Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (73)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТАРШОКЛАСНИКИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.
159.9:316.6
Ш 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Широкорадюк, Л. А.
    Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління [Текст] / Л. А. Широкорадюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- сім'я -- батьки -- лихослів'я -- інвективна лексика -- старшокласники
Анотація: Здійснено експериментальне дослідження лихослів'я у мовленні батьків, ознайомлення їх з з результатами для актуалізації і загострення даної проблеми у їх свідомості, з метою залучення батьків до участі у попереджувально-корекційній роботі.''


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9.072.4
С 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Строкач, Л. М.
    Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників [Текст] / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- професійна спрямованість -- вікові очікування -- старшокласники
Анотація: У статті наведені результати дослідження життєвих цілей і вікових очікувань старшокласників. Аналізується процес соціального самовизначення учнів старших класів, реалістичність їх професійних намірів та життєвих планів, гендерні відмінності і вплив батьків на формування життєвих перспектив і установок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захарчук, Т. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.736.4
О-60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Опанасюк, І. В.
    Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників [Текст] / І. В. Опанасюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 256-265 : табл. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоція -- емпатія -- самомотивація -- емоційний інтелект -- старшокласники
Анотація: У статті розглянуто змістові характеристики емоційного інтелекту та його складові. Проведено психодіагностику розвитку EQ старшокласників та проаналізовано кореляційні зв'язки між показниками емоційного інтелекту : розуміння своїх і чужих емоцій, управлінням своїми і чужими емоціями, міжособистісним та внутрішньоособистісним аспектом емоційного інтелекту, емоційною поінформованістю, самомотивацією, емпатією, розпізнаванням емоцій в інших.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мамчур, І. В.
    Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності [Текст] / І. В. Мамчур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- старшокласники -- навчально-ігрова діяльність структура -- критерії -- рівні
Анотація: У статті розкрито основні структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні і критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано крізь значущу для них навчально-ігрову діяльність. Критерії самопізнання визначено за трирівневим варіантом в основі якого покладено принципи науковості, цілеспрямованості, системності, безперервності. Теоретико-емпіричне підгрунтя досліджуваних структурних компонентів самопізнання, їх критеріїв та рівнів розвитку дало змогу систематизувати матеріали та представити їх у таблиці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.922:502/504+37.091.33-027.22:004
Н 14


    Набочук, Олександр Юрійович.
    Психологічні умови розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Левшунова ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 359 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Інформаційні технології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна характеристика -- старшокласники -- експериментальна робота -- формувальний експеримент -- констатувальне дослідження
Анотація: В роботі розроблено структуру екологічної свідомості учня в старшому шкільному віці. Описано нормативну модель екологічної свідомості старшокласника. Проаналізовано сутність новітніх інформаційних технологій та запропоновано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій. Апробовано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій на етапі проведення формувального експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Інші автори: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
Кл.слова: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
Кл.слова: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
Кл.слова: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
Кл.слова: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
Кл.слова: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
Кл.слова: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
Кл.слова: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
Кл.слова: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
Кл.слова: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
Кл.слова: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
Кл.слова: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
Кл.слова: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
Кл.слова: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
Кл.слова: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
Кл.слова: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
Кл.слова: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
Кл.слова: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
Кл.слова: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
Кл.слова: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
Кл.слова: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
Кл.слова: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
Кл.слова: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
Кл.слова: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
Кл.слова: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кузнецова, С. В.
    Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога [Текст] / С. В. Кузнецова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість на професію -- рівні спрямованості -- майбутні психологи -- старшокласники
Анотація: У статті проаналізовано погляди психологів-науковців на поняття "спрямованість". Розкрито рівні сформованості спрямованості старшокласників, які обрали фах "Психологія". Висвітлено результати дослідження спрямованості старшокласників на професію психолога в період навчання в загальноосвітньому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

9.
37.015.31:331.548
С 17


    Самойленко, Ірина Володимирівна.
    Розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння професією стоматолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Самойленко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 153 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- допрофесійна підготовка -- професія стоматолога -- психотренінг -- розвивальні впливи
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної готовності старшокласників до оволодіння професією медичного профілю, зокрема, стоматолога. Проведено дослідження психологічної готовності на етапі допрофесійної підготовки. Досліджено процес оптимізації психологічної готовності до оволодіння професією стоматолога засобами психотренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2-053.67+005.32:331.548
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. кер. Федоришин Б. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Професійна орієнтація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМООЦІНКА -- професійна орієнтація -- ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- вибір професії -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Федоришин, Б. О. \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.954+316.614.6-053.6
С 82


    Сторож, Олена Василівна.
    Психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сторож Олена Василівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 358 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-232. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творча соціалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- творче мислення -- творча соціалізація -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників в умовах трансформації суспільства. Виявлено рівні розвитку соціалізації і творчого мислення у старшокласників. Встановлено взаємозв'язок між показниками складових соціалізації і творчого мислення у старшокласників з їх певними соціально-демографічними характеристиками (вік, стать) і типом навчального закладу, в якому вони навчаються. Виділено типи та визначено психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
37.015.3+028.02
С 60


    Соломка, Едуард Тіберійович.
    Формування читацької компетентності учнів старших класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соломка Едуард Тіберійович ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 171 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- текст -- смисл -- читацька компетентність -- продуктивність читання -- когнітивні операції читання -- діалогічна взаємодія -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів старших класів основних складових читацької компетентності, яка є одним з провідних чинників продуктивності читання. Визначено зміст та структуру читацької компетентності як інтегральної властивості особистості читача. Встановлено її вплив на продуктивність читацької діяльності. Обґрунтовано критерії сформованості читацької компетентності учнів старших класів.Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування читацької компетентності учнів в процесі вивчення курсу української літератури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
155
А 43


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Дослідження економічної суб'єктності старшокласників [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - С. 157-158
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
економічна суб'єктность -- старшокласники


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський)Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


   
    Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц.
    Зміст:
Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24
Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34
Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46
Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52
Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56
Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту
Анотація: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


15.
159.937
П 26


    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників [Текст] / Т. Н. Третяк // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 87-104. - Бібліогр.: С. 104 (5 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
творче конструювання -- інформаційні системи -- науково-технічна діяльність -- старшокласники


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Лавренко, О. В.
    Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін [Текст] / О. В. Лавренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 128-145. - Бібліогр.: с. 141-145 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- економічна активність -- особистість -- дошкільний вік -- підлітковий вік -- старшокласники -- студентська молодь -- моральність
Анотація: У статті представлено аспекти становлення і розвитку економічної активності молоді в процесі цілеспрямованої економіної соціалізації на різних вікових етапах. Економічна активність розглядається як здатність особистості робити суспільно значущі перетворення в суспільстві на основі освоєння багатств матеріальної і духовної культури. Вона також проявляється у творчості, вольових актах, спілкуванні. ЇЇ інтегральною характеристикою є активна життєва позиція особистості. Показано, що основи економічної активності особистості закладаються ще в дошкільному віці в сімейному колі, де починає формуватися фінансова грамотність дітей та знання елементарних понять економіки. У підлітковому віці у шкільному оточенні економічна активність стимулюється завдяки економічному наставництву (дорослий-учень), освоєнню правил споживчої, фінансової і трудової поведінки. Показником успішності економічної активності старшокласників є формування певного рівня їх монетарної культури, критерієм якої є ставлення до грошей. Стрижнем економічної активності студентської молоді виступає її моральність як внутрішній регулятор. Норми суспільної моралі та їх інтеріоризація завдають вектор формування соціальних якостей молодої людини, яких потребує ринкова економіка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- інтелект -- емоційний інтелект -- старшокласники -- розвиток -- арт-терапія -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті проводиться аналіз феномену "емоційний інтелект" шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в цірині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгляданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Зубіашвілі, І. К.
    Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- старшокласники -- економічна соціалізація -- економічна ідентичність -- економічні цінності -- структурні компоненти
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження економічного самовизначення старшокласників, пов'язаного з процесом економічної соціалізації. Проведене дослідження дало змогу визначити, що економічне самовизначення (як вид самовизначення) для учнівської молоді є однією з найважливіших задач на відповідному життєвому етапі та водночас центральним механізмом становлення особистісної зрілості, що полягає в усвідомленому виборі людиною свого місця в системі економічних відносин суспільства. Підкреслюється специфічність поняття економічного самовизначення особистості та його нетотожність змісту професійного самовизначення, незважаючи на спільність їх фундаментальних особистісних детермінант (базових ставлень до світу, до себе, інших людей, життєвих смислів). Якість економічного самовизначення визначає ступінь економічної активності людей не лише в галузі стратегій споживання, але й у соціальній практиці організації життя в цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.937
П 26


   
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності [Электронный ресурс] : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 194 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712092/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 08.08.2019. - ISBN 978-966-97846-1-2 : Б. ц.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Теоретичний аналіз формування стратегій конструювання образу світу / В. О. Моляко. - С. 7-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (13 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Перцептивно-мисленнєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань / Ю. А. Гулько. - С. 32-46. - Бібліогр.: С. 46 (14 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 61-76. - Бібліогр.: С. 75-76 (19 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художньо-творчій діяльності молодших школярів / Н. В. Медведева. - С. 77-86. - Бібліогр.: С. 85-86 (6 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників / Т. Н. Третяк. - С. 87-104. - Бібліогр.: С. 104 (5 назв)
Шепельова, М. В. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів / М. В. Шепельова. - С. 105-123. - Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- когнітивне конструювання образу світу -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти
Анотація: Умонографії подано результатиостанніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого сприймання, когнітивного конструювання образів світу з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю.


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


20.
153/154
О-64


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- монетарна культура -- гроші -- ставлення до грошей -- старшокласники -- психолого-економічна адаптація
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників, розглядаються різні типи ставлення до грошей; підкреслюється соціально-психологічна роль грошей у контексті становлення монетарної культури особистості. З метою аналізу впливу системних особливостей ставлення до грошей на монетарну культуру старшокласників проведено емпіричне дослідження особливостей їхньої психолого-економічної адаптивності як показника монетарної культури. На підставі кореляції виокремлених особливостей ставлення до грошей з «профілями» соціальної адаптивності виявлено рівні монетарної культури старшокласників


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
151.04
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологія читання та розуміння літературних творів [Текст] : монографія / Н. О. Михальчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Принт Хауз, 2012. - 360 с. - ISBN 978-966-8333-45-0 : 22.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- розуміння -- літературні твори -- старшокласники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

22.
154
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі [Текст] : методичний посібник / В. В. Камишин , Л. І. Ткаченко, К. А. Андросович, І. В. Бургун ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017. - 108 с. - ISBN 978-966-2633-88-7 : 84.74 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- соціалізація -- інтернет-середовище -- обдаровані старшокласники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Камишин , В. В.; Ткаченко, Л. І.; Андросович, К. А.; Бургун, І. В.
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

23.
15(08)
А 43


    Бігунов, Д. О.
    Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників [Текст] / Д. О. Бігунов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва поведінка -- конфліктна взаємодія -- старшокласники -- конфліктна комунікаційна ситуація -- дискомфорт -- непорозуміння -- контекст -- успішне спілкування -- комунікативна інтенція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню конфліктної комунікативної взаємодії. Зазначається, що однією з форм взаємостосунків старшекласників стає міжособистісний конфлікт, який виникає за умови складності досягнення несумісних, протилежних інтересів, цінностей та потреб, покладених в підгрунтя їх взаємодії. Для виокремлення типів мовленнєвої поведінки учнів у старшому шкільному віці з огляду на причини конфлікту, спрямованість комунікативної інтенції, тощо, перш за все, було визначено психологічні ознаки конфліктної взаємодії. Це зробило можливим виокремити та охарактеризувати типи мовленнєвої поведінки старшокласників


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

24.
154
А 43


    Безверхий, О. С.
    Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників [Текст] / О. С. Безверхий // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 85-90. - Бібліогр.: с. 89 (14 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стать -- гендер -- професійний інтерес -- соціальні стереотипи -- старшокласники -- фемінність -- маскулінність
Анотація: Професійні інтереси старшокласників мають вирішальний вплив на вибір ними професії. Професійні інтереси старшокласника пов’язані з його статтю та ґендером. У статті описано кореляційне дослідження зв'язку статі та ґендеру з професійними інтересами випускників загальноосвітньої школи. Виявлено, що на професійні інтереси визначальний вплив має стать, вплив ґендеру мінімальний та опосередковується статтю. Автор висуває припущення, що стать впливає на професійний інтерес через соціальні стереотипи щодо «чоловічих» та «жіночих» професій. Автономний вплив ґендеру відсутній, оскільки у старшокласників рефлексія власних ґендерних особливостей є недостатньою та відсутній професійний досвід.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
159.922.73-053.6+37.015.3:159.955
Г 93


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Психологічні особливості антиципатії в процесі розв'язання старшокласниками мисленєвих задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гуменюк Галина Вадимівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2006. - 188 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Педагогічна психологія--Розв'язання задач--Дисертації

   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
антиципація -- моделювання майбутнього результату -- рівні розвитку антиципації -- розв'язання мисленнєвих задач
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальногму вивченню психологічних особливостей антиципації, які проявляються в процесі розв'язання мисленнєвих задач учнями старшого шкільного віку. Визначено особливості антиципації, які впливають на ефективність розв'язування задач. Показано, що вирішальне значення в комплексі цих особливостей має мисленнєве моделювання образу розв'язку задачі. Його ефективність визначається специфікою інтуїтивних (образних) і логічних компонентів мислення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.946.4+028.02+37.016:82
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологія читання літературних творів старшокласниками [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-465. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія читання--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- розуміння літературних творів -- старшокласники -- модель читання -- психологічні механізми -- види діалогізму -- психологія читання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
37.015.3:159.928+37.016:51
К 60


    Колінець, Ганна Григорівна.
    Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Колінець Ганна Григорівна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 144-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- математичні дослідницькі здібності -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних передумов формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Обґрунтовані положення щодо формування математичних дослідницьких здібностей, виявлення вікових та індивідуальних особливостей цього процесу у старшокласників; теоретично обґрунтовані форми взаємозв'язку наукового творчого мислення із дослідницькими математичними здібностями, обґрунтовані психологічні передумови , за яких забезпечується розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні математичного матеріалу. Поглиблено вивчено критерії та показники ступеня розвитку дослідницьких здібностей як єдності інтелектуальних процесів та мотиваційно-емоційних якостей особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
37.015.3+37.091.31-059.2
І-24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Івашкевич Едуард Зенонович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- діалогічні якості -- ПЕДАГОГІЧНІ впливи -- ЗМІСТОВНІ впливи -- дискретні впливи -- інтелектуально-рефлексивні впливи -- особистісно-рефлексивні впливи -- характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
159.922.76:616
Д 44


    Дідковська, Лариса Іванівна.
    Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідковська Лариса Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соматичні порушення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про майбутнє -- цілепокладання -- діяльнісне самовизначення -- моделювання -- психосоматика -- актуальне Я -- локус контролю -- психотренінг -- часова перспектива -- тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-48 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 120971
Кількість відвідувачів 980
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя