Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (107)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агресивність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.8/Ю 83
Автор(и) : Юрчик, Оксана Миколаївна
Назва : Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне насильство--насильство--психологічна профілактика--психологічна просвіта--булінг--агресивність--тривожність--молодші школярі--саморегуляція поведінки--діалогічність
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Бартошук М. М.
Назва : Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--старші підлітки--криза підліткового віку--агресивність--агресія--негативізм--правосвідомість--правова соціалізація--правова поведінка
Анотація: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.613/С 48
Автор(и) : Слободяник В. І.
Назва : Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 213-220 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
УДК : 159.9.613
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--аутоагресивність--дратівливість--респондент--курсанти--конфлікт
Анотація: Висвітлено вивчення впливу психологічних факторів на формування агресивної поведінки особистості. Розглянуто види агресивності у респондентів з високим та низьким рівнем агресії. Виявлено психологічні характеристики особистості курсанта, які формують відповідний рівень агресивності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Демченко М.О.
Назва : Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 23-32 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
УДК : 316.362:316.613.434-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--стилі сімейного виховання--типи сімейного виховання--психоаналітичний підхід--ситуативна теорія агресії--теорія соціального научіння--дитячо-батьківські відносини--агресія--агресивність
Анотація: У статті розкрито особливості виховання дітей дошкільного віку. Розкрито "психогенну теорію історії дитинства" (Л. Демоз). Охарактеризовано вплив сімейного виховання на формування особливостей характеру дитини. Розкрито сутність поняття "агресія", "агресивність".Охарактеризовано чинники, що визначають можливий розвиток агресивності в поведінці дитини.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мойсеєва О. Є.
Назва : Соціально-психологічні чинники агресії підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 309-318 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
УДК : 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--поведінка--агресивність--підлітковий вік--інститути соціалізації--сім'я--заклади системи освіти--підліткова субкультура--засоби масової інформації
Анотація: У статті розглянуто соціально-психологічні особливості агресивної поведінки підлітків. Визначено роль чинників, що сприяють формуванню агресивності підлітків, зокрема: особливості виховання в офіційних інститутах соціалізації, впливгрупи однолітків та підліткової субкультури, вплив засобів масової інформації. Проведено аналіз ситуаційних чинників агресивної поведінки.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Качар'ян В. С.
Назва : Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 63-72 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК : 159.922.765
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--художньо-естетична обдарованість--здібності--самооцінка--агресивність--соціометричний статус
Анотація: Робота присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей дітей, що мають художньо-естетичні та практичні навички. Визначено типи темпераменту обдарованих дітей. Діагностовано рівень самооцінки досліджуваних. Виявлено рівень агресії цих дітей та рівень інтелекту. Визначено переважну спрямованість особистості обдарованих дітей.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Панченко О. А., Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Назва : Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 145-155 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
УДК : 616.89-001+159.942+615.851-079.4]-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--воля--стрес--психологічне здоров'я--агресивність--страхи--діагностика--корекція--тренінг--поведінка
Анотація: Емоційні розлади у дітей частіше виявляються у формі підвищеної тривожності, агресивності і наявністю страхів. Захисні форми поведінки дитини звертають на себе увагу у стосунках з батьками і позначаються на учбовій діяльності. Своєчасна діагностика порушень емоційно-вольвої сфери дітей є ключовим моментів у збереженні психологічного благополуччя суспільства в цілому.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.613/М 17-919347591 рукописний текст
Автор(и) : Максьом, Катерина Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :204 с.: табл. + 1 додатки 23 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-204 (198 назв).
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підліткова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.613/М 17-204799904 рукописний текст
Автор(и) : Максьом, Катерина Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підліткова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнавання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 130643
Кількість відвідувачів 1820
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя