Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (103)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТРИВОЖНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7:159.942/Г 52-251565 рукописний текст
Автор(и) : Гірченко, Олена Леонідівна
Назва : Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол .наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-187.
УДК : 159.922.7:159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні ігри
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--комп"ютерна гра--сюжетно-рольова гра--казка--казкотерапевтичний тренінг
Анотація: У дисертації досліджуються психологіні чинники впливу комп"ютерних ігр з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп"ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп"ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. Представлені феноменологічні відмінності комп"ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процесі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп"ютерної гри, традиційної гри та чарівної казки виявлено їхні змістовні відмінності. доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп"ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунтім для розвитку тривожності. Розроблено та апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп"ютерними іграми, та розвиток творчих дзібностей дітей молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72+159.92/К 14-214141 рукописний текст
Автор(и) : Казаннікова , Олена Василівна
Назва : Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :185 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-176.
УДК : 159.922.72+159.922.72:616.89-008.441.1 + 159.922.72 + 159.922.72:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтелектуальний розвиток
Вікова психологія-- Діти 6-8 років
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний розвиток--тривожність--вікові особливості--єдність афекту і інтелекту--психотренінг--прогнозування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/К 64-244111 рукописний текст
Автор(и) : Кондрацька, Лариса Вікторівна
Назва : Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Харків, 2009
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-211.
УДК : 159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейні конфлікти
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емоційне вигорання--сімейні конфлікти--конфліктологічна компетентність--підліткова криза--самооцінка--тривожність--конфліктність--агресивність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/М 15-303939 рукописний текст
Автор(и) : Макух, Ольга Іванівна
Назва : Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :208 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.922.7-053.5:616.8+159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчальна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): межові психічні стани--неврози--дитячі неврози--навчальна неуспішність--шкільна тривожність--психологічна корекція
Анотація: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.2:618/Д 18 рукописний текст
Автор(и) : Даниленко, Наталія Володимирівна
Назва : Формування психологічної готовності жінки до материнства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Харків, 2007
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-213.
УДК : 159.923-055.2:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Материнство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вагітні--гестози--фізіологічна вагітність--особистісна тривожність--психологічна готовність
Анотація: У роботі досліджено особливості формування психологічної готовності жінки до материнства. Виявлено високий рівень особистості тривожності у вагітних с гестозами. Причиною її виникнення є стан процесів у центральній нервовій системі, низький рівень нервовопсихічної стійкості та невирешені внутрішньоособистісні конфлікти, що виникли, здебільшого, у дитинстві вагітної. Виявлено вплив особистісної зрілості на формування психологічної готовності жінки до материнства. Показано зв`язок рівня психологічної готовністі жінки до материнства із виникненням гестозів та варіантами можливих стилів виховання, які обирають вагітні. Розгшлянуто теорію психологічної підтримки вагітних, що підвищує рівень їх психологічної готовності до материнства через усвідомлення вагітними ставлення до себе, материнства, дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.923:61/Х 20-975827 рукописний текст
Автор(и) : Харченко, Дмитро Миколайович
Назва : Психологічні та психофізіологічні особливості осіб із психосоматичними розладами : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 356-397.
УДК : 159.91+159.923:616.8 + 159.91 + 159.923:616.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психосоматичні розлади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічні особливості--психосоматичні розлади--облігатні фактори--врівноваженість--нервові процеси--снп--алекситимія--предиктори--тривожність--нейротизм
Анотація: Дослідження здійснене з позиції системного підходу і дозволило визначити особливості структурно-функціональних взаємозв`язків психосоматичних недомагань і їх психофізіологічних, психологічних та соціально-психологічних детермінант. Здійснено методологічний аналіз сучасних підходів і теоретичних моделей розвитку психосоматичних розладів, визначено методологічні засади психологічного дослідження психосоматичних захворювань. Виявлено предиктори психосоматичних розладів, які можуть проявитися як на рівні поведінкових реакцій, так і на рівні інтрапсихічних переживань, та детермінуючий фактор-тривожність, яка є найбільш чутливим індикатором психологічного статусу. Визначено тріаду облігантних факторів впливу на психосоматичні порушення: індивідуально-психологічних, психофізичних та соціально-психогічних. Запропоновано та обгрунтовано метод комплексного вияву психосоматичних недомагань за психофізіологічними показниками, показниками співвідношення індивідуально-психологічних особливостей та соціально-психологічних факторівв розвитку розладів та виокремити групи ризику до психосоматичних розладів. Розроблено інтегративний підхід, завдяки якому з`являється можливість вивчення психогенних розладів в тісному зв`язку з особистісними властивостями, психічними станами та нейродинамічними властивостями, а також їх різноманітності і динаміки. Інтегративний підхід передбачає цілісне вивчення особистостіяк системи, кожен елемент якої перебуває у взаємозв`язку і взаємозалежності. Тому і виділення, так і вивчення окремих елементів стає можливим лише суто гіпотетично. При такому підході вивчаються як окремі прояви психіки людини, так і робиться спроба зрозуміти природу людини в цілому-у широкому світоглядному контексті. Розроблено програму з виявлення та профілактики психосоматичних розладів на основі описанних загальних психофізіологічних та індивідуально-психологічних факторів для всіх психосоматичних недомагань і диференційований підхід до окремих суб`єктивних скарг.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/Г 51-431315 рукописний текст
Автор(и) : Гірченко, Олена Леонідівна
Назва : Комп`ютерні ігри як фактор впливу на підвищений рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-187.
УДК : 159.922.7-053.5:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--комп`ютерна гра--казка--казкотерапевтичний тренінг
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні чинники впливу комп`ютерних ігор з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп`ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп`ютерна грана відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. представлені феномелогічні відмінності комп`ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процемі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп`ютерної гри, традиційної гри та народної чи літературної казки виявлені їхні змістовні складові. Доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп`ютерної гри породжує внутрішню напругу і стає підгрунтім для розвитку тривожності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 16-371006 рукописний текст
Автор(и) : Раєвська, Яна Миколаївна
Назва : Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-189.
УДК : 159.922.73-053.6+316.362 + 159.922.73-053.6 + 316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Дистантна сім'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистантна сім'я--тривожність--агресивність--реакція на фрустрацію--соціально-психологічна адаптація--сімейні міжособистісні стосунки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. У роботі дана характеристика дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості; проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітікв. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінки соціально-психологічної адаптації з дистантних сімей. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.613/К 11-700723 рукописний текст
Автор(и) : Крайнюк, Валентина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості проявів тривожності і агресивності у юнаків призовного віку : канд. ... психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Київський військлвий гуманітарний інститут (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-179.
УДК : 159.922.8+316.613.434 + 159.922.8 + 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Тривожність і агресивність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--агресивність--призовники--методи корекції--методика психодіагностики
Анотація: В дисертаційній роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти психологічних особливостей проявів тривожності і агресивності у різних категорій призовників (здорових осіб та юнаків з нервово-психічними розладами). Виміри рівня тривожності й агресивності мають подвійні критерії: вимір тривожності і агресивності як специфічних якостей особистості; тривоги й агресії як емоційного стану. Автором запропонований набір психодіагностичних методик для виявлення проявів тривожності і агресивності та комплекс психокорекційних методів з метою зниження рівня високої тривожності і агресивності
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3:616.89-/О-56-143069 рукописний текст
Автор(и) : Ольховецький, Сергій Миколайович
Назва : Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :185,[37] с.: рис., табл.
Колективи : Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.964.3:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Страхи
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--тривожність--психологічний вплив--психокорекція--підлітки--молодші юнаки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописний текст
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.434/Т 66 рукописний текст
Автор(и) : Третьяков, Сергій Павлович
Назва : Особистісно-ситуаційна детермінація агресивної поведінки людини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :177 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 156-173.
УДК : 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Агресивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--особистісно-ситуаційний підхід--фрустрація--тривожність--формувальний вплив--корекція агресивної поведінки
Анотація: У дисертаційному дослідженні використовується особистісно-ситуаційний підхід до аналізу феномену агресії. Виявлено особливості прояву агресії у працівників служб охорони і чинники, що впливають на неї - низка особистісних і ситуаційних змінних. Доведено, що механізм агресивної поведінки може бути представлений у вигляді чотирьох чинників: збудливість, завуальована жорстокість, негативізм і почуття провини. Запропоновано корекційну програму з елементами психотренінгу для профілактики та усунення агресії у працівників служб охорони.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописний текст
Автор(и) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Назва : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.01/В 68
Автор(и) : Волошин В. М.
Назва : Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 157-165 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
УДК : 159.9.01
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алкоголізм--моральність--самогубство--інфантилізм--залежність--тривожність--імпульсивність--низька самооцінка--моральний вплив
Анотація: Дана стаття продовжує ряд робіт, у яких аналізується шкідливість впливу алкоголю на людину. Головною її відмінністю від інших є те, що вона проведена в контексті дослідження творчої спадщини І.О. Сікорського. В роботі проаналізовано шкоду, яку чинить алкоголь як окремій людині, так і суспільству в цілому. Особлива акцентуація зроблена на наслідках вживання алкоголю жінками.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Тимців М. М.
Назва : Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--старші підлітки--тривожність--тривога--якість життя--психологічне благополуччя--самооцінка--самосприйняття
Анотація: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Ц 20
Автор(и) : Царькова О. В., Радченко С. В.
Назва : Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 479-491 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--тривога--особистість--емоціональний стан--когнітивність--емоції
Анотація: Визначено поняття тривоги, тривожності, страху - та специфічні особливості тривожності як особистісної властивості. Розглянуто особливості впливу тривожності на сфери життєдіяльності людини. Визначено значення профілактики тривожності для підготовки дітей і дорослих до важких ситуацій, в опануванні нової діяльності.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Горбачова, Ольга Юріївна
Назва : Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 159-170: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
УДК : 159.922.7:159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--динамічна смислова система--моральні норми--адаптаційні можливості--самооцінка--тривожність--фрустрація
Анотація: У роботі здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери старшого шошкільника. Акцент у дослідженні було зроблено на виокремленому комплексі ціннісних орієнтацій, який детермінує функціонування осоновних динамічних смислових проблем особистості дитини.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 24803
Кількість відвідувачів 539
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя