Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3157)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (144)Рідкісна книга (40)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27/В 67 рукописний текст
Автор(и) : Волеваха, Сергій Вікторович
Назва : Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.27
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постраждалі спільноти--соціальне управління--соціальний розвиток--муніципальні менеджери--регіональні менеджери--психологічна готовність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:005.95+005./И 17-854127 рукописний текст
Автор(и) : Івкін , Володимир Миколайович
Назва : Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :373 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 342-373.
УДК : 37.07:005.95+005.32 + 37.07:005.95 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--менеджери середньої освіти--психологічна готовність--управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472.3+316.752/К 68 рукописний текст
Автор(и) : Король , Ольга Феліксівна
Назва : Соціально-психологічні механізми впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісному взаємодію : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : Межрегіональна академія управління персоналом (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 218-238.
УДК : 316.472.3+316.752 + 316.472.3 + 316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ціннісні орієнтації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісна психологія--ціннісні орієнтації--спільна діяльність--професіоналізм
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних механізмів впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію в організації виробничої сфери. У дисертації проаналізовано основні підходи до розуміння соціально-психологічної сутності феномена міжособистісної взаємодії в сучасній організації, її структури і критеріїв, а також ціннісних орієнтацій, які виконують функцію регулятора дій членів організації і визначають певну стратегію їхньої поведінки. Проведено соціально-психологічний аналаз специфіки трудової діяльності співробітників виробничої сфери. Визначено і охарактеризовано перелік та структура ціннісних орієнтацій в організаціях виробничої сфери. У дисертації розкрито основні соціально-психологіні механізми впливуціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію в організаціях виробничої сфери, визначено їх зміст та функціональна специфіка. Виокремлено, що реалізація соціально-психологічних механізмів відбувається за участю професійної складової, має чітку спрямованість на стабільне функціонування організації та ефективне досягнення запланованих результатів. Виявлено перспективні області для розвитку теми дослідження, зокрема, вивчення зв"язку професійного завдання із творчою активністю особистості; вивчення механізмів реалізації антикризової моделі функціонування сучасної організації в умовах економічних змін.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:005./В 64-621033 рукописний текст
Автор(и) : Вознюк , Алла Вікторівна
Назва : Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :318 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-191.
УДК : 005.32+37.07:005.95 + 005.32 + 37.07:005.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Керівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педегогічні працівники--психологічна готовність--керівники--освітні організації
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної теми. В дослідженні розкрито сутність атестації педагогічних працівників та її роль в діяльності освітньої організації; визначено психологічні особливості управління атестацією педагогічних працівників. Охарактеризовано зміст і структуру психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Проаналізовано рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічних працівників за окремими компонентами ( мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) та загалом. Досліджено взаємозв`язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестаціє. педагогічних працівників та організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.07/Б 70-691266 рукописний текст
Автор(и) : Блохіна, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні чинники становлення професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киїів, 2012
Кільк.характеристики :285 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-221.
УДК : 378-057.875:37.07-051]:174+37.07:005.95-051]:174 + 378-057.875:37.07-051]:174
ББК : 37.07:005.95-051]:174
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Управління навчальними закладами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна свідомість--професійна етика--професійно-етичні настановлення--чинник становлення--навчальні заклади
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами. Визначені критерії оцінювання та рівні сформованості професійно-етичних настановлень майбутніх управлінців. Досліджено психологічні чинники становлення настановлень, які здійснюють вплив на кожний їх компонент: на когнітивну складову - сформовані моральні знання, рефлективність, креативність та прогностичні здібності особистості; на емоційний компонент - емпатія, комунікативна соціальна компетентність, психічна стійкість; на конативний компонент - інтернальність особистості, її домінуючі соціально-психологічні настановлення на процес - результат, на працю - гроші, на свободу - владу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописний текст
Автор(и) : Данченко, Ганна Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:37.091.12./К 90-021996 рукописний текст
Автор(и) : Кулик, Світлана Миколаївна
Назва : Психологічні особливості управління професійною адаптацією вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :209, [25] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-208.
УДК : 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.332+37.011.3-051 + 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.33 + 37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--професійна адаптація--професійне вигорання--управління адаптацією--професійна адаптація вчителів--керівники шкіл
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління професійною адаптацією вчителів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми управління професійною адаптацією вчителів. Розкрито психологічні особливості процесу професійної адаптації вчителів (зміст, структуру, функції).Показано, що у практиці управління професійною адаптацією вчителів існує ряд психолого-управлінських проблем, які проявляються у недостатньому рівні забезпечення власне професійної та соціально-психологічної адаптації вчителів, виражених ознак дезадаптації, агресивності педагогічних працівників , а також недостатній психологічній компетентності керівників шкіл з означеного напрямку управління.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:631.15-057/О-72-127586 рукописний текст
Автор(и) : Осадча, Лариса Анатоліївна
Назва : Формування психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :335 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-220.
УДК : 005.32:631.15-057.17(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до управління--психологічна готовність--керівники--аграрні формування
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників аграрних формувань до управління. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження даної проблеми. Виділено психологічні особливості управління в системі аграрних формувань. Розкрито зміст, структуру та побудовано модель психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань, проаналізовано вплив чинників мікросередовища і макросередовища на формування психологічної готовності до управління. Визначено типи керівників аграрних формувань, залежно від особливостей розвитку їх психологічної готовності до управління. Встановлено взаємозв'язок між особливостями розвитку психологічної готовності до управління та такими чинниками: організаційно-професійними і соціально-демографічними. Розроблено систему формування психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань, наведено результати її експериментального впровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:005.32/П 50 рукописний текст
Автор(и) : Полікевич, Наталія Олексіївна
Назва : Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 37.091.2:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--програма навчання--стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.011.3-057.175/П 53-097638 рукописний текст
Автор(и) : Полуніна, Олена Вікторівна
Назва : Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-175.
УДК : 378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Компетентність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна компетентність--локус контролю--професіоналізм--саморозвиток--психологічний клімат--мотивація досягнення
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.31-057.87/Л 68-269913 рукописний текст
Автор(и) : Ловка, Ольга Володимирівна
Назва : Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-196.
УДК : 378.091.31-057.875-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова проектна діяльність--малі групи--управління навчальною діяльністю--психологічні умови--ефективність діяльності
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми організації у ВНЗ групової проектної діяльності, зокрема групової її форми. Визначено її сутність, критерії, показники та рівні ефективності. Виявлено особливості організації та провідні чинники групової проектної діяльності, на основі яких обґрунтовані та експериментально перевірені психологічні умови підвищення її ефективності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін в економічному ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:796(043.3)+/Ч-46-960439 рукописний текст
Автор(и) : Черепєхіна, Ольга Анатоліївна
Назва : Особливості психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :226 с.: рис., табл.
Колективи : Гуманітарний університет "Запорізький інститут державного та муніципального управління" (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-198.
УДК : 159.9:796(043.3)+159.9:331 + 159.9:796(043.3 + 159.9:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічна готовність
Загальна психологія-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--спортивний психолог--професійна діяльність--психокорекція
Анотація: У дисертації розглянуто стан проблеми професійної діяльності спортивного психолога у соціальному та психологічному аспектах. Розроблено психологічні принципи ефективності професійної діяльності психолога у галузі спорту. Розкрито сутність та структуру професійної діяльності спортивного психолога. Уточнено зміст, виявлено критерії та рівні психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті. Досліджено психологічні умови формування ефективності професійної діяльності спортивного психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:6/Щ 61-726877 рукописний текст
Автор(и) : Щербатюк, Богдана Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-180.
УДК : 159.923.2-055.2:65+005.32 + 159.923.2-055.2:65 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення--психологічні індикатори--цінності--мотивація--самооцінка--управління--гендер
Анотація: В дослідженні побудовано систему індикаторів процесу самовизначення, що характеризують мотивацію, ціннісні орієнтації, самооцінку та досліджено їх вплив на особливості самовизначення жінок. Встановлені особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність у співвіднесенні з їх особистісними характеристиками. Виявлені характерні особливості ціннісно-мотиваційного аспекту цих жінок.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:001./Б 72-941657 рукописний текст
Автор(и) : Бочелюк, Віталій Йосипович
Назва : Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :433 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 385-413.
УДК : 005.32+37.07:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--освітня діяльність--управління--інноваційний процес--школа
Анотація: В дослідженні проаналізовані соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів. Обгрунтовані основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Виконаний системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначені психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:005.32/К 21 рукописний текст
Автор(и) : Карамушка , Людмила Миколаївна
Назва : Психологічні основи управління закладами середньої освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :481 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 426-481.
УДК : 37.07:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління навчальними закладами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія управління--управління навчальними закладами--управління організаціями--соціальне управління--організаційна психологія--психологічна готовність до управління--практична психологія управління--психолого-управлінське консультування
Анотація: В дослідженні проаналізовано психологічні основи управління та обгрунтовано основні напрями їх використання при вивченні психологічних основ управління хзакладами середньої освіти. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних компонентів процесу управління закладами середньої освіти. Розкритол психологічні особливості процесу управління в системі середньої освіти порівняно з управлінням в інших соціальних сферах. Визначено зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до управління. Розроблено систему психологічних умов і засобів формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до управління.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:796.012.2/М 18 рукописний текст
Автор(и) : Малхазов, Олександр Ромуальдович
Назва : Психофізіологічні механізми управління руховою діяльністю : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :445 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 384-430.
УДК : 159.91:796.012.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Рухова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--рухова діяльність--управління рухами--образ руху--специфічний сенсорний комплекс
Анотація: В дослідженні визначено психологічний зміст та функціональну структуру рухів, дій, рухової діяльності. Описано ієрархію механізмів побудови і регуляції рухів, дій, образу, емоцій та мотивів. Досліджено особливості формування психічного образу в умовах рухових дій. Визначено умови функціонування специфічних сенсорних комплексів, специфічних сенсорних синтезів. Знайдено засоби та методи підвищення ефективності процесу управління руховою діяльністю індивіда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:159.955.4/Н 12 рукописний текст
Автор(и) : Найдьонов, Михайло Іванович
Назва : Формування рефлексивного управління в організаціях : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :434 с.: табл., рис. + 1(додатки)
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 394-434.
УДК : 005.32:159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--рефлексія--групова рефлексія--соціальні системи--рефлексивне управління--складнокоординованість
Анотація: В дисертації проведено аналіз філософських, методологічних, психологічних досліджень передумов розвитеку рефлексивного управління в умовах зростаючої складності людського життя. Досліджено генезис і зміст концептів рефлексивного управління. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади формування рефлексивного управління в організаціях. Розроблено теорію групової рефлексії , розкрито психологічний зміст складнокоординованості як двополюсної системи. З'ясовано закономірності перебігу рефлексивних процесів. Узагальнено результати дослідження рефлексивних процесів індивідуальних і групових суб'єктів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32/Т 66 рукописний текст
Автор(и) : Третьяченко, Вікторія Віталіївна
Назва : Соціально-психологічні механізми формування й розвитку колективних суб'єктів управління : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :626 с.: табл., рис.
Колективи : Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 497-544.
УДК : 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--колективні суб'єкти управління--управління організаціями--управлінські технології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.311:316.77/Щ 61-115890 рукописний текст
Автор(и) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Назва : Психологія навчального спілкування : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :445 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 382-407.
УДК : 37.015.311:316.776
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчальне спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальне спілкування--навчальна задача--мисленнєва активність--управління навчанням--компетентність вчителя--суггестія--майєвтика--педагогічні здібності вчителя
Анотація: В роботі здійснено аналіз підходів до дослідження проблеми навчального спілкування. З'ясовано будову та специфіку процесу навчального спілкування, його функції та властивості . Розробленол прийоми діагностики ефективності процесу розвитку здатностей навчального спілкування вчителя . Розроблено модель управління процесом розвитку навчальної компетентності учителів. Вивчені особливості сугестивного та майєвтичного впливу на свідомість учня у процесі навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :244 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Духовність у детермінації процесу самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/ Е. П. Верещак. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/ С. А. Гончаренко. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності/ Н. М. Дембицька. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/ Л. О. Курганська. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/ Л. І. Пилипенко. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/ І. В. Яворська-Вєтрова. Професійна успішність особистості в суспільстві/ А. В. Алексеева. Естетичне: шлях до самотворення/ В. В. Антоненко. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї/ Г. М. Бевз. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/ Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського/ Г. В. Дьяконов. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст/ В. Ф. Казібекова. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості/ Я. Є. Кальба. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології/ В. Куліш. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами/ М. С. Кутас. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності/ Н. М. Лазарук. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента/ Г. Р. Лаптєва. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці/ Н. К. Орішко. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу/ С. Ю. Пащенко. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/ Н. В. Постоюк. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини/ М. В. Савчин. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління/ Л. А. Широкорадюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 183172
Кількість відвідувачів 1169
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя