Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (107)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агресивність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Е 15
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна, Бартошук М. М.
Назва : Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--старші підлітки--криза підліткового віку--агресивність--агресія--негативізм--правосвідомість--правова соціалізація--правова поведінка
Анотація: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:331+316.6/Т 58-893844 рукописний текст
Автор(и) : Тополов, Єгор Вікторович
Назва : Генеза професійної агресивності особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :461 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 380-423.
УДК : 159.923:331+316.613.434 + 159.923:331 + 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Агресивність особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--професійна агресивність--генеза агресивності--чинники агресивності--особистість
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми - генези професійної агресивності особистості. Здійснено адаптацію 11 сучасних англомовних психодіагностичних методик. Проведене емпіричне дослідження надало можливість визначити комплекс особливостей, якими позначена генеза професійної агресивності особистості, здійснити кількісну конкретизацію поетапної послідовності розвитку феномену професійної агресивності та обгрунтувати основні напрямки попередження виявів професійної агресії фахівців.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21+316.61/М 47-583024 рукописний текст
Автор(и) : Мелоян, Анаіт Едуардівна
Назва : Глибиннопсихологічні витоки агресивності особистості (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :312 с.: рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 203-221.
УДК : 159.964.21+316.613.434 + 159.964.21 + 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресивність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--глибинна психокорекція--психоаналіз малюнків--самоаналіз--об'єктні відношення
Анотація: Дисертаційну роботу присвяченоглибинно-психологічних витоків агресії, вивчено мотивацію агресивної поведінки суб'єкта, визначено взаємозв'язок агресії та страху. Досліджено поняття об'єктних відношень суб'єкта і їх закономірностей у практичній роботі з предметною моделлю. Подано глибиннопсихологічне розуміння агресії. Проведено психоаналіз комплексу тематичних малюнків майбутнього фахівця з практичної психології, додані рекомендації психологу- практику
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Корнієнко В. В., Алексеєнко С. Д., Кутовий К. П.
Назва : Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 239-249 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--діти з особливими потребами--арт-терапія--психопрофілактика--соціалізація--дитячо-батьківські стосунки
Анотація: Вивчено та узагальнено дані досліджень, присвячених агресивності молодших школярів з розумовою відсталістю. Визначено теоретичні підстави для побудови та використання програми, спрямованої на вивчення, подолання та психопрофілактику агресивності у молодших школярів з розумовою відсталістю.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Р 16-371006 рукописний текст
Автор(и) : Раєвська, Яна Миколаївна
Назва : Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-189.
УДК : 159.922.73-053.6+316.362 + 159.922.73-053.6 + 316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Дистантна сім'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистантна сім'я--тривожність--агресивність--реакція на фрустрацію--соціально-психологічна адаптація--сімейні міжособистісні стосунки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. У роботі дана характеристика дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості; проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітікв. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінки соціально-психологічної адаптації з дистантних сімей. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сулятицький І. В., Островський І. П., Островська К. О.
Назва : Особливості соціальної адаптованості учасників АТО
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 116-122 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
УДК : 319.6.47:157.931.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учасники ато--стрес--птср--стресостійкість--суїцид--агресивність--тривожність--соціальна адаптованість
Анотація: У статті наведені результати експериментального дослідження показників соціальної адаптованості 30 учасників АТО за методиками: шкала соціальної адаптованості; шкала особистісної тривожності Спілберга; шкала схильності до агресивності та конфліктності; карта визначення ризику соїцидальності. Представлені етапи психологічного супроводу учасників військових дій, основні напрями профілактики бойових психічних травм та результати проведення циклу тренінгів з бійцями АТО, які привели до позитивного зсуву показників соціальної адаптованості учасників АТО.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Павлюк М.М., Ахундова Л.І.
Назва : Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 144-155. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.626
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--самостійність--вибір --суб'єктність--самоусвідомлення--автентичність--незалежність
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до аналізу агресії як складного і багатогранного явища, у якому задіяні: "сім'я, однолітки, школа, засоби масової інформації, тощо. Розкрито роль агресивності у контексті розвитку самостійності особистості. Визначено психологічні механізми розвитку самостійності одним із яких є агресія, яка "вплітається" у поведінковий репертуар особистості та стає невід'ємною частиною субкультури, яка дедалі частіше визначає тенденції культури сучасного суспільства. З'ясовано, що агресія - це комплексне поняття, яке з одного боку включає в себе акти ворожості, атаки, руйнування, тобто дії, які шкодять іншій особі, або об'єкту, а з іншого боку, здорова агресія сприяє відстоюванню своєї позиції, вибору власних стратегій поведінки, індивідуального способу життя особистості. Основна тенденція при вивченні агресії у контексті розвитку самостійності стосується уміння відстоювати себе, оцінювати себе не лише через вимоги інших авторитетних осіб, а й через власні вимоги. Підкреслено, що конструктивність чи деструктивність агресивних дій залежить від збалансованості процесів соціалізації, а також від надання особистості можливостей для свідомого вибору, свободи і відповідальності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075)/Т 58
Автор(и) : Тополов, Єгор Вікторович
Назва : Практична психологія агресивності людини : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КММ, 2010
Кільк.характеристики :183 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-1673-03-7: 11 грн.
УДК : 159.98(075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність людини--агресія--агресивна поведінка
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.434+159.9/Т 58-820826
Автор(и) : Тополов, Єгор Вікторович
Назва : Професійна агресивність особистості : монографія
Вихідні дані : Київ: Слово, 2011
Кільк.характеристики :395 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-194-092-4: 24.00 грн
УДК : 316.613.434+159.923-057.85/.86 + 316.613.434 + 159.923-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--агресія--професійна діяльність
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.434+159.9/Г 14-798821 рукописний текст
Автор(и) : Гайдукевич, Геннадий Анатольевич
Назва : Проявление агрессивности у курсантов высших военных учебных заведений на разных этапах подготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :198 с.: граф., табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с.164-174.
УДК : 316.613.434+159.923:355 + 316.613.434 + 159.923:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Возрастная психология-- Педагогическая психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курсанти--агресія--агресивність --адаптація--психокорекція
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Панченко О. А., Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Назва : Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 145-155 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
УДК : 616.89-001+159.942+615.851-079.4]-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--воля--стрес--психологічне здоров'я--агресивність--страхи--діагностика--корекція--тренінг--поведінка
Анотація: Емоційні розлади у дітей частіше виявляються у формі підвищеної тривожності, агресивності і наявністю страхів. Захисні форми поведінки дитини звертають на себе увагу у стосунках з батьками і позначаються на учбовій діяльності. Своєчасна діагностика порушень емоційно-вольвої сфери дітей є ключовим моментів у збереженні психологічного благополуччя суспільства в цілому.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.613/С 48
Автор(и) : Слободяник В. І.
Назва : Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 213-220 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
УДК : 159.9.613
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--аутоагресивність--дратівливість--респондент--курсанти--конфлікт
Анотація: Висвітлено вивчення впливу психологічних факторів на формування агресивної поведінки особистості. Розглянуто види агресивності у респондентів з високим та низьким рівнем агресії. Виявлено психологічні характеристики особистості курсанта, які формують відповідний рівень агресивності.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Федосова Л. О.
Назва : Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 167-178 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-178 (10 назв)
УДК : 159.97:316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): залежність--співзалежність--агресивність--психокорекція
Анотація: Дослідження присвячено висвітленню проблеми феномена співзалежності та особливості жіночої агресивної поведінки як негативних змін особистості внаслідок тривалого спілкування з залежними. Здійснено аналіз поглядів науковців щодо поняття "співзалежність", теоретико-емпіричних досліджень психологічних особливостей жінок із співзалежністю, зокрема особливостей агресивної поведінки. Це є важливим аспектом, адже проблеми з проявом та усвідомлення агресивності співзалежними жінками призводять до неконтрольованих форм прояву агресивної поведінки, і, відповідно, дезадаптації в сімейних стосунках. Визначено характеристики, спільні для всіх співзалежних людей, це: низька самооцінка, надмірна турбота про інших, заперечення та витіснення, контроль, слабкі межі особистості, невизначені уявлення про себе, відсутність чіткої самоідентифікації, гнів, страх, невпевненість, самотність, сором, неконтрольована агресія, замкнутість, апатія, ігнорування своїх потреб, нехтування собою, проблеми спілкування, проблеми в інтимному житті, депресивна поведінка, суїцидальні думки тощо. Співзалежні вибудовують такі взаємини, які перешкоджають одуженню залежного. Отже для психокорекції залежності необхідна психокорекційна робота зі співзалежними. Виявлення ефективних методів упровадження світової практики корекції співзалежної поведінки є актуальною перспективою подальших наукових пошуків.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шмарова Н.В.
Назва : Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 290-302 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК : 159.922.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна депривація--потенційні мігранти--фрустрованість--тривожність--тривожно-фрустаційний фон--невротизація--агресивність--факторний профіль
Анотація: Психологічні особливості впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів: факторний профіль. Стаття розкриває психологічні особливості впливу економічної депривації на афективність, зокрема фрустрацію людей, які мають міграційні наміри. Здійснено емпіричне дослідження негативного впливу економічної депривації на фрустрованість потенційних мігрантів. Виокремлено такі основні фактори: "тривожно-деприваційна фрустрованість", "невротично-деприваційна фрустрованість", "відносно економічно-деприваційна агресивність", "психосоціально-стресова фрустрованість". Констатовано, що потенційним мігрантам притаманний специфічний тривожно-фрустраційний фон, зумовлений переживаннями і певним страхом перед невідомістю, а також проблемами адаптації до інших соціокультурних та економічних моделей життєіснування. Зазначено, що потенційні мігранти з підвищеною вразливістю до фрустрації потребують професійного психологічного супроводу.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Демчук О. О., Лазарчук В. В.
Назва : Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 102-112 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
УДК : [159.922.8-058.862]:376
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--школа-інтернат--самоствердження--міжособистісні стосунки--агресивність--діти-сироти--діти, позбавлені батьківської опіки--депривація
Анотація: У статті окреслено психологічні особливості особистісних інстанцій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Проблема особистісного зростання в умовах депривації соціальної взаємодії є однією з актуальних в українському суспільстві. Традиційне психолого-педагогічне забезпечення установ закритого типу вичерпало свій ресурс, тому що не впливає позитивно на сферу свідомості неповнолітнього. Разом з тим, відсутня і система психолого-педагогічної підтримки таких неповнолітніх у соціальній інфраструктурі, відповідно, проблема "стигматизації" потребує ретельного аналізу в рамках різних наукових підходів. Проаналізовано провідні дослідницькі парадигми та психолого-педагогічні підходи до визначення сутності даної проблематики. Здійснено системне вивчення феномена нормативного особистісного розвитку у підлітковому віці.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.613/К 11-700723 рукописний текст
Автор(и) : Крайнюк, Валентина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості проявів тривожності і агресивності у юнаків призовного віку : канд. ... психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Київський військлвий гуманітарний інститут (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-179.
УДК : 159.922.8+316.613.434 + 159.922.8 + 316.613.434
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Тривожність і агресивність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--агресивність--призовники--методи корекції--методика психодіагностики
Анотація: В дисертаційній роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти психологічних особливостей проявів тривожності і агресивності у різних категорій призовників (здорових осіб та юнаків з нервово-психічними розладами). Виміри рівня тривожності й агресивності мають подвійні критерії: вимір тривожності і агресивності як специфічних якостей особистості; тривоги й агресії як емоційного стану. Автором запропонований набір психодіагностичних методик для виявлення проявів тривожності і агресивності та комплекс психокорекційних методів з метою зниження рівня високої тривожності і агресивності
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/М 74-485641 рукописний текст
Автор(и) : Мойсеєва, Олена Євгенівна
Назва : Психологія агресивності підлітків : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :395 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 357-390.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.613.434-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресивність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--агресивна поведінка--ворожість--соціальне научіння--мотив--деліквентність--переживання--самоактуалізація
Анотація: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/К 64-244111 рукописний текст
Автор(и) : Кондрацька, Лариса Вікторівна
Назва : Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Харків, 2009
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-211.
УДК : 159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейні конфлікти
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емоційне вигорання--сімейні конфлікти--конфліктологічна компетентність--підліткова криза--самооцінка--тривожність--конфліктність--агресивність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 33306
Кількість відвідувачів 676
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя