Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (363)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СИТУАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Ivkin, V. M.
Назва : Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітній--ситуація безробіття--потреби--психологічні особливості--депривація--стрес
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+316.48/К 91-469341 рукописний текст
Автор(и) : Кунцевська, Анастасія Володимирівна
Назва : Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :209 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.922.27+316.48:364-43 + 159.922.27 + 316.48:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Психологія соціальної роботи-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний працівник--інтраперсональний конфлікт--професійна свідомість--професійна ситуація--рефлексія--переживання
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології: Стародавній світ. Середні віки. Відродження : навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :916 с
ISBN, Ціна 966-06-0383-5: 120.00, 100 грн., р.
УДК : 159.9(091)(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міфологічна психологія--народна психологія--ситуація конфлікту--ситуація колізії--принцип мотивації--психологія китайського буддизму--арабська психологія--психологія західноєвропейського відродження
Анотація: На широкому цивілізаційному тлі показано основні етапи й закономірності становлення психологічних поглядів від первісності до XVII ст. Використання вчинкового принципу в історії психології дає змогу глибоко розкрити особливості психологічного мислення європейських та східних народів у різні історичні епохи.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 40
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання/ Л. А. Варава. Соціальні мережі і самовідчуження особистості/ О. Л. Вернік. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу/ О. О. Вовчик-Блакитна. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків/ І. О. Корнієнко. Професійно-особистісні деформації лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі/ А. М. Льовочкіна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях/ Л. П. Люта. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху/ О. В. Матвієнко. Типологія безробітних громадян/ Н. М. Місячна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір/ Л. Ю. Полівко. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера/ О. А. Притула. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії/ А. М. Приходько. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах/ О. Я. Слободяник. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці/ Т. О. Цавалюк. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності/ О. А. Чала. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності/ Ю. М. Швалб. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності/ І. В. Левицька.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 6
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010
Кільк.характеристики :194 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання/ Т. М. Титаренко. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии/ Н. В. Чепелева. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації/ М. Л. Смульсон. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия/ В. А. Мединцев. Нарративная идентичность в пространстве диалога/ Е. Черемных. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості/ О. М. Кочубейник. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю/ О. Я. Кляпець. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю/ І. В. Березко. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні/ О. О. Зарецька. Семиотический подход к проблемам исследования мифа/ С. Ю. Гуцол. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді/ Б. П. Лазоренко. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді/ Т. О. Ларіна. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я/ Ж. В. Сидоренко. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього/ О. В. Полунін. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості/ В. А. Крайчинська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 8
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 08.00 р.
УДК : 151.60
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Самопроектирование как фактор развития личности/ Н. В. Чепелєва. Місце самопроектування у проектній парадигмі/ М. Л. Смульсон. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії/ І. В. Лебединська. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми/ О. О. Зарецька. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения/ В. А. Мединцев. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи/ С. Ю. Гуцол. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування/ О. М. Шиловська. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії/ І. В. Березко. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств/ О. Г. Брацюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :356 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу/ Т. О. Піроженко. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії/ І. М. Балицька. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності/ М. В. Барсуковська. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини/ І. М. Біла. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи/ С. А. Васильєва. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку/ В. В. Горбатих. Розуміння дошкільниками емоцій/ Ю. А. Гулько. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей/ А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку/ І. В. Кондратець. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку/ О. В. Кролівець. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі/ В. В. Маршицька. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор/ О. І. Пуйо. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика/ В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення/ О. Д. Рейпольска. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками/ О. В. Телесенко. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай"/ І. Є. Товкач. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї/ Л.Д. Токарєва. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника/ О. І. Федорчук. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог"/ А. А. Чернов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 11.00 р.
УДК : 151.60
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Самопроектирование и развитие личности/ Н. В. Чепелєва. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования/ Г. А. Балл, В. А. Мединцев. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості/ М. Л. Смульсон. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности/ С. Ю. Гуцол. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості/ О. О. Зарецька. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості/ О. В. Зазимко. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська. Інтелектуальний розвиток в старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку/ І. В. Березко. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері/ І. Л. Гудінова. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування/ О. В. Проскура.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Кухарчук О. В.
Назва : Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 234-243 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
УДК : 159.963
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): птср--стрес--психологічна травма--екстремальна ситуація--стресостійкість
Анотація: Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З'ясовуються психологічні стани, які є найбільш вразливими до посттравматичного стресу. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій для збільшення стресостійкості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Журов, Вадим Володимирович, Бієнко Н.А.
Назва : Аналіз концепції життєвої стійкості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 135-150 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
УДК : 159.9:88.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптивні можливості--ресурси особистості--трансординарна ситуація--психогенні посттравматичні розлади--копінг-стратегії--пассіонарність--особистісний адаптивний потенціал--хардінес
Анотація: Розгляд концепцій життєвої стійкості та їх аналіз є актуальним при наймі в двох аспектах: по-перше, аналіз адаптивних можливостей людини в складному повсякденному бутті - ресурси особистості; по-друге аналіз можливостей людини виживати в трансординарних ситуаціях і протистояти їм. В рамках гуманістичної психології були розроблені питання подолання людьми важких життєвих ситуацій і винайдення ресурсів для опанування стресом.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Оніщенко Н. В.
Назва : Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 121-125 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (10 назв)
УДК : 159.9.072:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстренна психологічна допомога--постраждалий--надзвичайна ситуація
Анотація: У статті подаються результати аналізу питання становлення та сучасного стану служб психологічної допомоги в загалі та служб екстреної психологічної допомоги зокрема. Надаються дані щодо проблем розвитку сучасної служби екстреної психологічної допомоги в Україні.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мирошниченко С. О.
Назва : Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 93-103 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
УДК : 159.9.078
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): складна життєва ситуація--світосприйняття--особистість--активність--прийняття рішень
Анотація: У статті здійснено аналіз поняття "складних життєвих ситуацій" та особливості світосприйняття практичними психологами актуальної дійсності. Описані характеристики особистості, які допомагають подолати складні життєві ситуації. Наведені приклади скрутних ситуацій, з якими стикаються практичні психологи в особистому житті. Подані результати емпіричного дослідження, у яких зазначено, який тип світосприйняття співвідноситься з певним типом складної життєвої ситуації. Виділені характеристики особистості, які виходять на перший план при інтерпритації ситуацій з точки зору особистого світосприйняття.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Кухарчук О. В.
Назва : Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 290-299. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посттравматичний стресовий розлад--стрес--психологічна травма--екстремальна ситуація
Анотація: Стаття присвячена аналізу зв’язку ступеню пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців. Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З’ясовується сутність явища посттравматичного стресу. Висвітлюється ефективність окремих методик дослідження. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій з метою збільшення стресостійкості .
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33-027.22:/К 78-964994 рукописний текст
Автор(и) : Красновський, Валерій Миколайович
Назва : Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-201.
УДК : 37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психічні стани
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--соціальна ситуація розвитку--гуманізація освіти--молодші школярі--підлітки--організація навчально-виховного процесу--ставлення учнів до школи
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Улько Н. М.
Назва : Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 360-368 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
УДК : 159.942.5-056.265:17.022.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): втрати--психотравма--травмуюча ситуація--емоційна травма--психотравмована особистість--після-травматичне психологічне зростання
Анотація: Стаття присвячена аналізу впливу пережитої психотравми на подальше життя людини, зокрема її ціннісно-смислову сферу. Проведено теоретичний та емпіричний аналіз тих втрат, які особистість зазнає в результаті проживання емоційно травмуючої ситуації. Як показали зрізи емпіричного дослідження на першому місці знаходяться втрати, у яких йдеться про смертельну небезпеку та почуття безпорадності. Також представлено позицію щодо позитивного асимілювання емоційної травми у контексті подальшого індивідуально-особистісного розвитку. Очевидним являється той факт, що у психотерапевтичній роботі важливо співвідносити наявні переживання і попередні, більш давні, пов'язані з різними життєвими втратами. Вдалося відслідковувати, що як тільки виявлялася можливість звертатися до особистої історії людини та виявляти в ній зв'язок з минулою неопрацьованою та неозначеною травмою - опрацювання емоційних травм і втрат ставало можливим. Завдяки цьому, в особистості з'являється "після-травматичне психологічне зростання", у процесі якого змінюється її ставлення до себе, до інших, переглядаються життєві цінності, знаходяться нові сенси для життя.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Кирпенко, Тетяна Михайлівна
Назва : Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 151-158 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--воля--екстремальна ситуація--адаптація--самоконтроль--свідомість
Анотація: В статті аналізуються дослідження вольових якостей особистості. Визначено теорії волі в вітчизняній та зарубіжній психології. Розкривається сутність та зміст вольового самоконтролю. Визначено актуальність досліджуваної проблеми та перспективи подальших досліджень в даному напрямку.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Оксана Володимирівна
Назва : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Оксана Володимирівна
Назва : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :276 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/Ш 33
Автор(и) : Швалб, Антон Юрійович
Назва : Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 423-430 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): надзвичайна ситуація--екстремальна ситуація--професійна підготовка психологів--поведінкові стратегії--моделювання екстремальної ситуації--навчальне моделювання
Анотація: У статті розглядаються питання можливості використання проектного підходу в навчальному моделюванні стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій. Розглядається можливість застосування принципів побудування екологічно-орієнтованих проектів для моделювання процесів взаємодії між постраждалими в результаті надзвичайної ситуації як альтернативу програмному, тактико-орієнтованому підходу.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 40810
Кількість відвідувачів 943
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя