Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (209)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=УМІННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Зеленська З.П.
Назва : Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 201-209. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні уміння--навчальний процес--розвиток--учень середньої школи--підліток--інтерактивні технології
Анотація: В статті викладено результати теоретичних досліджень, що висвітлюють особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи. Розглянуто зміст поняття «комунікативні уміння», яке визначено як усвідомлені комунікативні дії учнів і їх здатність правильно будувати свою поведінку, управляти нею відповідно до задач спілкування. Встановлено, що розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи сприятиме застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Носко, Людмила Анатоліївна
Назва : Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 394-400. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивні уміння--тип рефлексії--рефлексивність--рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено програму психологічного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Викладено концептуальні положення, покладені в основу програми. Розкрито принципи, на котрих вона базується. Описано методики, спрямовані на дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості, рівня її сформованості, визначення диференційного типу рефлексії. Зазначено особливості проведення і застосування конкретних психодіагностичних методів та методик.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 401-410: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви)
УДК : 159.923.2:614.252-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна самооцінка--професійно важливі якості--професійні уміння--професіоналізація--студенти-медики
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійної самооцінки студентів 1-3 курсів медичного університету.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.8/М 12
Автор(и) : Майстренко, Тетяна Миколаївна
Назва : Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 352-359: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 358 (9 назв)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна обдарованість--регуляція--рефлексія--уміння--цінності--ціннісна регуляція--навчальна діяльність
Анотація: Зроблено аналіз особливостей ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками високого рівня академічних здібностей. Для кращого розуміння особливостей навчання цієї групи студентів досліджується як саме вони здійснюють процес регуляції навчальної діяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 51
Вихідні дані : Київ: Логос, 2019
Кільк.характеристики :68 с.: табл.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Зміст, структура та чинники розвитку психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар'єри/ Т. М. Канівець, Г. С. Фесун. Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості/ Л. М. Карамушка [и др.]. Роль організаційно-психологічних чинників у підвищенні ефективності діяльності промислових підприємств в умовах змін/ А. П. Поплавська. Функціональний аспект професійного становлення особистості/ Л. Л. Примачок. Про адаптаційну функцію когнітивного стилю особистості/ А. А. Власенко. Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості/ Т. М. Клибанівська. Psychological conditions of improving reading competence of modern specialists/ I. V. Tsymbal. Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування/ Т. І. Чиркова. Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура/ І. Д. Юник. Функціональність практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства: нові змісти/ О. Ф. Яцина.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/П 86
Назва : Психологія : підручник для педагогічних вузів . -вид. 3-є допов.
Вихідні дані : Б.м., 1968
Кільк.характеристики :572 с.
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології
Ціна : 1.34 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет психології--завдання психології--методи психології--виникнення психіки--розвиток психіки--відчуття--сприймання--пам'ять--уява--мислення--мовлення--почуття--увага--воля--цілі діяльності--мотиви діяльності--уміння--навички--гра--навчання--праця--спрямованість особистості--здібності--темперамент--характер
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Грейліх О. О.
Назва : Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 91-97 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
УДК : 159.922.6:159.946.3-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мова--мовлення--мовлиннєві навички--мовлиннєва культура--мислення--комунікативна компетенція--мовна компетенція--комунікативно-мовленнєві уміння
Анотація: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Здійснено аналіз підходів до навчання мови й розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито структурні компоненти мовлення. Висвітлено типи оволодіння дітьми дошкільного віку рідною мовою. Підкреслено, що ключовою психолінгвістичною проблеми дошкільної мовної освіти є співвідношення комунікативності та лінгвістичної свідомості, що є усвідомленням мовного матеріалу. Комунікативність розглядається як автоматизація навичок, які сформовані в процесі інтуїтивно-чуттєвого засвоєння засобів рідної мови. Зазначено роль комунікативності як головної умови автоматизації навичок, сформованих в процесі засвоєння засобів рідної мови.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зеленська З. П.
Назва : Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 304-310 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--емоційний бар'єр--підлітки--статеві відмінності--учень основної школи--комунікативні уміння--комунікативний контроль
Анотація: У статті викладено результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей прояву статевих відмінностей комунікативних умінь учнів 6-7 класів основної школи. Встановлено, що хлопці мають більше емоційних бар'єрів у спілкуванні і їм складніше керувати власними емоціями, ніж дівчатам. У дівчат краще розвинені емпатія до тварин, до дітей, до художніх творів, емпатійні тенденції та комунікативні якості. Також зазначено, що переважна більшість опитаних учнів мають низький рівень потреби у спілкуванні, що потребує врахування при розробці психокорекційної програми.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Юник І. Д.
Назва : Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60 (Шифр 154/А 43-896506996)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
УДК : 015.3:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні уміння--комплексні уміння--комунікативні навички--комунікатори--реципієнти--інформація--конструкти
Анотація: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи: навчальна програма для психологів-експертів
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :13 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-41-8: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 13246
Кількість відвідувачів 382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя