Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72-053.6/Л 84 рукописний текст
Автор(и) : Лукомська , Світлана Олексіївна
Назва : Психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-210.
УДК : 159.922.72-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Статеворольова поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стать--статеворольова поведінка--інтелектуальний розвиток--соціально-психологічний тренінг--діалог культур
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості статеворольової поведінки підлітків з різним рівнем інтелектуального розвитку. Проаналізовано вплив сім"ї, навчальних закладів, позашкільних установ та засобів масової інформації на формування статеворольової поведінки підлітків з нормальним та зниженим інтелектом. Встановлено, що підлітки з нормальним інтелектом здебільшого характеризуються андрогінною статеворольовою поведінкою. Натомість у їхніх ровесників з легкою розумовою відсталістю, як у дівчат, так і у хлопців, переважає фемінна статеворольова поведінка. Доведено, що статеворольова поведінка виявляється в міжособистісній взаємодії та пов"язана з Я-концепцією підлітків. При цьому гіперрольова (гіпермаскулінна і гіперфемінна) поведінка неріко стає причиною соціальної дезадаптації підлітків незалежно від рівня інтелектуального розвитку. Розроблено та апробовано програму тренінгу самоприйняття з елементами методик Школи діалогу культур, спрямованого на розширення уявлень про особливості статеворольової поведінки та підвищення ступеню самоприйняття підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.472:316.485/В 22 рукописний текст
Автор(и) : Вахоцька, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-160.
УДК : 37.064.2+316.472:316.485 + 37.064.2 + 316.472:316.485
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаєморозуміння--педагогічний конфлікт--навчальна діяльність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./З-12-234724 рукописний текст
Автор(и) : Зайчикова, Тетяна Вікторівна
Назва : Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :191, [200] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стрес--професійний стрес--професійне вигорання--соціально-психологічний тренінг--вчитель
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним детермінантам синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Розкрито сутність синдрому "професійного вигорання" як наслідку довготривалих професійних стресів. Вивчено зміст і структуру синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Досліджено соціально-економічні, соціально-психологічні, індивідуально-психологічні детермінанти виникнення синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Показано, що синдром "професійного вигорання" має місце у більшості вчителів вітчизняних закладів середньої освіти, а також має свою специфіку вияву в цій професійній діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73/С 53 рукописний текст
Автор(и) : Сняданко, Ірина Ігорівна
Назва : Соціально-психологічні умови формування організаційної культури промислового підприємства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :333 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-197.
УДК : 005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промислове підприємство--організаційна культура--навчання менеджерів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним умовам формування організаційної культури промислового підприємства. Розкрито сутність організаційної культури. Виділено основні типи персоналу промислового підприємства за рівнем привабливості для нього основних складових організаційної культури. Виділено психологічні чинники, які впливають на формування організаційної культури підприємства. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки керівників промислового підприємства до управління організаційною культурою промислового підприємства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21:316.48/Т 59-437464 рукописний текст
Автор(и) : Торба, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні чинники профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-207.
УДК : 159.964.21:316.48]:377
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Профілактика конфліктів-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--профілактика конфліктів--педагогічний процес--педагогічний конфлікт--конфліктогени--конфліктологічна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми конфліктів та їх профілактики у соціальній, педагогічній та віковій психології. Вивчено специфіку конфліктів у педагогічному процесі ПТНЗ і визначено психологічні чинники їх профілактики. Розроблено та апробовано програму профілактики конфліктів у педагогічному процесі ПНТЗ шляхом розвитку конфліктологічної компетентності суб'єктів педагогічного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:32.019/К 67-648975 рукописний текст
Автор(и) : Корнівська, Мар'яна Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :279 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-218.
УДК : 159.922.27:32.019.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--політична свідомість--емпіричне дослідження--студенти--когнітивний компонент--афективний компонент--конативний компонент--соціально-психологічний тренінг--формувальний експеримент--індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.963.9.163/С 40
Автор(и) : Сірко, Роксолана Іванівна
Назва : Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 400-408 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
УДК : 159.963.9.163
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--соціально-психологічний тренінг--наркоманія--алкоголізм
Анотація: Досліджуються проблеми психопрофілактики наркотичної та алкогольної залежності серед психологів спеціалізованих вищих навчальних закладів. Наводиться програма спецкурсу "Адиктивна поведінка" та соціально-психологічного тренінгу "Профілактика наркотичної та алкогольної залежності".
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.581/М 81-074797240 рукописний текст
Автор(и) : Мосьпан, Марина Олександрівна
Назва : Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :222 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна діяльність-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--психологічна саморегуляція--педагогічна діяльність--конфлікт--конфліктна ситуація--майбутні педагоги--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Л 37-985239720 рукописний текст
Автор(и) : Левицька, Надія Сергіївна
Назва : Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 316.614.6-057.875:33](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--майбутні фахівці--соціальна сфера--соціальні працівники--професіоналізація--професійна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 364.2:159.9.018/Д 18
Автор(и) : Данильченко Т. В.
Назва : Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 31-39: табл. (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 38 (10 назв)
УДК : 364.2:159.9.018
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальне благополуччя--соціально-психологічний тренінг--позитивна психологія--рефлексія соціального буття--емоційна саморегуляція
Анотація: Проаналізовано різні форми роботи, метою яких є підвищення суб'єктивного (емоційного) благополуччя. Показано переваги тренінгу в аспекті збереження мотивації. Запропоновано варіант СПТ, що складається з трьох етапів.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Тітова Т. Є.
Назва : Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 542-552 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--ціннісні орієнтації--соціально-психологічний тренінг--майбутні психологи
Анотація: Стаття присвячена проблемі дослідження цінностей та ціннісних орієнтацій як базових якостей особистості, які спрямовують та регулюють поведінку людини. Розглядається необхідність особистісно орієнтовано навчання майбутніх психологів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Черкаський А. В.
Назва : Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.9:316.45
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностичні методики--соціально-психологічний тренінг--відбір персоналу--керівництво колективом--локус контролю--самокорекція--саморозвиток
Анотація: У статті розглядаються психодіагностичні можливості тренінгу, аналізуються основні методики, які використовуються в процесі тренінгової роботи для оцінки і вибору персоналу. Приділяється увага основним якостям особи керівника.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Куренчук Л. С., Соловей О. А.
Назва : Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 80-90 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
УДК : 159.9:06.053.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--діяльнісний підхід--соціально-психологічний тренінг--активне слухання--ділова бесіда--комунікативні навички
Анотація: Розглядається ділове спілкування як складова життєвого і професійного успіху фахівця державної служби. Розкрито змістові характеристики основних форм ділового спілкування, що впливають на ефективну взаємодію у горизонтальних і вертикальних професійних відносинах.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Хан О. О.
Назва : Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 470-478 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 478 (6 назв)
УДК : 159.9.316
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--самовизначення--громадська активність молоді--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Стаття присвячена інформації про розроблений та проведений соціально-психологічний тренінг розвитку громадського самовизначення та громадської активності молоді, а також отриманим результатам.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Пилипенко, Наталія Миколаївна
Назва : Психологічні захисти та самоставлення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 136-144 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв)
УДК : 159.9.072.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): механізми психологічного захисту--самостановлення--самосвідомість--адаптація--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Здійснено аналіз різних типів самостановлення - впевненого, без ригідних механізмів психологічного захисту і невпевненого - з високим рівнем їх розвитку.Емпірично виявлено позитивне самостановлення та низькі значення механізмів психологічного захисту у адаптованих студентів-першокурсників.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/П 44
Назва : Подолання негативних наслідків належності до неефективних субкультур: соціально-психологічний тренінг : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2016
Кільк.характеристики :58 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-8063-77-6: 5.00 грн.
УДК : 159.98.072:316.6+316.723](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): негативні наслідки--субкультура--належність до субкультур--соціально-психологічний тренінг
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3+316.454/Ч-88-403461920 рукописний текст
Автор(и) : Чукавіна, Тетяна Едуардівна
Назва : Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :243 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-243 (264 назв)
УДК : 378.015.3+316.454.52:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--стиль педагогічного спілкування--навчальна діяльність студентів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3+316.454/Ч-88-358437475 рукописний текст
Автор(и) : Чукавіна, Тетяна Едуардівна
Назва : Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв)
УДК : 378.015.3+316.454.52:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--стиль педагогічного спілкування--навчальна діяльність студентів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Палагнюк О.В.
Назва : Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 86-92 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 91-92 (12 назв).
УДК : 159.9.072
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза ідентичності--соціальна відповідальність особистості--християнські настановлення особистості--соціально-психологічний тренінг--духовна криза--соціальне утриманство--соціально-економічна залежність--світоглядні настановлення
Анотація: У статті подано теоретичне обґрунтування та опис тренінгової програми актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості «Бути собою – це бути відповідальним за свою свободу». Представлено завдання, структуру, методи і форми роботи, специфіку процесу реалізації тренінгу. Подано опис результатів його реалізації та визначено ефективність і доцільність подальшого застосування. Доведено, що практична реалізація позитивного впливу релігійного чинника може стати основою формування соціальної відповідальності особистості як одного з провідних соціально-психологічних механізмів самоорганізації суспільного життя. Визначено перспективи подальших досліджень у контексті пошуку шляхів та умов виходу з системної суспільної кризи, де сутнісним показником зрілості виступає соціальна відповідальність особистості.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О. І.
Назва : Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 134-146. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--підлітки--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Стаття присвячена аналізу психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності підлітків. Здійснено теоретичний аналіз підходів до розгляду поняття "комунікативна компетентність". Виділено психологічні особливості спілкування та взаємодії сучасних підлітків. Визначено психологічні компетенції, які можуть бути індикаторами комунікативної компетентності підлітків. Обгрунтовано доцільність використання методу соціально-психологічного тренінгу для формування комунікативної компетентності підлітків.
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 162922
Кількість відвідувачів 1248
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя