Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (839)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (53)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТРАДИЦІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Серьогін, Юрій Володимирович
Назва : Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 217-223: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
УДК : 37.018.2(430Х09)(2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військово-патріотичне виховання--військові народні традиції--національна свідомість--виховання молоді--патріотичні якості--державний патріотизм
Анотація: Викладено основні положення концепції впливу психофізіологічних факторів на формування, розвиток і виховання патріотичних якостей у сучасної молоді, виходячи як з багатовікових традицій українського народу в боротьбі за державність і незалежність, так і сучасних ідей українського державного патріотизму, вірності військовому обов'язку і усвідомленої готовності захисту Батьківщини.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.47/Т 50
Автор(и) : Товстокора Ю. В.
Назва : Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 295-303 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 302 (12 назв)
УДК : 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні норми--звичаї--традиції--моральні норми--релігійні норми--спільноти--комунікативний простір
Анотація: Висвітлено особливості процесу легітимації "іншого як інакшого" що задають умови конструювання нової ідентичності та уможливлюють її функціонування у комунікативному просторі й спричинюють ревізію соціальних інститутів. Розглянуто феномен "соціальної норми" .
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Павлюк Т. Г.
Назва : Формування колективної думки в прикордонному підрозділі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 339-351 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
УДК : 159.9:355.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективна думка--корпоративна культура--прикордонний підрозділ--традиції--єдність--соціально-психологічний клімат--соціальна та професійна зрілість
Анотація: У статті встановлено, що колективною думкою в прикордонному підрозділі називається єдина позиція, що поділяється всіма його членами, з конкретного, значущого для всіх питання. Колективна думка виступає у формі знання, думки про предмет цього знання, відношення до нього у формі колективного рішення й розв'язання, вирішення, тобто наміру зробити певну колективну дію.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 615.851/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011
Кільк.характеристики :256 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія
Зміст : Соціокультурні чинники та їх значення для розвитку теорії і практики психотерапевтичної допомоги/ З. Г. Кісарчук. Християнські цінності у сучасній вітчизняній психотерапії/ Г. І. Онищенко. Бытие-к-свободе как отличительная черта психотерапевтического процесса в современной отечественной психотерапии/ Т. П. Юрченко. Смислові орієнтації консультантів і психотерапевтів у психологічному супроводі людини з екзистенційною проблематикою/ Т. С. Гурлєва. Значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції для професійного і особистісного самовизначення психологів-практиків/ Е. І. Єрмусевич. Стратегии психологической помощи человеку в ситуации осуществления личностного выбора/ Н. Ю. Журавлева. Вплив типових соціальних уявлень особистості про сім'ю на формування стратегії психотерапевтичної допомоги/ Я. М. Омельченко. Психоаналитическая интерпретация трансформаций родительских функций в неполной семье/ О. Н. Кочубейник, И. А. Данилевский. Особливості стратегій психологічної допомоги вітчизняній сім'ї на основі системного підходу/ Н. П. Демидюк. Робота з батьками як важливий аспект психокорекції негативних переживань підлітків у дитячо-батьківських стосунках/ Г. П. Лазос. Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символ драми/ З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. Проблеми матерів дітей з "особливими потребами"/ Л. О. Пінчукова. Практика консультування матерів дітей з інтелектуальними вадами у вітчизняних умовах/ О. В. Пінчук. Врахування особливостей явлень про дитячо-батьківські стосунки для застосування транзакційного аналізу у вітчизняному соціокультурному просторі/ І. А. Данилевський. Прощення образи як один з видів психологічної допомоги у психотерапії співзалежних відносин/ Г. І. Онищенко. Особливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації/ Л. О. Гребінь. Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі/ Л. І. Литвиненко. Експериментальна методика дослідження стилів надання психологічної допомоги онкологічним хворим/ Б. В. Плескач.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Єрмусевич Е. І.
Назва : Значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції для професійного і особистісного самовизначення психологів-практиків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 58-69 (Шифр 615.851/А 43-505207)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69 (15 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософсько-психологічна традиція--персоналістична концепція людини--психологічна допомога--особистісне самовизначення--професійне самовизначення
Анотація: У статті висвітлено значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції, глибоко вкоріненої в історії української культури й актуалізованої у теорії та практиці психотерапії, як одного із чинників становлення сучасної парадигми психотерапевтичної допомоги особистості. Показано, що філософсько-психологічна традиція, з її потужнім екзистенційним, ціннісним, етичним, персонологічним змістом може являти собою світоглядне підгрунтя особистісного і професійного самовизначення фахівців у галузі психологічної допомоги особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 902.7/В 75
Автор(и) : Воропай, Олекса
Назва : Звичаї нашого народу: етнографічний нарис : очерки, эссе. Т. 1
Вихідні дані : Київ: Оберіг, 1991
Кільк.характеристики :456 с.
ISBN, Ціна 5-333-01094-3: 27.00 грн
УДК : 39(=161.2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): звичаї--український народ--етнографія--зимові свята--весняні свята--традиції--культура
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Кільк.характеристики :498 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельник О.А.
Назва : Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 221-229 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дух--душа--психіка--розвиток психіки людини--вдосконалення--самовдосконалення
Анотація: У статті представлені психологічні ідеї фундаторів київської школи філософської психології. Доводиться, що зміст філософсько-психологічної думки на початку ХІХ ст. формувався не без впливу релігійних уявлень, котрих дотримувалися фундатори київської школи філософської психології. Стверджується, що провідним принципом у розумінні психіки на початку ХІХ ст. виступає принцип субстанційності, де психіка - це вічна особистість, безсмертна істоста, незалежна від матерії; є замкненою, самодостатньою та відокремленою від усіляких зв'язків із матеріальною дійсністю, початком. Розкривається ідея поетапного психічного розвитку людини. Наголошується, що у кожному віковому періоді життя людина набуває певних навичок, наприклад, керувати своїми емоціями, не вчиняти поспішних, необдуманих вчинків перед їхнім впливом, ставати рішучою задля подолання згубних звичок і здійснювати гідні вчинки та вибори. Констатується, що психічний розвиток людини насамперед розуміється як процес самовдосконалення і повинен скеровуватись у означеному напрямку та відбуватись безперервно.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 12990
Кількість відвідувачів 1287
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя