Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОРОЗВИТОК<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-63 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко, Ярослава Миколаївна
Назва : Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК : 37.017.92/93-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовна культура--освітній процес--соціокультурний духовний простір--внз--ціннісне самовизначення--духовно-творчий потенціал--духовний саморозвиток
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гільман А. Ю.
Назва : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:616.89-055./Г 65-797733902 рукописний текст
Автор(и) : Гончарук, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники реадаптації жінок із психічними розладами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :203 с.: табл. + 1 додатки 17 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-203 (219 назви).
УДК : 159.9:616.89-055.2+364.62-785.14](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні розлади--особистісна реадаптація--здібності--особистісні цінності--ціннісна підтримка--саморозвиток
Анотація: Дисертаційне дослідження спрямоване на визначення психологічних чинників реадаптації і розроблення програми особистісної реадаптації жінок із психічними розладами. У дослідженні проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до вивчення реадаптації і ролі здібностей в адаптаційних процесах. Розроблено теоретичну модель саморозвитку здібностей як чинників особистісної реадаптації осіб із психічними розладами. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексивними, комунікативними, професійними, творчими. Установлено, що жінки із психічними розладами переживають кризу самоідентичності, яка проявляється у спотворенні образу Я, низьких або завищених показниках рівня рівня самооцінки та самоставлення, що призводить до самознецінення і самостигматизації. Виявлено особливості змін у самоідентичності залежно від типу психічного розладу. Здійснено психологічний аналіз суб'єктивної картини здібностей залежно від типу психічного розладу, спрямований на виявлення особистісно-ціннісних адаптаційних ресурсів. Розроблено й апробовано програму особистісної реадаптації жінок із психічними розладами, спрямовану на актуалізацію здібностей і формування ціннісного ставлення до них як до адаптаційних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:616.89-055./Г 65-454211611 рукописний текст
Автор(и) : Гончарук, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники реадаптації жінок із психічними розладами : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :23 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:616.89-055.2+364.62-785.14](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні розлади--особистісна реадаптація--здібності--особистісні цінності--ціннісна підтримка--саморозвиток
Анотація: Дисертаційне дослідження спрямоване на визначення психологічних чинників реадаптації і розроблення програми особистісної реадаптації жінок із психічними розладами. У дослідженні проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до вивчення реадаптації і ролі здібностей в адаптаційних процесах. Розроблено теоретичну модель саморозвитку здібностей як чинників особистісної реадаптації осіб із психічними розладами. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексивними, комунікативними, професійними, творчими. Установлено, що жінки із психічними розладами переживають кризу самоідентичності, яка проявляється у спотворенні образу Я, низьких або завищених показниках рівня рівня самооцінки та самоставлення, що призводить до самознецінення і самостигматизації. Виявлено особливості змін у самоідентичності залежно від типу психічного розладу. Здійснено психологічний аналіз суб'єктивної картини здібностей залежно від типу психічного розладу, спрямований на виявлення особистісно-ціннісних адаптаційних ресурсів. Розроблено й апробовано програму особистісної реадаптації жінок із психічними розладами, спрямовану на актуалізацію здібностей і формування ціннісного ставлення до них як до адаптаційних ресурсів.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Г 70-941050 рукописний текст
Автор(и) : Горова, Олена Олександрівна
Назва : Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :462 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 398-431.
УДК : 159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--творчий саморозвиток особистості--майбутні фахівці--майбутні будівельники--професійна культура--освітня суб'єктність--професійна самосвідомість--студенти --професійна мобільність--професіоналізація--ціннісне ставлення до професії
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 110-120 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--саморозвиток--професійний розвиток--особистісний смисл--цінності
Анотація: Розглянуто проблему ефективного використання трудового потенціалу України в сучасних умовах соціально-політичної кризи. Розкрито основну ідею професійного саморозвитку через детермінацію розвитку особистості професійною діяльністю.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 12-24 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівець--професіоналізм--суб'єкт--професійний саморозвиток--акмеологічний розвиток--самовизначення--самореалізація
Анотація: Розглянуто проблему становлення фахівця як професіоналу в умовах сучасної реальності, зокрема вимоги, які висуваються до його фахового рівня. Здійснено аналіз теоретичних поглядів щодо проблеми самоздійснення у контексті акмеогенезу. Зазначено пріоритетне завдання щодо організації супроводу професійної діяльності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92:364-43-057/Г 96-489331947 рукописний текст
Автор(и) : Гусак, Вікторія Михайлівна
Назва : Формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Одеса, 2020
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Державний заклад "Південноукраїнський Національний Педагогічний Університет імені К. Д. Ушинського" (Київ)
УДК : 159.92:364-43-057.875
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно-психологічна культура--саморозвиток--психологічне благополуччя--особистісна зрілість--самоактуалізація--рефлексивність--саморегуляція--майбутній соціальний працівник--компоненти професійно-психологічної культури
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 93-102 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий потенціал--студентський вік--креативні якості--психотренінг--саморозвиток--саморегуляція
Анотація: Стаття присвячена питанням розвитку творчих здібностей студентів. Подано результати дослідження розвитку творчості студентів в період навчання засобом психотренінгу. Психотренінг тлумачиться як активний усвідомлений процес, що являє собою освіту у сфері мислення та є важливим підходом у навчанні творчості. Особливості психотренінгу творчості полягаю у своєрідному навчанні через безпосереднє "проживання" та усвідомлення досвіду, який забезпечується теоретичними поясненнями процесів, які протікають в організму завдяки різним прийомам саморегуляції. Одним з основних завдань сучасної психологічної науки у розвитку творчої особистості в студентському віці є лише розробка методів діагностики творчих (креативних) якостей, а й сприяння проявам творчого потенціалу в єдності головних сторін - створення творчого середовища, де особистість включається в процес створення нового і отримує навички досягнення творчих результатів, а також включення в організацію навчальної та познавчальної діяльності творчих психотренінгів, що сприятиме саморозвитку та самореалізації студентів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дригус М.Т.
Назва : Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 107-115 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--саморозвиток --професійне самовизначення--особистісна ефективність--психологічне благополуччя
Анотація: У статті здійснено аналіз "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення фундатора сучасної вітчизняної психології Г.С. Костюка. З'ясовано синергійне розкриття ученим психологічного змісту проблеми професійного самовизначення, а також унікальність її бачення - у парадигмі "джерела її особистого щастя". Наголошено, що у процесі психологічного аналізу проблеми професійного самовизначення Г.С. Костюк окреслив важливі спектри "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у просторі професійного самовизначення. Акцентовано на значущості ідеї Г.С. Костюка "творення самого себе" - ідеї саморозвитку в процесі вільного особистісного професійного самовизначення.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Дригус, Марія Трохимівна
Назва : Концептуальні парадигми самоефективності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--розвиток--саморозвиток--ефективність--особистісна ефективність--самоефективність--психічний розвиток--внутрішні умови
Анотація: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Д 74
Автор(и) : Дригус, Марія Трохимівна
Назва : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Анотація: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Жигайло, Наталія Ігорівна
Назва : Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--генетико-психологічна теорія--саморозвиток--онтогенез--філогенез
Анотація: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/З-62 рукописний текст
Автор(и) : Зімовін, Олексій Іванович
Назва : Рефлексія та креативність як чинники саморозвитку особистості на різних етапах життєвого шляху : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток особистості--рефлексія--креативність--життєвий шлях--етапи життєвого шляху
Анотація: У роботі представлено результати дослідження впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху. Особистісна рефлексія пов’язана із соціальним (етичним) спрямуванням саморозвитку, особистісна креативність — з його орієнтацією на індивідуальний успіх. Показано, що найбільша організованість системи саморозвитку досягається при середніх значеннях особистісних рефлексії та креативності. Виявлено особливості впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху, що визначаються змінами життєвих завдань. Охарактеризовано суб’єктивну картину саморозвитку особистості у структурі життєвого шляху, визначено дискурсивні стратегії як засоби та продукти рефлексування. Сформульовано принципи та практичні рекомендації щодо оптимізації і діагностики саморозвитку особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/О-72
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Саморозвиток особистості юнацького віку в наративних історіях
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Особистість та її історія: кол. монографія/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 270-285. - ISBN 978-617-527-184-1 (Шифр 153/О-72-263542190). - ISBN 978-617-527-184-1
Примітки : Бібліогр.: С. 285
УДК : 159.923.35
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5/К 19 рукописний текст
Автор(и) : Каньоса, Наталія Григорівна
Назва : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Кирпенко, Тетяна Михайлівна
Назва : Функція волі в процесі саморозвитку особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 120-127 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 126-127 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--воля--саморозвиток--саморегуляція--наполегливість--самодетермінація
Анотація: В статті проаналізовано характеристики процесу саморозвитку особистості. Вивчалися напрямки дослідження з проблеми вольової регуляції. Описані окремі характеристики проявів волі. Визначено актуальність досліджуваної проблеми та перспективи подальших досліджень в даному напрямку.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/К 50
Автор(и) : Клопота Є. А.
Назва : Тренінг самопізнання та саморозвитку : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів]
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :208 с.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Тренінги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопізнання--саморозвиток
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Кондратець І.В.
Назва : Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 108-115 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 372.011.31:373.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексійна культура--рефлексія--умови розвитку рефлексійної культури--саморозвиток--професіоналізм--ціннісний орієнтир
Анотація: Стаття присвячена розкриттю поняття рефлексійної культури як одного із складників професіоналізму, ціннісного орієнтиру в саморозвиткові й самовдосконаленні фахових особистісних якостей педагога дошкільного навчального закладу. Висвітлено наукові підходи у трактуванні дефініції "рефлексійна культура", а також умови її формування.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Коханова, Олена Петрівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна
Назва : Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 189-196 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
УДК : 159.923:331.522.4]:378.091-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний потенціал--особистісні ресурси--особистість--самореалізація--саморозвиток--навчально-професійна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття особистісного потенціалу та його виявів як засобу самореалізації сучасної молоді. в ході дослідження було вивчено уявлення студентів стосовно сутності особистісного потенціалу, його складових, сфер і цілей реалізації. Результати засвідчили, що під особистісним потенціалом студенти розуміють не лише здатності людини (її потенціальні можливості), а й реальне їх втілення в житті та діяльності. Молоді люди оцінили ступінь використання ними особистісного потенціалу, проаналізували роль університетського навчання та професійної діяльності в його розкритті, збагаченні та реалізації, а також дали оцінку значущості основних складових особистісного потенціалу для досягнення життєвого успіху.
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/К 89
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : монографія
Вихідні дані : Суми: МакДен, 2012
Кільк.характеристики :410 с.
Колективи : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
ISBN, Ціна 978-966-2305-33-3: 40.00 грн.
УДК : 159.923.2-043.86+159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--саморозвиток--керівники загальноосвітніх навчальних закладів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/К 89 рукописний текст
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :527 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 454-502.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--самоактивність--самосвідомість--суб'єкт саморозвитку
Анотація: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.018/К 90
Автор(и) : Куліш В.
Назва : Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 105-113 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.9.018
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--розвиток--духовний розвиток--духовність--самовдосконалення--саморозвиток--буття
Анотація: У статті розглянуто проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в сучасній психологічній науці. Обгрунтовано значимість даної тематики для сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені духовному розвитку. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності в психології.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописний текст
Автор(и) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Назва : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.923:17.021.2/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович
Назва : Поняття особистості у психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава, 2016. - № 1(9). - С. 11-17 (Шифр 153/П 86-922831)
УДК : 159.923:17.021.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--самовираження--цілісність особистості--активність особистості--саморозвиток--самоконтроль
Анотація: Розглянуто фундаментальну проблему сучасної науки - психологію особистості. Автор презентує своє власне визначення поняття "особистість" як форми існування психіки людини, яка являє собою цілісність, здатну до саморозвитку, самовизначення, свідомої предметної діяльності і саморегуляції. Визначено та пояснено змістовні ознаки особистості.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мотрук Т. О., Вертель А. В.
Назва : Особливості перфекціонізму у юнацькому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 182-192 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
УДК : 159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перфекціонізм--юнацький вік--самореалізація--саморозвиток--самовдосконалення--тривожність
Анотація: У роботі розглянуто поняття перфекціонізму, особливості його формування в юнацькому віці. Висвітлено основні вікові новоутворення та сутність вікової кризи. Розглянуто конструктивну та деструктивну складові юнацького перфекціонізму та їх зв'язок між прагненням до самовдосконалення та саморозвитку. Представлено результати дослідження перфекціонізму в юнацькому віці. З'ясовано, що найчастіше у опитаних простежувались середньо виражені показники перфекціонізму; при збільшенні перфекціонізму, спрямованого на інших, зменшуються показники соціально обумовленого перфекціонізму і навпаки: при зростанні бажання самому відповідати соціальним вимогам; зменшуються притензії, спрямовані на інших.
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Музика О. Л., Гончарук О. В.
Назва : Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 56-71 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
УДК : 159.923.2+159.972
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--особистісна реадаптація--особистісні цінності--психічні розлади--саморозвиток
Анотація: Особистісна реадаптація осіб із психічними розладами розглядається як процес повторного пристосування до життя, що пов'язаний із усвідомленням змін у психіці та перебудовою і ствердженням на цій основі особистісної ідентичності в саморозвитку, в соціальних стосунках і в професійній діяльності. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексійні, творчі, комунікаційні, професійні. Виявлено залежність змін в особистісній ідентичності жінок із психічними розладами від типу розладу. Встановлено, що зміни в образі Я, у ставленні до себе, в самооцінці ведуть до самознецінення. Доведено, що ефективним методом ообистісної реадаптаії є ціннісна підтримка саморозвитку здібностей - форма персоніфікованої психологічної допомоги, що полягає у рефлексії актуальних і розвитку нових здібностей, вироблені ціннісного ставлення до них як до ресурсів підтримання особистісної самоідентичності, підвищення якості життя й досягнення жінками з психічними розладами оптимального рівня незалежного функціонування в суспільстві.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Музика О.Л.
Назва : Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 60-76 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіогенез--обдарованість--обдарована особистість--особистісні цінності--саморозвиток
Анотація: У статті реалізовано потребовий підхід до особистісних цінностей і персонологічний підхід до аксіогенезу. Аксіогенез обдарованої особистості визначається як процес становлення й розвитку особистісних цінностей що обумовлюють її типологічні особливості, відображаючи специфіку здібностей, способів соціальної взаємодії й особистісного саморозвитку. В освітньому просторі аксіогенез обдарованої особистості розглядається в процесі взаємодії нормативних соціальних цінностей, що пов'язані з віковим розвитком, та особистісних цінностей, які виникають в процесі розвитку здібностей і саморегуляції. У ході аксіогенезу зростає ціннісна автономність особистості та зменшується безпосередній регульований вплив соціальних цінностей. Розроблено класифікацію цінностей обдарованої особистості. Цінності соціальної взаємодії включають особистісні цінності належності та особистісні цінності визнання. Цінності саморозвитку здібностей складаються з особистісних цінностей пізнання та особистісних цінностей творчості. До цінностей особистісної самобутності віднесено особистісні цінності самоідентичності та особистісні смисложиттєві цінності
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-63 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 164738
Кількість відвідувачів 1136
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя