Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СИСТЕМА ЦІННОСТЕЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописний текст
Автор(и) : Сизко, Ганна Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Юрій Віталійович
Назва : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:37.018/Я 60-049500 рукописний текст
Автор(и) : Янковчук, Марина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-213.
УДК : 159.928.22:37.018.1(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--альтодональна особистість--альтернативні форми навчання--особистісний розвиток--самоактуалізація--система цінностей--юнацький вік--пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.27/Я 93
Автор(и) : Яцишин С. Є.
Назва : Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 464-471 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК : 159.922.27
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптація--особистість--дифузна ідентичність--студенти --рівень домагань--самооцінка--система цінностей
Анотація: Здійснено аналіз індивідуально-психологічних особливостей соціальної дезадаптації студентів, природи та механізмів їх виникнення.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Назва : Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 167-177 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персональні цінності--система цінностей--спрямованість--термінальні цінності--інструментальні цінності--ціннісна сфера особистості--ціннісні орієнтації--ціннісне самовизначення
Анотація: Представлено результати дослідження ціннісних орієнтацій студентів технічних спеціальностей. Ціннісні орієнтації розглядаються як базис їх ціннісного самовизначення, на основі кортрого вони створюють особистісно значущу картину світу, життєву філософію, яка виступає власною цінністю, обов'язковою для трансляції і відтворення у майбутньому.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/В 35
Автор(и) : Вернік, Олексій Леонідович
Назва : Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 67-78 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічні цінності--система цінностей--ставлення до природи
Анотація: Викладено історико-психологічний аналіз особливостей ставлення до природи в античні часи, Середньовіччя та в епоху Відродження. Запропоновано дослідження екологічних цінностей того чи іншого історико-культурного періоду за їх диспозицією по відношенню до ядерної, системотвірної суспільної цінності. Аналіз відбувався подвійно: шляхом вивчення продуктів культури певної історичної епохи та через спосіб повсякденного життя у той період.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Михайлишин У. Б.
Назва : Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 117-120 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 120 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--цінності--модель--група--система цінностей--освітня взаємодія
Анотація: У статті встановлено, що чинниками збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії є: загальний успіх членів групи, дружелюбний тон спілкування, згуртованість групи, задоволення кожного членством у групі, професійний досвід колег тощо.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чигирин Т. О.
Назва : Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 319-327 (Шифр 153.6/А 43-032614)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність--самопрезентація--система цінностей
Анотація: Порівнюються середньостатистичні показники системи цінностей у групах досліджуваних майбутніх психологів з ефективною, достатнім рівнем ефективності і неефективною самопрезентацією.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Михайлишин У. Б.
Назва : Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 133-136 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система цінностей--соціалізація--самовизначення--самоактуалізація--ціннісні орієнтації--ситуаційні цінності--лабільні цінності--стабільні цінності
Анотація: У статті розглянуто структурно-функціональну модель системи ціннісних орієнтацій студентів, яка змістовно наповнена цінностями, що мають для них різний релевантний характер. Встановлено специфічні особливості ціннісної сфери студентів на віковому, ґендерному, демографічному , соціально-нормативному, економічному рівнях.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 86-98 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примітки : Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурсивні технології--життєвий проект--підлітковий вік--саморозуміння--самопізнання--система цінностей
Анотація: Стаття присвячена теоретичному дослідженню особливостей застосування дискурсивних технологій самопроектування в підлітковому віці. Показано, що старший підлітковий вік є найбільш сензитивним для перших спроб самопроектування. Однак початок процесу самопроектування залежить від рівня розвитку особистості та успішності в соціумі. Самопроектування у підлітковому віці передбачає свтворення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються в житті значимого іншого. Визначено, що розвиваючи здатність до самопроектування, необхідно застосувати наступні дискурсивні технології: технологія виокремлення теми висловлювань; технологія інформаційного діалогу; технологія наративізації життєвого досвіду; технологія смислового діалогу. Розвиток у підлітка здатності самостійно планувати своє життя, виходячи з власної системи цінностей та розвиток часової перспективи є важливою передумовою розвитку у дитини здатності до самопроектування. У ранньому підлітковому віці, внаслідок недостатньо сформованого образу "Я", дитина також може породжувати саме соціальний проект. Однак дані проекти вже суттєво зумовлює референтна група. Це можуть бути як члени сім'ї, так і коло друзів, однолітків, на систему цінностей яких дитина орієнтується і часто сприймає її як власну. Починаючи із середнього підліткового віку дитина може будувати проекти на основі власного образу "Я". Однак на етапі середнього підліткового віку цей образ ще не є достатньо стійкою структурою. Під впливом соціокультурного оточення підліток змінює образ власного "Я", внаслідок чого змінюється і його життєвий проект.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 69500
Кількість відвідувачів 891
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя