Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (362)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СИТУАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
1.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Текст] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Ivkin,, V. M.
    Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research [Текст] / V. M. Ivkin, // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
безробітній -- ситуація безробіття -- потреби -- психологічні особливості -- депривація -- стрес


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.27+316.48:364-43
К 91


    Кунцевська, Анастасія Володимирівна.
    Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кунцевська Анастасія Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНИЙ ПРАЦІВНИК -- ІНТРАПЕРСОНАЛЬНий конфлікт -- професійна свідомість -- професійна ситуація -- РЕФЛЕКСІЯ -- ПЕРЕЖИВАННЯ
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(09)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології: Стародавній світ. Середні віки. Відродження [Текст] : навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів / В. А. Роменець. - К. : Либідь, 2005. - 916 с. - ISBN 966-06-0383-5 : 120.00 р., 100 грн. р.
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
міфологічна психологія -- народна психологія -- ситуація конфлікту -- ситуація колізії -- принцип мотивації -- психологія китайського буддизму -- арабська психологія -- психологія західноєвропейського відродження
Анотація: На широкому цивілізаційному тлі показано основні етапи й закономірності становлення психологічних поглядів від первісності до XVII ст. Використання вчинкового принципу в історії психології дає змогу глибоко розкрити особливості психологічного мислення європейських та східних народів у різні історичні епохи.

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 186 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 11.00 р.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование и развитие личности / Н. В. Чепелєва. - С .4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
Балл, Георгий Алексеевич. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С .18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості / М. Л. Смульсон. - С .36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. - С .49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности / С. Ю. Гуцол. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості / О. О. Зарецька. - С .72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості / О. В. Зазимко. - С .85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
Шиловська, Олена Миколаївна. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток в старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку / І. В. Березко. - С .130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері / І. Л. Гудінова. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
Проскура, Олена Василівна. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування / О. В. Проскура. - С .156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - 138 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 08.00 р.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование как фактор развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .1-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Місце самопроектування у проектній парадигмі / М. Л. Смульсон. - С .16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
Лебединська, І. В. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії / І. В. Лебединська. - С .30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
Зарецька, О. О. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми / О. О. Зарецька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения / В. А. Мединцев. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва) : рис.
Гуцол, Світлана Юріївна. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи / С. Ю. Гуцол. - С .73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
Березко, І. В. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії / І. В. Березко. - С .109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
Брацюк, О. Г. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств / О. Г. Брацюк. - С .213-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 40 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 221 с. - ISSN 2072-4772. - 13.00 грн.
    Зміст:
Варава, Людмила Анатоліївна. Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання / Л. А. Варава. - С .10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Соціальні мережі і самовідчуження особистості / О. Л. Вернік. - С .21-32. - Бібліогр.: с. 30 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Корнієнко, Інокентій Олександрович. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків / І. О. Корнієнко. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52 (3 назви)
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Професійно-особистісні деформації лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .55-68. - Бібліогр.: с. 65-66 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі / А. М. Льовочкіна. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 75-76 (14 назв) : табл.
Люта, Леся Петрівна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях / Л. П. Люта. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Матвієнко, О. В. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху / О. В. Матвієнко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95 (6 назв)
Місячна, Н. М. Типологія безробітних громадян / Н. М. Місячна. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 104 (7 назв)
Поладко, Ганна Олександрівна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .106-115. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Полівко, Л. Ю. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір / Л. Ю. Полівко. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122 (6 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера / О. А. Притула. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (8 назв)
Приходько, А. М. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії / А. М. Приходько. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .151-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
Слободяник, О. Я. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах / О. Я. Слободяник. - С .162-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (9 назв) : табл.
Терновик, Наталія Анатоліївна. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .169-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці / Т. О. Цавалюк. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (5 назв)
Чала, О. А. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності / О. А. Чала. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .198-207. - Бібліогр.: с. 204-206 (10 назв) : рис.
Левицька, І. В. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності / І. В. Левицька. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 6 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; за. ред. Н. В. Чепелєвої. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - 194 с. - ISSN 2072-4772. - 12.00 грн.
    Зміст:
Титаренко, Т. М. Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання / Т. М. Титаренко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 14 (10 назв)
Чепелева, Наталія Василівна. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии / Н. В. Чепелева. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації / М. Л. Смульсон. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия / В. А. Мединцев. - С .36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
Черемных, Е. Нарративная идентичность в пространстве диалога / Е. Черемных. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості / О. М. Кочубейник. - С .66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
Кляпець, О. Я. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю / О. Я. Кляпець. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю / І. В. Березко. - С .90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні / О. О. Зарецька. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (9 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Семиотический подход к проблемам исследования мифа / С. Ю. Гуцол. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (18 назв)
Лазоренко, Б. П. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді / Б. П. Лазоренко. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
Ларіна, Т. О. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді / Т. О. Ларіна. - С .151-159. - Бібліогр.: с. 159 (5 назв)
Сидоренко, Ж. В. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я / Ж. В. Сидоренко. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
Полунін, О. В. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього / О. В. Полунін. - С .170-182. - Бібліогр.: с. 181-182 (12 назв)
Крайчинська, В. А. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості / В. А. Крайчинська. - С .183-193. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв) : табл.
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


    Кухарчук, О. В.
    Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців [Текст] / О. В. Кухарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПТСР -- стрес -- психологічна травма -- екстремальна ситуація -- стресостійкість
Анотація: Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З'ясовуються психологічні стани, які є найбільш вразливими до посттравматичного стресу. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій для збільшення стресостійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
15(57.026)
А 43


    Журов, Вадим Володимирович.
    Аналіз концепції життєвої стійкості [Текст] / В. В. Журов, Н. А. Бієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптивні можливості -- ресурси особистості -- трансординарна ситуація -- психогенні посттравматичні розлади -- копінг-стратегії -- пассіонарність -- особистісний адаптивний потенціал -- хардінес
Анотація: Розгляд концепцій життєвої стійкості та їх аналіз є актуальним при наймі в двох аспектах: по-перше, аналіз адаптивних можливостей людини в складному повсякденному бутті - ресурси особистості; по-друге аналіз можливостей людини виживати в трансординарних ситуаціях і протистояти їм. В рамках гуманістичної психології були розроблені питання подолання людьми важких життєвих ситуацій і винайдення ресурсів для опанування стресом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бієнко, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
154
А 43


    Оніщенко, Н. В.
    Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації [Текст] / Н. В. Оніщенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 121-125. - Бібліогр.: с. 124 (10 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕННА психологічна допомога -- ПОСТРАЖДАЛИй -- НАДЗВИЧАЙНА СИТУАЦІЯ
Анотація: У статті подаються результати аналізу питання становлення та сучасного стану служб психологічної допомоги в загалі та служб екстреної психологічної допомоги зокрема. Надаються дані щодо проблем розвитку сучасної служби екстреної психологічної допомоги в Україні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Мирошниченко, С. О.
    Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями [Текст] / С. О. Мирошниченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
складна життєва ситуація -- світосприйняття -- особистість -- активність -- прийняття рішень
Анотація: У статті здійснено аналіз поняття "складних життєвих ситуацій" та особливості світосприйняття практичними психологами актуальної дійсності. Описані характеристики особистості, які допомагають подолати складні життєві ситуації. Наведені приклади скрутних ситуацій, з якими стикаються практичні психологи в особистому житті. Подані результати емпіричного дослідження, у яких зазначено, який тип світосприйняття співвідноситься з певним типом складної життєвої ситуації. Виділені характеристики особистості, які виходять на перший план при інтерпритації ситуацій з точки зору особистого світосприйняття.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кухарчук, О. В.
    Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців [Текст] / О. В. Кухарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
посттравматичний стресовий розлад -- стрес -- психологічна травма -- екстремальна ситуація
Анотація: Стаття присвячена аналізу зв’язку ступеню пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців. Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З’ясовується сутність явища посттравматичного стресу. Висвітлюється ефективність окремих методик дослідження. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій з метою збільшення стресостійкості .


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Улько, Н. М.
    Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості [Текст] / Н. М. Улько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
втрати -- психотравма -- травмуюча ситуація -- емоційна травма -- психотравмована особистість -- після-травматичне психологічне зростання
Анотація: Стаття присвячена аналізу впливу пережитої психотравми на подальше життя людини, зокрема її ціннісно-смислову сферу. Проведено теоретичний та емпіричний аналіз тих втрат, які особистість зазнає в результаті проживання емоційно травмуючої ситуації. Як показали зрізи емпіричного дослідження на першому місці знаходяться втрати, у яких йдеться про смертельну небезпеку та почуття безпорадності. Також представлено позицію щодо позитивного асимілювання емоційної травми у контексті подальшого індивідуально-особистісного розвитку. Очевидним являється той факт, що у психотерапевтичній роботі важливо співвідносити наявні переживання і попередні, більш давні, пов'язані з різними життєвими втратами. Вдалося відслідковувати, що як тільки виявлялася можливість звертатися до особистої історії людини та виявляти в ній зв'язок з минулою неопрацьованою та неозначеною травмою - опрацювання емоційних травм і втрат ставало можливим. Завдяки цьому, в особистості з'являється "після-травматичне психологічне зростання", у процесі якого змінюється її ставлення до себе, до інших, переглядаються життєві цінності, знаходяться нові сенси для життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(57.026)
А 43


    Кирпенко, Тетяна Михайлівна.
    Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності [Текст] / Т. М. Кирпенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- воля -- екстремальна ситуація -- адаптація -- самоконтроль -- свідомість
Анотація: В статті аналізуються дослідження вольових якостей особистості. Визначено теорії волі в вітчизняній та зарубіжній психології. Розкривається сутність та зміст вольового самоконтролю. Визначено актуальність досліджуваної проблеми та перспективи подальших досліджень в даному напрямку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-102 
 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 10894
Кількість відвідувачів 199
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя