Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (103)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТРИВОЖНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31.091./П 32-421626420 рукописний текст
Автор(и) : Підлісна, Світлана Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :21 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--розвиток особистості--чинники розвитку особистості--інтерактивне навчання--психологічна гра--психологічний супровід--шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.015.31.091./П 32-479061015 рукописний текст
Автор(и) : Підлісна, Світлана Володимирівна
Назва : Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :225 с.: табл. + 1 додатки 23 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-225 (310 назв).
УДК : 373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія школярів молодшого віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--розвиток особистості--чинники розвитку особистості--інтерактивне навчання--психологічна гра--психологічний супровід--шкільна тривожність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.01/В 68
Автор(и) : Волошин В. М.
Назва : Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 157-165 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
УДК : 159.9.01
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алкоголізм--моральність--самогубство--інфантилізм--залежність--тривожність--імпульсивність--низька самооцінка--моральний вплив
Анотація: Дана стаття продовжує ряд робіт, у яких аналізується шкідливість впливу алкоголю на людину. Головною її відмінністю від інших є те, що вона проведена в контексті дослідження творчої спадщини І.О. Сікорського. В роботі проаналізовано шкоду, яку чинить алкоголь як окремій людині, так і суспільству в цілому. Особлива акцентуація зроблена на наслідках вживання алкоголю жінками.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072/А 57
Назва : Альманах психологических тестов
Вихідні дані : Москва: КСП, 1995
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Серія: Psychology. Психология личности
ISBN, Ціна 5-88694-019-7: 15.00 грн.
ISBN, Ціна 5-88483-029-7: Б.ц.
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Тестування
Психодіагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам'ять--память--увага--внимание--тривожність--тревожность--самооцінка--самооценка--исследования интеллекта--дослідження інтелекту--уровен умственного развития--рівень розумового розвитку--познавательные процессы--пізнавальні процеси--кратковременная память--короткочасна пам'ять--уровень внимания--рівень уваги--логическое мышление--логічне мислення--психологические состояния--психологічні стани--направленность личности--спрямованість особистості--исследования личности--дослідження особистості--рисуночные тесты--малюнкові тести--межличностные отношения--міжособистісні стосунки--социометрія--социометрия
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Підлісна С. В.
Назва : Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивний урок--психологічні вправи--учень початкової школи--шкільна тривожність
Анотація: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Шульга В. В.
Назва : Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 184-190 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
УДК : 159.938.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--шкільна тривожність--адаптація--рівень адаптації
Анотація: У статті обговорюються результати емпіричного дослідження шкільної тривожності і рівня адаптації учнів середнього і старшого звена загальноосвітньої школи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Алієва Е.Ю.
Назва : Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 19-28 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 27 (5 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здатність до самостійного життєвого вибору--емоційні прояви--емоційна стійкість--самооцінка--тривожність--фрустрація--впевненість в собі
Анотація: У психологічній науці проблема вивчення здатності до самостійного життєвого вибору представлена у вигляді дослідження сутності здійснення життєвого вибору, його психологічних особливостей, структурних компонентів. Дослідження визначених нами емоційних проявів за допомогою комплексу діагностичних методик, довело, що вони мають безперечний вплив на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Чуйко О. В., Іванова І. М.
Назва : Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК : 159.9-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне середовище--тривожність підліткова--рівень успішності--навчальна діяльність
Анотація: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Березіна О.О.
Назва : Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 19-25 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--фобія--тривожність--особи похилого та старечого віку--психологічна допомога
Анотація: У статті доводяться дані дослідження тривожності у період карантину та аналізуються страхи і фобії, що характерні для осіб різних вікових категорій у період пандемії
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Тимців М. М.
Назва : Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--старші підлітки--тривожність--тривога--якість життя--психологічне благополуччя--самооцінка--самосприйняття
Анотація: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Подшивайлов Ф. М., Подшивайлова, Лідія Іванівна
Назва : Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
УДК : 159.9:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера особистості--емоційна спрямованість--адаптивність--особистісна тривожність--організованість--перфекціонізм--учбова мотивація--локалізація контролю--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зеленська З. П.
Назва : Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 31-43 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 41-43 (9 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--учень основної школи--підлітковий вік--шкільна тривожність
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження, спрямованого на визначення впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії у учнів основної школи. Було визначено, що чим вищим є показники тривожності, тим вищими стають і такі показники емпатії, як: прояв емпатії до батьків, до тварин, до дітей, до художніх творів, до незнайомих людей і загальний рівень емпатії. А знижуючи рівень шкільної тривожності, ми можемо нормалізувати і рівень емпатії учня. Отже існує необхідність у розробці психокорекційної програми, спрямованої на зниження рівня шкільної тривожності та регуляції рівня емпатії учнів основної школи.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Пустовий О.М.
Назва : Дослідження емоційного стану учасників бойових дій на сході України
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 86-92 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 91-92 (6 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний стан--стійкість до бойового стресу--тривожність--стрес--фрустрація--учасник бойових дій--тест люшера
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Горбачова, Ольга Юріївна
Назва : Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 159-170: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
УДК : 159.922.7:159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--динамічна смислова система--моральні норми--адаптаційні можливості--самооцінка--тривожність--фрустрація
Анотація: У роботі здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери старшого шошкільника. Акцент у дослідженні було зроблено на виокремленому комплексі ціннісних орієнтацій, який детермінує функціонування осоновних динамічних смислових проблем особистості дитини.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Вольгемут І. А.
Назва : Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. с. 31-42 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-41 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успішність--рівень домагань--тривожність--трудова діяльність--стаж роботи --індивідуально-психологічні характеристики--вікові особливості--статеві особливості
Анотація: У статті подано результати дослідження особливостей зв'язку індивідуально-психологічних характеристик особистості з успішністю її діяльності. Розкрито поняття діяльності особистості та її успішності, проаналізовано проблему факторів успішності, визначено особливості впливу різних чинників на результати діяльності. Подано емпіричні дані, які було отримано в ході опитування (N=100). Виявлено статеві та вікові особливості, пов'язані з успішністю діяльності. Встановлено, що єдиними статистично значущими змінними, пов'язаними з успішністю діяльності, є рівень особистісної тривожності та рівень домагань. Сформульовано пропозиції щодо підвищення рівня успішності діяльності.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7:159.942/Г 52-251565 рукописний текст
Автор(и) : Гірченко, Олена Леонідівна
Назва : Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол .наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-187.
УДК : 159.922.7:159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні ігри
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--комп"ютерна гра--сюжетно-рольова гра--казка--казкотерапевтичний тренінг
Анотація: У дисертації досліджуються психологіні чинники впливу комп"ютерних ігр з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп"ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп"ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. Представлені феноменологічні відмінності комп"ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процесі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп"ютерної гри, традиційної гри та чарівної казки виявлено їхні змістовні відмінності. доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп"ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунтім для розвитку тривожності. Розроблено та апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп"ютерними іграми, та розвиток творчих дзібностей дітей молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/Г 51-431315 рукописний текст
Автор(и) : Гірченко, Олена Леонідівна
Назва : Комп`ютерні ігри як фактор впливу на підвищений рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-187.
УДК : 159.922.7-053.5:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--комп`ютерна гра--казка--казкотерапевтичний тренінг
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні чинники впливу комп`ютерних ігор з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп`ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп`ютерна грана відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. представлені феномелогічні відмінності комп`ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процемі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп`ютерної гри, традиційної гри та народної чи літературної казки виявлені їхні змістовні складові. Доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп`ютерної гри породжує внутрішню напругу і стає підгрунтім для розвитку тривожності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:612.6-055./С 40-930676369 рукописний текст
Автор(и) : Сіраковська, Олена Борисівна
Назва : Корекція психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :243 с.: табл. + 1 додатки 29 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-243 (303 назви).
УДК : 159.98:612.6-055.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Жіноча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репродуктивне здоров'я--репродуктивна сфера--психосоматика--стрес--психоемоційний стан--тривожність--механізми психологічного захисту--функціональні стани--корекція--психоаналіз--ефірні олії--дихальні вправи--клієнт-центрована психотерапія--тілесно-орієнтована терапія--казкотерапія
Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми корекції психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери. Аналіз поглядів на репродуктивну сферу жінки у психологічній науці дав змогу провести теоретичне узагальнення щодо психологічного стану як базового складника реалізації материнства. На основі аналізу наукових джерел установлено, що досліджувана проблематика є недостатньо розроблена у психологічній та медичній науках, а відсутність систематичних і практичних напрацювань спричиняють низку проблем під час лікування та перебігу гінекологічних захворювань жінок, що беззаперечно мають вплив на стан їх репродуктивного здоров'я. З'ясовано, що репродуктивна сфера жінки виступає основою материнської домінанти та є спусковим механізмом фізіологічних і психічних функцій жіночого організму. Визначено, що характерними особливостями жінки з порушеннями репродуктивної сфери виступають:акцентуації характеру, завищена тривожність, порушення психоемоційного стану, мінливість настрою та самооцінки, агресія та депресивні прояви, неконструктивність соціальних відносин, дезадаптація особистості у соціуму тощо. Доведено взаємозв'язок психоемоційного стану жінок з гінекологічними захворюваннями з проявами тривожності та їх репродуктивною сферою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 106965
Кількість відвідувачів 1045
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя