Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=автономність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/А 48
Автор(и) : Алексеева А. В.
Назва : Професійна успішність особистості в суспільстві
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна успішність--мотивація успіху--фрустрація--креативність--автономність--автентичність--саморозуміння--аутосимпатія--когнітивні проекції--психологічна стать--статева самооцінка--психологічна маскулінність--метаантропологія
Анотація: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923+316.61+73/П 82
Автор(и) : Просандєєва Л. Є.
Назва : Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 396-407 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
УДК : 159.923+316.61+73
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна автономність--самоцінність особистості--генезис самоцінності--психологічний простір--ціннісне "я"--духовне "я"
Анотація: Висвітлюються психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості, які інтерпретуються у контексті двоєдиного процесу автономного освоєння соціального та автономного відтворення (чи відторгнення) соціального.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоціальний розвиток--підлітковий вік--соціальна поведінка--домінантність--індивідуалізм--автономність
Анотація: У статті проаналізовано результати емпіричної операціоналізації конструкта "тип психосоціального розвитку". Окреслено феноменологічну картину індивідуалізації психосоціального розвитку підлітків.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.6:3/Ч-18-163662 рукописний текст
Автор(и) : Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна
Назва : Гармонійні стосунки батьків як чинник особистісного розвитку дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :273 с.: табл., ил.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-228.
УДК : 159.923.2-053.6:316.362.1-055.52-025.18](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Стосунки батьків-- Особистісний розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--сімейна система--гармонійні стосунки батьків--автономність та залежність--ціннісно-орієнтаційна єдність--емпатійна наповненість стосунків--узгодженість виховних підходів--вебінар
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків. Обгрунтовано, що стосунки батьків виступають одним з важливих факторів особистісного розвитку дитини. Окрім цього відзначено позитивну динаміку щодо гармонізації стосунків у батьків-учасників вебінарів. Виходячи з цього, можна стверджувати, що розроблені на основі проведеного дослідження онлайн-вебінари мають позитивний вплив на розвиток дитячої особистості та гармонізацію батьківських стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 149-159 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-159 (5 назв)
УДК : 159.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): свобода--активність--самостійність--особистість--суб'єктність--воля--самоусвідомлення--автентичність--автономність
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст феномена самостійності, в якому найбільш яскраво проявляються суб'єктні характеристики людини, складові її активності. Розглянуто свободу людини, як можливість здійснювати вибір відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей на основі знання об'єктивної дійсності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 615.34/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017
Кільк.характеристики :264 с.: табл., рис.
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 615.831
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія--психотерапія
Зміст : Психотерапія постраждалих внаслідок тортур: огляд сучасних досліджень та психотерапевтичних моделей/ Г. П. Лазос. Відновлення безпечних стосунків психотерапевта з дітьми внутрішньо переміщених родин/ Я. М. Омельченко. Соціально психологічні аспекти психотерапевтичної допомоги внутрішньо переміщеним особам/ Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв. Підтримка та медико-психологічна реабілітація учасніків АТО: досвід реалізації програми "Дорога зцілення"/ Л. І. Литвиненко. Специфіка психотерапевтичного стосунку у роботі психолога з дружинами ветеранів бойових дій/ Н. Ю. Журавлева. Фактори ризику виникнення негативних емоційних станів у волонтерів психологів/психотерапевтів/ Г. П. Лазос. Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку/ Т. С. Гурлєва. Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм/ С. С. Міщук. Опыт насилия в детстве и его влияние на здоровье взрослой личности/ А. М. Громова. Метод кататимно-імагінативної психотерапії в контексті особливостей його викладання/ З. Г. Кісарчук, Л. О. Гребінь. Поняття "Антикрихкості" у психоаналітичній психотерапії/ Ю. Мединська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/А 43
Автор(и) : Гурлєва Т. С.
Назва : Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 152-170 (Шифр 615.34/А 43-248587612)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія
Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономність--залежність--суб'єктна регуляція--друковані змі--медіа текст--діалогічний текст--деструктивний вплив--діалогічне спілкування--діалогічне мислення--психолог-автор--клієнт-читач--редактор видання
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей якості автономності громадян - читачів друкованих ЗМІ, а також редакторів текстових видань. Встановлено, що автономність редактора пов'язана з його діалогічністю і впливає на встановлення діалогу між автором статті (психологом) і читачем (клієнтом), що позначається на здатності останнього опиратися деструктивному впливу медіа-текстів в умовах гібридної війни. Окреслено перспективи розвитку автономності та діалогічного взаємовпливу означених сторін комунікативного процесу - читача, автора і редактора ДЗМІ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-363979348 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :497 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-602178140 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//К 29-745214729 рукописний текст
Автор(и) : Католик, Галина Вікторівна
Назва : Концепція "Я" дитячого практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :501 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-353 (413 назв).
УДК : 159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція я--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 17.08.2024
Кількість запитів 24664
Кількість відвідувачів 988
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя