Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (525)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СОЦІАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Я 44
Автор(и) : Говорун, Тамара Василівна, Кікінешті О.
Назва : Як навчити школярів долати гендерні стереотипи: конспекти занять : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Дорадо-Друк, 2011
Кільк.характеристики :806 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-2077-42-1: 56.00, 30, грн.
УДК : 37.013.42+373.016:305](075.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школярі--гендерні стереотипи--посібник для вчителів--гендерна соціалізація
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Власова, Олена Іванівна, Щербина В.Л.
Назва : Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 13-23 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливості--соціалізація--багатоукладне суспільство--цінності--типи цілісності особистості--суспільство--трансформація
Анотація: Автори статті розкривають зміст соціалізації особистості у багатоукладному суспільстві як процес, обумовлений культурним укладом, на який орієнтований конкретний індивід. Традиційний, модерний (індустріальний) та постмодерний (комунікативний) культурні уклади передбачають різні способи інтерпретації і розуміння людьми соціальних норм та цінностей. Показано, що різні особи можуть надавати відмінного розуміння однаковим подіям життя у процесі концептуалізації власної життєвої перспективи та досягнення переживання цілісності як психологічного благополуччя, самореалізації або екзистенційної сповненості.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 262-276 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 316.752,159.923.2-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності--ціннісні орієнтації--соціалізація --привласнення цінностей--дитина старшого дошкільного віку
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми привласнення цінностей дитиною старшого дошкільного віку. Розкрито психологічний зміст понять "цінність", "ціннісні орієнтації". Визначено, що присвоєння дитиною цінностей соціуму відбувається не через пряме копіювання цінностей значимих дорослих, а в зерузльтаті їх внутрішньої трансформації з урахуванням індивідуальних потреб, інтересів, провідних мотивів дошкільника, особистого досвіду його переживань, успіхів та невдач діяльності. Дієвість ціннісних орієнтацій як регуляторів дитячої поведінки визначається рівнем розвитку провідних особистісних новоутворень старшого дошкільника, їх впливу на гармонізацію структурних компонентів цінностей. Підкреслено, що головний шлях привласнення цінностей проходить через включення дитини у активну взаємодію з оточуєчим світом у процесі ігрової, предметно-практичної, пізнавальної діяльності; надання можливості вибору, проявів ініціативи, творчості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/О-64
Автор(и) : Лавренко, Ольга Василівна
Назва : Ціннісні основи економічної соціалізації сучасного студентства
Місце публікування : Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку: тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків: Гуманітарний Ценр, 2017. - С. С. 88-89. - ISBN 978-617-7528-36-3 (Шифр 155/О-64-505605904). - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК : 155
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні основи--економічна соціалізація--сучасне студентство
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Токарєва Л.Д.
Назва : Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 155-165 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
УДК : 159.922.73+316.614.6]-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--дошкільник--моральне виховання--мотиви--мотивація--сім'я--соціалізація
Анотація: У статті підкреслили надзвичайне значення дошкільного віку як періоду становлення особистості дитини. Відмітили, що дошкільний період є одним з особливих в плані становлення і розвитку мотиваційної сфери особистості. Наголошено, що інтенсивний розвиток мотиваційної сфери дитини актуалізує пізнавальні мотиви, які лежать в основі формування майбутньої навчальної діяльності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Савченко Ю. Ю.
Назва : Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 201-211 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
УДК : [159.922.7:316.346.32-053.4]:316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна стать--статева ідентичність--статева самосвідомість--статево-рольова соціалізація
Анотація: В статті розглядаються особливості формування статевої свідомості і засвоєння статево-рольових уявлень дітьми дошкільного віку. Здійснено спробу проаналізувати чинники, які впливають на формування адекватних статеворольових уявлень дошкільників. Наведено деякі результати експериментального дослідження означеної проблеми. Також висвітлюються особливості статево-рольової соціалізації дітей саме в дошкільному віці. Подано авторське тлумачення поняття "статева самосвідомість".
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максим О. В.
Назва : Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 95-110 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-110 (11 назв)
УДК : 159.37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіанти--соціалізація--десоціалізація--ресоціалізація--стадії ресоціалізації--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті показано, що ресоціалізацію можна розглядати як один із найскладніших соціальних процесів, спрямований на подолання десоціалізації особистості, тобто відновлення особою якостей, необхідних для нормальної життєдіяльності в суспільстві, засвоєння нових цінностей, соціальних ролей і навичок.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Філончук З. В.
Назва : Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 59-66 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
УДК : 336:316.61:373.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--чинники економічної соціалізації--економічна культура--фінансова грамотність--фінансова освіта
Анотація: У статті визначено сутність та співвідношення понять «економічна соціалізація», «економічна культура», «фінансова грамотність» стосовно учнівської молоді. Стаття розкриває значення впровадження курсу за вибором «Фінансова грамотність» у формуванні економічної культури учнів. У статті надано стислу характеристику змісту програм курсу «Фінансова грамотність» для учнів початкової та основної школи відповідно до змістових ліній, визначено роль шкільної фінансової освіти у процесі економічної соціалізації учнівської молоді, формуванні рольових фінансових компетенцій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Сторож, Олена Василівна
Назва : Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 160-166 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
УДК : 159.923:316.614
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--тривожність--фрустрація--соціалізація--творча соціалізація особистості
Анотація: У статті обгрунтовано основні дослідження тривожності як прояву фрустрації в психологічній науці. Розкрито важливу роль тривожності у творчому розвитку особистості. Встановлено суть творчої реалізації особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сторож, Олена Василівна
Назва : Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 329-339 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
УДК : 159.954:316.61:7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--адаптація--творча соціалізація--творча самореалізація--акомодація--асиміляція--соціальна творчість--творча обдарованість--творча адаптація--інтелектуальна обдарованість
Анотація: Статтю присвячено теоретичним основам вивчення творчої соціалізації особистості. Здійснено аналіз наукових джерел, що розкривають погляди на "пасивну" і "активну" соціалізацію. Зокрема проаналізовані активні й пасивні реакції формування середовища "під себе" (процес асиміляції) і пристосування під уже існуючі умови (активна роль середовища - процес акомодації), які протікають паралельно, існують в єдності і важливі для реалізації цілей. Досліджено поняття "соціальна творчість", "соціальна креативність", "соціальна обдарованість". З'ясовано, що ці поняття розкривають соціальну перетворювальну сутність суб'єкта в процесі взаємодії з самим собою і з оточуючими об'єктами. Розкрито зміст понять "творча адаптація", "творча дезадаптація", "творча адаптованість". З'ясувалося, що деякі змістовні та процесуальні характеристики адаптації й творчості містять як спільні, так і відмінні риси. Основним вихідним моментом обох процесів дослідники визначають проблемну ситуацію, яка нібито "дає старт" для включення як адаптаційних, так і творчих механізмів. Проаналізовано, що поняття "творча адаптація" характеризується новим, оригінальним пристосуванням індивіда до соціального швидко плинного середовища, створюючи соціально цінні нестандартні продукти, успішно самореалізовуючись в ньому на підставі незахисних адаптивних механізмів. Цей вид адаптації існує як інноваційний, з творчо соціальним підходом і складає основу для розвитку творчої соціалізації особистості.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 33323
Кількість відвідувачів 630
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя