Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (103)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТРИВОЖНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
151.51
А 43


    Подшивайлов, Ф. М.
    Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера особистості -- емоційна спрямованість -- адаптивність -- особистісна тривожність -- організованість -- перфекціонізм -- учбова мотивація -- локалізація контролю -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Лідія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
373.5.015.3:159.964.225(043)
С 34


    Сідун, Оксана Юріївна.
    Сугестивність як детермінанта узалежнених форм поведінки в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. Ю. Сідун ; наук. керів.: Н. І. Пов'якель, Г. П. Мозгова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сугестивність -- навіюваність -- узалежнені форми поведінки -- психологічні особливості -- чинники чугестивності -- самооцінка -- тривожність -- Я-образ -- юнацький вік -- стилі виховання -- гіперопіка -- гіпоопіка
Анотація: У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичний і емпіричний аналіз сугестивності як детермінанти узалежнених форм поведінки в юнацькому віці . У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми особливостей прояву сугестивності як детермінанти узалежнених форм поведінки в юнацькому віці . Виявлено індивідуально - психологічні ( особистісні ) та соціальні чинники підвищеної сугестивності . Виокремлено критерії рівнів ( високий , середній , низький ) сугестивності . Розкрито особливості прояву сугестивності та її зв ' язок з індивідуально - психологічними характеристиками особистості юнацького віку ( самооцінка , тривожність , « Я - образ »). Досліджено стилі виховання в сім ’ ї як соціальний чинник виникнення сугестивності . Обґрунтованотеоретичну модель профілактики та корекції сугестивності в юнацькому віці . Розробленой апробовано авторську профілактично - корекційну програму зі зниження сугестивності особистості « Психопрофілактика та психокорекція зі зниження сугестивності в юнацькому віці » та доведено її ефективність .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пов'якель, Надія Іванівна \наук. керів.\; Мозгова, Галина Петрівна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153/154
О-64


    Пустовий, О. М.
    Дослідження емоційного стану учасників бойових дій на сході України [Текст] / О. М. Пустовий // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 86-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (6 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- стійкість до бойового стресу -- тривожність -- стрес -- фрустрація -- учасник бойових дій -- тест люшера


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(5А2.2)П
А 43


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці [Текст] / В. В. Завірюха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація досягнень -- успіх -- уникнення невдач -- особистісний розвиток -- тривожність -- рівень суб'єктивного контролю
Анотація: У статті розкрито особливості мотивації досягнень на різних рівнях її сформованості. Виявлено особливості становлення та розвитку мотивації досягнення в підлітковому віці. Обгрунтовано, що мотивація досягнень особистості - це комплексний напрям психологічних досліджень, метою якого є виявлення і пояснення складної системи детермінації та самодетермінації успішності діяльності. Розкрито визначену в процесі емпіричних досліджень специфіку мотивації досягнення підлітка, зумовлену сукупністю взаємопов'язаних особистісних параметрів, а також умовами середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Сулятицький, І. В.
    Особливості соціальної адаптованості учасників АТО [Текст] / І. В. Сулятицький, І. П. Островський, К. О. Островська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
учасники АТО -- стрес -- ПТСР -- стресостійкість -- суїцид -- агресивність -- тривожність -- соціальна адаптованість
Анотація: У статті наведені результати експериментального дослідження показників соціальної адаптованості 30 учасників АТО за методиками: шкала соціальної адаптованості; шкала особистісної тривожності Спілберга; шкала схильності до агресивності та конфліктності; карта визначення ризику соїцидальності. Представлені етапи психологічного супроводу учасників військових дій, основні напрями профілактики бойових психічних травм та результати проведення циклу тренінгів з бійцями АТО, які привели до позитивного зсуву показників соціальної адаптованості учасників АТО.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Островський, І. П.; Островська, К. О.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Кабанцева, А. В.
    Соціалізація дітей з емоційними порушеннями [Текст] / А. В. Кабанцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 76-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
страх війни -- агресія -- тривожність -- колаборація дій психологів, педагогів, лікарів -- соціально-економічна нестабільність
Анотація: Основи соціалізації закладаються в дитинстві і залежать вони від сукупності різних факторів, зокрема-внутрішніх, тобто від стану фізичного і психічного здоров'я, психологічного благополуччя в цілому. У статті наводяться результати досліджень, емоційних порушень у сучасних дітей, які живуть в умовах соціально-економічної нестабільності. Детально розкрито наслідки впливу когнітивного дисонансу на процес адаптації. Запропоновано технологію соціалізації дітей з емоційними порушеннями у рамках системного підходу за чітко спланованою етапністю дій щодо корекції емоційних порушень, лікування, реабілітації наслідків. А також описано подальший супровід таких дітей. Реалізація даної технології функціонує через колаборацію педагогів, психологів, лікарів і батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.9.072
А 57


   
    Альманах психологических тестов [Текст] / [сост.: Римская Р. Р., Римский С. А.]. - Москва : КСП, 1995. - 400 с. : рис., табл. - (Psychology. Психология личности). - ISBN 5-88694-019-7. - ISBN 5-88483-029-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Тестування--Популярні видання
   Психодіагностика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
пам'ять -- память -- увага -- внимание -- тривожність -- тревожность -- самооцінка -- самооценка -- исследования интеллекта -- дослідження інтелекту -- уровен умственного развития -- рівень розумового розвитку -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- кратковременная память -- короткочасна пам'ять -- уровень внимания -- рівень уваги -- логическое мышление -- логічне мислення -- психологические состояния -- психологічні стани -- направленность личности -- спрямованість особистості -- исследования личности -- дослідження особистості -- рисуночные тесты -- малюнкові тести -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- социометрія -- социометрия


Дод.точки доступу:
Римская, Р. Р. \сост.\; Римский, С. А. \сост.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
153/154
О-64


    Заіка, І. В.
    Методики для дослідження психологічних особливостей організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 29-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (28 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- педагогічні працівники -- загальноосвітні навчальні заклади -- соціальна напруженість -- особистісна напруженість -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність -- соціальна фрустрованість -- життєва задоволеність


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мудрак, І. А.
    Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу [Текст] / І. А. Мудрак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
пенітенціарний заклад -- позбавлення волі -- підлітки-колоністи -- тривожність -- депривація
Анотація: У статті йдеться про психологічні особливості та методичну базу діагностики тривожності підлітків, які відбувають покарання у пенітерціарному закладі. Розкрито основні методичні підходи та специфіку психодіагностичної роботи з підлітками-колоністами, зокрема в ракурсі вивчення їхньої тривожності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
Кл.слова: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
Кл.слова: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
Кл.слова: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
Кл.слова: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
Кл.слова: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
Кл.слова: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
Кл.слова: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
Кл.слова: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
Кл.слова: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Інші автори: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
Кл.слова: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
Кл.слова: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
Кл.слова: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
Кл.слова: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
Кл.слова: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
Кл.слова: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
Кл.слова: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
Кл.слова: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
Кл.слова: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
Кл.слова: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
Кл.слова: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
154
А 43


    Сторож, Олена Василівна.
    Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості [Текст] / О. В. Сторож // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 160-166. - Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- тривожність -- фрустрація -- соціалізація -- творча соціалізація особистості
Анотація: У статті обгрунтовано основні дослідження тривожності як прояву фрустрації в психологічній науці. Розкрито важливу роль тривожності у творчому розвитку особистості. Встановлено суть творчої реалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.
15(57.026)
А 43


    Чухрій, І. В.
    Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків [Текст] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юність -- емоційні стани -- емоційні властивості особистості -- тривожність -- депресія -- фрустрація -- агресія -- ригідність -- криза
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз проблеми виникнення емоційних реакцій в юнаків, зокрема переживання негативних емоційних станів. За результатами експерементального дослідження встановлено, що більша частина досліджуваних юнаків переживають ворожість та також їм характерна ригідність на загальному середньому рівні фону емоційних переживань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153
А 43


    Чуйко, О. В.
    Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків [Текст] / О. В. Чуйко, І. М. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
шкільне середовище -- тривожність підліткова -- рівень успішності -- навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Іванова, І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
154
А 43


    Кульбіда-Остапенко, Я. Г.
    Особливості кризових станів студентів [Текст] / Я. Г. Кульбіда-Остапенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- депресія -- стрес -- особистість -- кризові стани особистості -- психічні стани
Анотація: Стаття присвячена дослідженню актуальної сьогодні проблеми особливостей кризових станів студентів. У статті представлені результати аналізу різних наукових поглядів щодо кризових станів. Зазначається неоднозначність визначення і тлумачення психологічного феномену кризи. Виділено зовнішні обставини та психологічні особливості людини, які можуть призвести до появи певного кризового стану. Висвітлюються детермінанти кризи, описуються фактори, що впливають на глибину й силу переживань кризової ситуації. На основі проведеного дослідження робиться припущення, що депресія і тривожність можуть бути передумовою виникнення кризових станів у особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
153
П 86


    Компанович, М. С.
    Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями [Текст] / М. С. Компанович // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
алекситимія -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- тривожність -- самооцінка -- фіксація на самозахисті -- екстраверсія -- самоідентичність
Анотація: У статті розглянуто особливості емоційної сфери та психологічні властивості підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями в контексті психофізіологічних змін характерних для підліткового віку. Проаналізовано феномен алекситимії як ключовий у патогенезі психосоматичних серцево-судинних захворювань. Досліджено, що у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями прояви алекситимії перебувають у континуумі з такими психологічними властивостями як тривожність, фіксація на самозахисті, низький рівнем самооцінки, екстраверсії та проблема з самоідентичністю.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.98:612.6-055.2(043.5)
С 40


    Сіраковська, Олена Борисівна.
    Корекція психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / О. Б. Сіраковська ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 243 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с. 214-243 (303 назви). -
УДК
Рубрики: Жіноча психологія
Кл.слова (ненормовані):
репродуктивне здоров'я -- репродуктивна сфера -- психосоматика -- стрес -- психоемоційний стан -- тривожність -- механізми психологічного захисту -- функціональні стани -- корекція -- психоаналіз -- ефірні олії -- дихальні вправи -- клієнт-центрована психотерапія -- тілесно-орієнтована терапія -- казкотерапія
Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми корекції психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери. Аналіз поглядів на репродуктивну сферу жінки у психологічній науці дав змогу провести теоретичне узагальнення щодо психологічного стану як базового складника реалізації материнства. На основі аналізу наукових джерел установлено, що досліджувана проблематика є недостатньо розроблена у психологічній та медичній науках, а відсутність систематичних і практичних напрацювань спричиняють низку проблем під час лікування та перебігу гінекологічних захворювань жінок, що беззаперечно мають вплив на стан їх репродуктивного здоров'я. З'ясовано, що репродуктивна сфера жінки виступає основою материнської домінанти та є спусковим механізмом фізіологічних і психічних функцій жіночого організму. Визначено, що характерними особливостями жінки з порушеннями репродуктивної сфери виступають:акцентуації характеру, завищена тривожність, порушення психоемоційного стану, мінливість настрою та самооцінки, агресія та депресивні прояви, неконструктивність соціальних відносин, дезадаптація особистості у соціуму тощо. Доведено взаємозв'язок психоемоційного стану жінок з гінекологічними захворюваннями з проявами тривожності та їх репродуктивною сферою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 21 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 225 с. : табл. + 1 додатки 23 с. - Бібліогр.: с. 198-225 (310 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія школярів молодшого віку
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Шмарова, Н. В.
    Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль [Текст] / Н. В. Шмарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
економічна депривація -- потенційні мігранти -- фрустрованість -- тривожність -- тривожно-фрустаційний фон -- невротизація -- агресивність -- факторний профіль
Анотація: Психологічні особливості впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів: факторний профіль. Стаття розкриває психологічні особливості впливу економічної депривації на афективність, зокрема фрустрацію людей, які мають міграційні наміри. Здійснено емпіричне дослідження негативного впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів. Виокремлено такі основні фактори: "тривожно-деприваційна фрустрованість", "невротично-деприваційна фрустрованість", "відносно економічно-деприваційна агресивність", "психосоціально-стресова фрустрованість". Констатовано, що потенційним мігрантам притаманний специфічний тривожно-фрустраційний фон, зумовлений переживаннями і певним страхом перед невідомістю, а також проблемами адаптації до інших соціокультурних та економічних моделей життєіснування. Зазначено, що потенційні мігранти з підвищеною вразливістю до фрустрації потребують професійного психологічного супроводу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.942:616.12-005.4-005.2
О 58


    Онісковець, Богдана Іванівна.
    Психологічні особливості станів жінок літнього віку, хворих на ішемічну хворобу серця [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Б. І. Онісковець ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 52 с. - Бібліогр.: с. 198-227 (330 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- ішемічна хвороба серця -- жінки літнього віку -- тривожність -- алекситимія -- депресивність -- невротичність -- товарискість -- відкритість -- емоційна лабільність -- психокрекція
Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми емоційних станів жінок літнього віку, хворих на ішемічну хворобу серця. Теоретично з'ясовано, що низкою дослідників було виділено різноманітні особистісні характеристики хворих на ішемічну хворобу серця. З'ясовано, що негативні почуття погіршують функціональний стан серця, викликаючи його електромагнітну дестабілізацію. Виявлено, що на формування конкретних станів можуть впливати біологічні, соціальні та особистісні фактори.З'ясовано, що поряд із тривалим емоційним напруженням значну роль при захворюванні на ІХС літніх жінок відіграють гостра та хронічна травматизація психіки, психоемоційні розлади, найбільш значущими серед яких є депресивні та тривожно-фобічні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 94677
Кількість відвідувачів 735
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя