Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (375)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЕМАНТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/О-66-568183 рукописний текст
Автор(и) : Орлова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :225,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-225.
УДК : 159.922.7-053.6+159.937.53 + 159.922.7-053.6 + 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання поезії
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання поетичної форми--семантичний простір--конотативна семантика--поетичний стиль--програма "поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Панасенко М.Ю.
Назва : Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 380-387 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.955.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творчі здібності--мислення підлітків--креативність--узагальнення--аналіз--семантика--гра--лінгвістична гра
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Розглядається питання використання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Досліджуються методи розвитку художньо-творчих та креативних інтелектуальних здібностей дитини. Був зроблений внесок про те, що розвинути художньо-творчі та креативні інтелектуальні здібності дитини можна, навчаючи методам конструювання нових образів та метафор на підгрунті вивчення пареміологічних словосполучень, а також розвиваючи гнучкість мислення, аналітичні та синтетичні розумові операції. Всі ці методи і засоби використовуються з метою стимулювання у підлітків навчальної та пізнавальної активності на вищому творчому рівні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.98/Ж 92
Назва : Журнал практикующего психолога . Вып. 8
Вихідні дані : Б.м., 2002
Кільк.характеристики :194 с.: табл., рис.
Ціна : 5.00 грн.
УДК : 159.98+615.851](05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія (психотехнологія)
Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задачи психологии--взаимопонимание субъектов психологического консультирования--символдрама--панические расстройства--психоанализ--психічні розлади--поведінкові розлади--обдарованість--этническая идентичность--эмоциональная зависимость в интимных отношениях--семантика психотерапевтического высказывания--структура психотерапевтического высказывания
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Т 33
Назва : Теория и практика глубинной психокоррекции : первая авторская школа академика АПН Украины Т. С. Яценко: [учебное пособие]
Вихідні дані : : [ДИПиП]; Ялта, 2008
Кільк.характеристики :268 с.
Колективи : Министерство образования и науки Украины, Министерство образования и науки Автономной Республики Крым, РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта), Центр глубинной психологии КГУ и АПН Украины
Ціна : 35.00 грн.
УДК : 159.964(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глубинная психология--психокоррекция--психодинамическая теория--психоанализ--психодрама--семантика высказываний--топологические модели
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/Т 33
Назва : Теория и практика глубинной психокоррекции : вторая авторская школа академика АПН Украины Т. С. Яценко: [учебное пособие]
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : Министерство образования и науки Украины, Министерство образования и науки Автономной Республики Крым, РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта), Научно-исследовательский центр глубинной психологии АПН Украины
Ціна : 35.00 грн.
УДК : 159.964+159.98](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глубинная психология--психокоррекция--психодинамическая теория--психоанализ--психодрама--семантика высказываний--топологические модели
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 84901
Кількість відвідувачів 819
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя