Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1454)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (72)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 163
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 335-344 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне спілкування--конфлікти--соціально-психологічний клімат--професійно важливі якості--професійні уміння
Анотація: У статті розглянуто особливості конфліктів у професійній діяльності, професійного спілкування, соціально-психологічного клімату, соціально-психологічної адаптації молодих працівників, негативних психоемоційних станів особистості молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки та їх психологічної готовності до дій в екстремальних умовах службової діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 146-151 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уміння спілкуватися--уміння слухати--стиль поведінки в конфліктній ситуації--спілкування--толерантність--емпатія
Анотація: У статті розглядається проблема особливостей спілкування працівників органів та установ виконання покарань. Виявлено ситуації, що викликають у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України негативні емоції під час спілкування з керівництвом, колегами, друзями, засудженими та іншими. Встановлено загальний рівень розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Виділено стилі поведінки працівників органів та установ виконання покарань у конфліктних ситуаціях. Запропоновано напрями розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.57+/Я 60-875945 рукописний текст
Автор(и) : Яновська, Олена Євгеніївна
Назва : Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-227.
УДК : 37.091.12:005.57+316.454.52 + 37.091.12:005.57 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ділове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--педагогічний колектив--організаційна культура--результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ю 74-264216 рукописний текст
Автор(и) : Юрківський, Євген Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :176 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-161.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064+316.48 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфліктність-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфліктність--педагогічний конфлікт--психологічні детермінанти--педагогічна взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Щербатюк, Богдана Анатоліївна, Холодова, Ольга Олексіївна
Назва : Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 218-226 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
УДК : 316.6:81'23(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативний акт--соціально-комунікативна стратегія--міжособистісне спілкування--соціально-рольове спілкування
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні фактори, що визначають специфіку мовленнєвих комунікативних актів, діалогів і полілогів. Уточнено й систематизовано концептуальний апарат, який може бути використаний для розвитку загальної і прикладних теорій соціальних комунікацій.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Щербатюк В.В.
Назва : Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 423-430 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923:17.022.1]:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності--ціннісна регуляція--ціннісні орієнтації--цінності особистості--спілкування--міжособистісне спілкування--соціальні мережі--віртуальний простір--інтернет-серидовище
Анотація: У статті досліджується ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в контексті соціальних мережах. Аналізується теоретична і джерельна база з даної проблематики. Розглядаються особливості міжособистісного спілкування в соціальних меержах, що обумовлені віртуальним середовищем. Окреслюються потреби людини, які задовольняються соціальними мережами. Та основні мотиви активного користування. Досліджуються цінності особистості, які демонструються в соціальних мережах Facebook та Instagram. Визначається як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж на життя та ціннісну сферу особистості. Соціальними мережами нав'язуються стереотипи та моделі поведінки, норми діяльності, що формує власну соціальну ідентичність, самооцінку, ціннісні орієнтації тощо.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.311:316.77/Щ 61-115890 рукописний текст
Автор(и) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Назва : Психологія навчального спілкування : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :445 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 382-407.
УДК : 37.015.311:316.776
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчальне спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальне спілкування--навчальна задача--мисленнєва активність--управління навчанням--компетентність вчителя--суггестія--майєвтика--педагогічні здібності вчителя
Анотація: В роботі здійснено аналіз підходів до дослідження проблеми навчального спілкування. З'ясовано будову та специфіку процесу навчального спілкування, його функції та властивості . Розробленол прийоми діагностики ефективності процесу розвитку здатностей навчального спілкування вчителя . Розроблено модель управління процесом розвитку навчальної компетентності учителів. Вивчені особливості сугестивного та майєвтичного впливу на свідомість учня у процесі навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Щербан Т. Д.
Назва : Навчальне спілкування у системі підготовки учителя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 230-245 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
УДК : 159.9:316.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальне спілкування--здібності до спілкування--продуктивність навчального спілкування--майєвтичний діалог--сугестія--педагогічна задача
Анотація: Розроблено концепцію навчального спілкування. представлено структуру даного виду спілкування, яка складається із процесів відображення, розуміння, доведення. Дана характеристика професійно-педагогічної діяльності педагога як неперервного процесу вирішення системи педагогічних задач.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3+316.454/Ч-88-403461920 рукописний текст
Автор(и) : Чукавіна, Тетяна Едуардівна
Назва : Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :243 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-243 (264 назв)
УДК : 378.015.3+316.454.52:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--стиль педагогічного спілкування--навчальна діяльність студентів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3+316.454/Ч-88-358437475 рукописний текст
Автор(и) : Чукавіна, Тетяна Едуардівна
Назва : Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв)
УДК : 378.015.3+316.454.52:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--стиль педагогічного спілкування--навчальна діяльність студентів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 79031
Кількість відвідувачів 1315
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя