 2001
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.624-053.6+37.015.31:17 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.624-053.6 + 37.015.31:17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--соціальна норма--детермінанти--моральна соморегуляція
Анотація: У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків. У роботі проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень дітей підліткового віку. виявлене суттєве значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій стимулювало до теоретичного аналізу та експериментального дослідження специфіки її прояву в період підліткового віку. розроблена та апробована програма тренінгових занять по становленню моральної регуляції поведінки в підлітковому віці. отримані експериментальні дані засвідчили доцільність та ефективність реалізації розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність поширення її з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної поведінки, що сприятиме попередженню поширення відхилень у їхній поведінці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/Б 18-329690 рукописний текст
Автор(и) : Байєр, Ольга Миколаївна
Назва : Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-163.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--воля--довільна активність--довільна регуляція--взаємодія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-051/А 64 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :552 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.64/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідух, Микола Леонтійович
Назва : Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :201 с.: табл.
Колективи : Національний університет ім. Тараса Шевченка. Кафедра соціальної психології
Примітки : Бібліогр.: с. 177-196.
УДК : 316.64
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--соціалізація--когнітивно-ситуативний фактор--рефлексія--маніпуляції--політична участь--саморегуляція
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене становленню політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності. Встановлено, що політична свідомість є необхідною складовою свідомості особистості як такої, її існування зумовлюється самим фактом соціального життя людини. Виявлено, що становлення політичної свідомості молоді визначається мимовільними інтеріоризаційними факторами, а також факторами рефлективними, яким властива особистісна контрольованість, усвідомленність, ціннісно-раціональна визначеність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописний текст
Автор(и) : Дубравська, Дося Михайлівна
Назва : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.454./К 68-337614 рукописний текст
Автор(и) : Коропецька, Олеся Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1997
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-161.
УДК : 37.064.2+316.454.52 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісне спілкування--суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини--психологічна готовність--саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.62+/К 88-755342 рукописний текст
Автор(и) : Куценко, Галина Володимирівна
Назва : Когнітивний стиль особистості в структурі саморегуляції соціальної поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-187.
УДК : 159.923.2:316.62+316.628 + 159.923.2:316.62 + 316.628
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Саморегуляція
Загальна психологія-- Соціальна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--спосіб саморегуляції соціальної поведінки--когнітивний стиль--"когнітивна простота-складність"--"залежність-незалежність від поля"
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню саморегуляції соціальної поведінки, які відрізняються за своєю мікроструктурою. Різні способи саморегуляції пов'язані з особливостями когнітивних стилів. Когнітивний стиль відіграє роль організаційного механізму у формуванні певного способу (стилю) саморегуляції соціальної поведінки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3+/М 18-179617 рукописний текст
Автор(и) : Малазонія, Світлана Валеріївна
Назва : Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923:37.011.3 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія поведінки
Загальна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здатність до саморегуляції--рефлексивність--копінг- стратегія--таксономія--суб'єктно-діяльнісний підхід--педагогічний вплив--автогенне тренування--системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 16-074704 рукописний текст
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :200,[35] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-200.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Педагогічна психологія-- Я-образ
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--самооцінка--саморегуляція--девіантна поведінка--агресивна поведінка--адиктивна поведінка--деліквентна поведінка
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування образу "я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. Поглиблено розуміння взаємозв'язків акцентуацій характеру з девіантною поведінкою та трансформацією образу "Я" в підлітковому віці. Виявлено особливості складових компонентів образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописний текст
Автор(и) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Назва : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./П 30-635403 рукописний текст
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-211.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна успішність--саморегуляція--особистісний розвиток--самоконтроль
Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.36:/П 39-782209 рукописний текст
Автор(и) : Плотко, Олена Василівна
Назва : Формування у працівників податкрвої міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-174.
УДК : 159.923.2-057.36:331.54]:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--емоціогенні умови--профіль саморегуляції--успішність професійної діяльності
Анотація: В роботі дається психологічний аналіз професійної діяльності податківця, виокремлюються фактори, що впливають на її здійснення. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції є головною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема, гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін в умовах застосування спеціальної процедури впливів розвивального характеру. Пропонується програма оптимізації здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах професійної діяльності податківця.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-021.254+1/П 37-533141 рукописний текст
Автор(и) : Плющ, Світлана Миколаївна
Назва : Зв'язок особистісних та індивідуально-психологічних особливостей у розумовій стомлюваності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :207, [63] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-207.
УДК : 159.923-021.254+159.944 + 159.923-021.254 + 159.944
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Розумова діяльність-- Особистісність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумова стомлюваність--втома--саморегуляція--особистісні якості--стиль діяльності
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування властивої розумової стомлюваності як характеристики особистості. З'ясовано, що стомлюваність залежить від особливостей компенсаторних відносин між різними рівнями її опосередкування. Обґрунтовано можливість інтерпретації стомлюваності як критерію сформованості індивідуального стилю діяльності. Запропоновано методику тестового визначення індивідуальних особливостей розумової стомлюваності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.52:/Р 15-850979 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Марина Ігорівна
Назва : Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-192.
УДК : 159.923.2-055.52:616.899-053.2-056.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна саморегуляція--розумово відстала дитина--особистісні утворення--кризові ситуації--батьки дітей-інвалідів
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей, в умовах хронічної екстремальності та визначаються особливості психокорекційної роботи з ними. Встановлено коло психологічних проблем батьків відсталих дітей, виявлено особливості соціально-психологічної ситуації цих родин. Розроблено систему типологічних особливостей батьків розумово відсталих дітей, встановлено основні психологічні особливості батьків. Створено і апробовано програму психологічної корекції батьків розумово відсталих дітей у процесі групової роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописний текст
Автор(и) : Рева, Олена Миколаївна
Назва : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.922/С 40-349192 рукописний текст
Автор(и) : Сірко, Роксолана Іванівна
Назва : Психічне здоров'я у старшому юнацькому віці як предмет психологічного аналізу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :282 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-181.
УДК : 159.922.8+159.922.8:616.8 + 159.922.8 + 159.922.8:616.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психічне здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--міжособистісна взаємодія--саморегуляція--нейролінгвістичне програмування--пізній юнацький вік--мікросоціальне середовище
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психічного здоров'я молоді та факторам, що його зумовлюють. Розроблено комплексний критерій визначення стану визначення стану психічного здоров'я. Зафіксовано два рівні психічного здоров'я - високий і низький та розкриті їх показники. Впроваджено комплекс спеціальних вправ з нейролінгвістичного програмування та психорегуляції, спрямованих на удосконалення комунікативних здібностей юнаків та дівчат та засвоєння методів управління емоційними станами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/С 91-592013 рукописний текст
Автор(и) : Сухоленова, Олена Генадіївна
Назва : Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2000
Кільк.характеристики :178,[50] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Библиогр.: с. 143-172.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.6-055.25 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Дівчата юнацького віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--неповна сім'я--дівчата-підлітки--самосвідомість--самопізнання--рефлексія--саморегуляція
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 72786
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя