Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6131)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (300)Рідкісна книга (38)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/Е 45
Автор(и) : Швалб , Юрій Михайлович, Вернік, Олексій Леонідович, Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна, Кирпенко, Тетяна Михайлівна, Павленко, Оксана Володимирівна, Рудоміно-Дусятська , Олена Володимирівна
Назва : Еколого-психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя особистості [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :234 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-08-8: Б.ц.
УДК : 159.922:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Екологіна культура --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--екологіна культура--україна
Анотація: Монографія є результатом виконання співробітниками лабораторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трирічної науково-дослідної роботи. У ній висвітлюються питання еколого-психологічної детермінації суб’єктивного благополуччя особистості на основі визначених концептуальних положень, теоретичної моделі та отриманого емпіричного матеріалу. Зміст та обсяг монографії відповідають меті і завданням дослідження, визначених у технічному завданні на виконання фундаментального наукового дослідження, яка завершується в 2021 р. Усі заплановані завдання знайшли своє повне відображення у рукописі монографії. Монографія адресована викладачам ЗВО, екологам, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.2/С 17
Автор(и) : Сердюк , Людмила Захарівна, Данилюк, Іван Васильович, Турбан, Вікторія Вікторівна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська , Наталія Дмитрівна
Назва : Самодетермінація психологічного благополуччя особистості [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :236 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-06-4: Б.ц.
УДК : 159.9.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--україна--самодетермінація особистості--психологічне благополуччя
Анотація: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації психологічного благополуччя особистості. Представлено емпіричний матеріал виявлення закономірностей, чинників та предикторів якості життя, задоволеності життям та психологічного благополуччя особистості, що сприятиме розвитку її потенціалу, життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення внутрішніх ресурсів психологічного благополуччя особистості, що криються в осмисленні резервів повноцінної реалізації в теперішньому та можливості розвитку своїх самодетермінаційних здібностей в майбутньому. Монографія адресована науковцям, які вивчають проблеми саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, педагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/С 69
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна, Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна, Лавренко, Ольга Василівна, Мельничук, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення молоді в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :212 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-01-9: Б.ц.
УДК : 159.923.2-053.81
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- молодь --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--самовизначення--молодь--молодь
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально- психологічного змісту, психологічних закономірностей та чинників розвитку економічного самовизначення особистості в період від підліткового до раннього дорослого віку. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розробили структурно- цільову модель економічного самовизначення особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Застосування цих розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально- психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини. Монографія адресована викладачам психології закладів вищої освіти, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям- психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально- економічних умовах. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/П 86
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Клименко, Віктор Васильович, Корніяка , Ольга Миколаївна
Назва : Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :236 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-02-6: Б.ц.
УДК : 159.922: 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Життєстійкість-- фахівці соціономічних професій --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--фахівці соціономічних професій--україна
Анотація: Колективна монографія стала основним підсумком виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України наукового дослідження. У теоретичній частині монографії обґрунтовуються провідні теоретико- методологічні засади дослідження професійної життєстійкості особистості. Зокрема, здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз феномену життєстійкості як напряму сучасних психологічних досліджень, обґрунтовано зміст та визначення поняття професійної життєстійкості, викладено сучасні психофізіологічні основи професійного самоздійснення особистості. У емпіричній частині монографії викладено психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій, що стали основним підсумком досліджень за участю 1066 фахівців. Висвітлено та проаналізовано загальні закономірності професійної життєстійкості фахівців соціономічних професій, спільні та відмітні особливості професійної життєстійкості фахівців різних професій, а також докладно розглянуто психофізіологічні закономірності професійної життєстійкості топ-менеджерів комерційних організацій, викладачів коледжу, викладачів закладів вищої освіти, вчителів вищої категорії, журналістів, виховательок дитячих дошкільних закладів, працівників профспілкових організацій, науковців вищої кваліфікації гуманітарного профілю та спортивних тренерів. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних основ життєстійкості фахівців соціономічних професій. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психології особистості, психології праці, психофізіології, психодіагностики, практичних психологів, викладачів, керівників установ та організацій, аспірантів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/К 72
Автор(и) : Костюніна, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні особливості становлення професійної ідентичності педагога - організатора в умовах рекреаційних установ : автореф. дис..: 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад
Примітки : Бібліогр.: с. 219-250
УДК : 37.015.3+159.922]:37.91.12:116(043.3) + 37.015.3:37.91.12](043.3) + 37.015.3:116](043.3) + 159.922:37.91.12](043.3) + 159.922:116](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна ідентичніть-- Педагоги --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--психологічні особливості --рекреація--педагоги--україна--формуючий експеримент
Анотація: У дисертаційні роботі викладено результати дослідження психологічних особливостей формування професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Професійна ідентичність педагога-організатора закладу рекреації розглянута як соціально обумовлений особистісний ментальний конструкт, що формується опосередковано у процесі соціалізації та професіоналізації особи, з урахуваням особистісного досвіду взаємодії з представниками референтних груп, в основі якого лежить комплекс знань, умінь і навичок, унікальна професійна поведінка та стиль мислення. Спираючись на теоретичний аналіз досліджень в галузі психології професійної ідентичності та автентичний досвід розроблено структурно-інтегральну 3D модель професійної ідентичності. В результаті факторізації було відокремлено чинники, що відображають сутність моделі: еталонний образ професії, диференційно-психологічний потенціал та індивідуально-психологічна матриця. Визначено компонентний склад виділених факторів, що вмістили в себе від 3 до 5 змінних, з максимальним факторним навантаженням. Обчислено індекси згоди. Емпірично доведено чотири ієрархічних рівня професійної ідентичності, а саме: когнітивний, асоціативний, автономний та інгтегральний. Доведено високу тісноту зв'язку в сукупній картині уявлень про ідеальний образ педагога - організатора в виділених групах з різним рівнем професійної ідентичності. Доведено, що професійна мотивація на всіх рівнях професійної ідентичності, має подібний характер. Виявлено та описано психологічні особливості і оцінювалась можливость формуючого впливу щодо ставлення та розвитку професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Сумісно з науковим керівником розроблено оригінальний психодіагностичний комплекс: опитувальник "Особистий професійний вектор" (С. М. Симоненко, О. В. Костюніна); опитувальник "Модель індивідуальної психологічної стійкості" (С. М. Симоенко, О. В. Костюніна), дискурсивно-графічний тест (О. В. Костюніна). Проведена психометрична перевірка і отримано підтвердження валідності та надійності оригінальних авторських методик та отримані задовільні психометричні показники. Проведено візуально-когнітивний формуючий експеримент, яки йсприяє розвитку відповідальності, активності, через стимулювання до саморозвитку та детермінує формування професійної ідентичності. Оцінка статистичної достовірності відмінностей в показниках експериментальної групи до і після проведення формуючого експерименту виявила достовірну різницю в рівні розвитку показників, які детермінують формування професійної ідентичності, що вказує на його валідність і ефективність проведення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Олена Леонідівна
Назва : Соціально-психологічні предиктори професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я : автореф. дис. канд. психол. наук...: 19.00.00.05 - соціальнп психологія; психологія соціальної роботи
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад
Примітки : Бібліогр.: с. 17-19
УДК : 316.62:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--професійна діяльність--професійне благополуччя--соціально-психологічні предиктори--україна
Анотація: Розкрито соціально-психологічні чинники та критерії професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я. Виокремлено типи професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я та його варіативні прояви (конструктивний і неконструктивний). Виявлено рівні (високий, середній, низький) професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я. Визначено та систематизовано соціально-психологічн предиктори професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я: метакогнітивні (особливості суб'єктивної картини кар'єри та професійного самоставлення; специфіка смислів (позитивного. негативного, конфліктного) у професійній діялності) та емоційно-особистісні (особливості емоційного інтелекту, отимізму, емоційного благополуччя, емпатії, рефлексії та впливу перфекціонізму і емоційного вигоряння).Розроблено концептуальні й змістовно-процесуальні засади побудови соціальнор-психологічної програми підвищення професійного благополуччя фахівців у галузі охорони здоров'я з урахуванням предикторів цього конструкту та у відповідності до його типології і рівнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Автор(и) : Карамушка , Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психолого-організаційні детермінанти забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :278 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-00-2: Б.ц.
УДК : 159.9: 37.07: 005.95]: 613.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічне здоров'я-- працівники освітніх організацій --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне здоров'я--забезпечення умов--працівники освітніх організацій--україна
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати дослідження проблеми психолого- організаційних детермінант забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико- методологічні засади дослідження. Проаналізовано сутність психологічного здоров’я, визначено особливості психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій та обґрунтовано умови та програми його забезпечення, зокрема, в умовах пандемії, пов’язаної з COVID-19. Побудовано концептуальну модель дослідження психолого- організаційних детермінант забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано загальний рівень фізичного та психологічного здоров’я, вираженість компонентів психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій та їх зв›язок з організаційно- професійними та соціально- демографічними характеристиками персоналу та організаційно- функціональними характеристиками освітніх організацій. Особливу увагу надано аналізу впливу психолого- організаційних детермінант на психологічне здоров’я персоналу освітніх організацій. Зокрема визначено вплив на психологічне здоров’я таких психологічних характеристик освітнього персоналу, як самоефективність, толерантність до невизначеності, креативність, копінг- стратегії, комунікативні характеристики. Окремо розглянуто вплив організаційної напруженості на психологічне здоров’я персоналу освітніх організацій. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами забезпечення психологічного здоров’я персоналу організацій в умовах соціальної напруженості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Т 38
Автор(и) : Кісарчук, Зоя Григорівна, Омельченко, Яніна Миколаївна, Лазос, Гелена Петрівна
Назва : Технології психотерапевтичної допомоги постраждалим у подоланні проявів посттравматичного стресового розладу : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :178 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-316-1: Б.ц.
УДК : 159.98:615.8-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапевтична допомога-- особи зі стресовим розладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапевтична допомога--особи зі стресовим розладом--україна--постравматичний розлад
Анотація: Ця колективна монографія підготовлена науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Вона присвячена розробленню теоретико-методологічних та методичних концепцій і моделей, спрямованих на поетапне створення технологій психотерапевтичної допомоги постраждалим у подоланні проявів посттравматичного стресового розладу. У монографії представлено результати досліджень з визначення базових понять та моделей розвитку симптоматики ПТСР у різних категорій травмованих осіб – військовослужбовців і ветеранів, членів їхніх сімей (дружини, діти), внутрішньо переміщених осіб, психологів/психотерапевтів, що працюють із постраждалими, читачів медіатекстів в умовах інформаційного тиску і маніпуляцій; з розроблення діагностичних процедур для виявлення проявів ПТСР у зазначених категорій осіб та їх апробації; зі створення моделей допомоги постраждалим, їх апробації та конкретизації психологічних/психотерапевтичних технологій для роботи з вказаними категоріями травмованих осіб. Монографія адресована як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам – усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.01(09)(47/Z99-113050785
159.923.01(09)(477)/Ґ 34
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна, Сердюк , Людмила Захарівна, Бушанський, Валентин Вікторович, Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Ґенеза поняття "особистість" в українській психологічній науці : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :178 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-320-8: Б.ц.
УДК : 159.923.01(09)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна наука--україна
Анотація: У монографії висвітлюються теоретико-методологічний підхід, актуальний для дослідження становлення та розвитку поняття «особистість» і персонологічних учень – історична герменевтика. Використання зазначеної теоретико-методологічної бази дослідження уможливлює аналіз парадигмальних витоків й історичної феноменології становлення поняття «особистість». Висвітлений аналітичний матеріал і розроблений науковий підхід розкриває структуру та зміст поняття «особистість», відображаючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на концептуалізацію «особистості» в українській психологічній думці (ціннісно-смислові уявлення, етико-моральні настанови та поведінкові практики). Завдяки аналізу першоджерел – філософських і психологічних праць, – виокремлено типи рамкових підходів до концептуалізації поняття «особистість», що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття «особистість», спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Осмислено ґенезу поняття «особистість», концепції особистості та персонологічні вчення в українській психології. Інноваційний характер викладених у роботі наукових результатів відкриває широкі перспективи до подальшого їх широкого впровадження з отриманням вираженого позитивного соціально значущого ефекту. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Назва : Психологічні технології взаємодії суб’єктів освітнього простору : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :48 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-000-0: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання-- Вища освіта --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні технологі --міжособистісна взаємодія--освітній простір--психологічна безпека--деструктивна взаємодія--благополуччя--психологічний супровід, --фабінг--шкільний невроз
Анотація: В методичних рекомендаціях представлено інформацію про можливості застосування психологічних знань у шкільній практиці забезпечення взаємодії учасників освітнього простору в різних системах: учень – учень, педагог – учень, батьки – учень, педагог – група, учень – група тощо. Висвітлено тематику поширених проблем, що виникають у процесі взаємодії учасників освітнього простору: психологічні аспекти побудови ефективної міжособистісної взаємодії в системі «педагог – учень», розглянуто умови та чинники забезпечення психічного здоров’я та попередження розвитку неврозів у школярів; представлено психологічні складові деструктивної взаємодії; описано психологічні чинники розвитку розладів харчової поведінки та кіберзалежності в учнівської молоді. Означені проблеми розглядаються в контексті завдань навчального процесу та умов розвитку особистості в освітньому просторі. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Electronic resource] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :220 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання-- cуб’єкти освітнього простору --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--cуб’єкти освітнього простору--україна
Анотація: Актуальність монографії обгрунтовується запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суб’єктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору, інтенсивного культурного обміну, впровадженням в освітню практику нових суб’єктно орієнтованих технологій. Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, вчителів, батьків, і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору, як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства в рішенні освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії в спільній діяльності. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73/С 40
Назва : Система ранньої діагностики відхилень в розвитку особистості [Електронний ресурс] : метод. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :220 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-03-3: Б.ц.
УДК : 159.922.73-53.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку-- особистість --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія розвитку--відхилення у розвитку--особистість--україна
Анотація: Методичний посібник спрямований на висвітлення результатів прикладного наукового дослідження колективом лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Розкрито зміст психологічних чинників девіацій у розвитку особистості в умовах суспільних змін. Обґрунтовано основні вимоги визначення схильності до девіантної поведінки та інструментарію діагностики осіб «групи ризику» соціальної дезадаптації. Розроблені заходи з попередження виникнення девіацій в особистісному розвитку дітей та підлітків, відповідно до їх життєвої ситуації в суспільстві, що змінюється. Результати дослідження будуть корисні для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів освітніх закладів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/П 44
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович, Литвинчук, Леся Михайлівна, Луньов, Віталій Євгенійович, Мельничук, Тетяна Іванівна, Мойзріст О. М., Терещенко, Людмила Анатоліївна, Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19: генетичний підхід [Електронний ресурс] : практ. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :106 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.91:159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- пандемія Covid-19 --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія covid-19 --психологія особистості--подолання наслідків
Анотація: Практичний посібник присвячено узагальненню конкретних психологічних проявів, що відображують цілісне системне бачення феномену подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19 на засадах генетичного підходу. Зазначено, що пандемія COVID-19 та пов’язаний із нею карантині заходи, нова культура спілкування та страх перед інфекцією спричинили у суспільстві підвищення явищ втоми, погіршення сну, панічних атак, депресії, відчаю, агресії, конфліктності, нетерпимості, суїцидальної поведінки, адикцій, сексуальних девіацій тощо. Такі порушення зменшують загальну продуктивність особистості, негативно впливають на сімейні і професіональні взаємовідносини, спотворюють комунікацію, знижують якість життя в цілому. Ця проблема загрожує національній безпеці і потребує її нагального вирішення. Очевидним є те, що необхідно запропонувати «універсальне» конструктивне рішення даної проблеми. Разом з тим, етно-культуральні аспекти досліджуваної проблеми не визначено в жодному з існуючих досліджень. Практичний посібник узагальнює аналіз концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад подолання медико-психологічних та культурних наслідків пандемії COVID-19 на основі застосування генетичного підходу академіка С.Д. Максименка. Вперше представлено узагальнення емпіричних результатів лонгітюдного нейро-психологічного дослідження впливу ковідної інфекції на буття громадян України. Концептуалізовано мультимодальний діагностичний підхід до постковідних станів. Узагальнено психодіагностичний інструментарій з виявлення взаємозв’язків та закономірностей психічних і соматичних процесів при виникненні і розвитку наслідків пандемії СOVID-19 Посібник адресовано психологам, лікарям, лікарям-психологам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям та студентам вищих навчальних закладів з галузей знань: охорона здоров’я та соціально-поведінкові науки. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/С 74
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Корніяка , Ольга Миколаївна, Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Сприяння підвищенню життєстійкості фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] : монография
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :84 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-04-0: Б.ц.
УДК : 159.922:159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Життєстійкість-- фахівці соціономічних професій --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--фахівці соціономічних професій--україна
Анотація: Методичні рекомендації є прикладним результатом виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України наукового дослідження "Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій". В них представлено достатньо широкий спектр практичних заходів, пов’язаних зі сприянням підвищенню життєстійкості фахівців цих професій – від діагностики до практичних рекомендацій, технік та програм. Методичні рекомендації можуть становити інтерес для практичних психологів, керівників установ та організацій, а також для фахівців різних соціономічних професій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі : Матеріали IX Міжнар. наук.-практ. конф. 15 лют. 2024 року
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9:005.745(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--міжособистісні взаємини--україна
Зміст : Фактори формування особистості підлітка/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Від психологічного супроводу (інтервенцій і технології) до психічного здоров'я/ С. Д. Максименко , К. С. Максименко. Сучасне розуміння благополуччя дитини/ В. С. Пастушенко. Деякі аспекти роботи з ментальними границями в психотерапії/ І. Ф. Манілов. Резильєнтність: ресурс людини долати виклики/ О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Мойзріст О. М., Шатирко Л. О.
Назва : Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі : практикум
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :46 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-38-8: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Запобігання конфліктам-- шкільне середовище --Україна
Залякування-- Попередження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): запобігання конфліктам--шкільне середовище--залякування--цькування--україна--булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Турбан, Вікторія Вікторівна, Куєвда, Володимир Терентійович, Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович, Рождественський, Юрій Тихонович, Летцев, Віктор Михайлович, Литовський В. Ф., Маслюк , Андрій Миколайович, Шусть, Василь Володимирович
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :323 с.
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічний супровід-- мотивація навчання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--чинники мотивації--механізми мотивації
Анотація: Монографія присвячена актуальній проблемі сучасної пси-хології – проблемі мотивації учіння майбутніх фахівців, яка розглядається в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено обґрунтування системно-рівневої організація мотивації учіння та методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Викла-дено, визначену в процесі емпіричних досліджень, структуру та динаміку системно-рівневої організація мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феномену. Отримані результати покладені в основу авторської моделі забезпечення розвитку мотивації саморозвитку та професійного становлення майбутнього фахівця. Монографія може становити інтерес для науковців, які займаються проблемою мотивації, практичних психологів, викладачів та керівних працівників вищої освіти, аспірантів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Литвинчук, Леся Михайлівна, Маслюк, Андрій Миколайович , Слободяник, Наталія Володимирівна, Чудакова, Олена Миколаївна
Назва : Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :81 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-37-1: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічний супровід-- суб’єкти освітнього простору --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--суб'єкт освітнього простору--психологічна підтримка--міжособистісна взаємодія--стресостійкість в умовах війни--навички самодопомоги--соціальний інтелект--україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)(03)/П 86
Назва : Психологи Чернігова - 2018 : Присвячено 25-річчю кафедри загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока : Довідник
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :114, 2 с.
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Каф. заг., вікової та соціал. психології імені М. А. Скока
ISBN, Ціна 978-617-7648-06-1: 10.00 грн., р.
УДК : 159.9(092)(031)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина-- Видатні особистості --Україна --Чернігівщина, 2018 рік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна спадщина--видатні особистості--україна--чернігівщина--2018 рік
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-119 
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 56276
Кількість відвідувачів 1130
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя