Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агресор<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Максьом К. В.
Назва : Особливості булінг-структури в підлітковому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 312-318 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг--шкільне насильство--третирування--підлітковий вік--булінг-структура--жертва--агресор--спостерігач
Анотація: У статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення булінгу як соціально-психологічного феномену та булінг-структури. На основі результатів емпіричного дослідження проаналізовано особливості булінг-структури на різних етапах підліткового віку. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну булінг-структури. Булінг структура в старшій школі характеризується розмитістю ролей, в той час як в ранньому підлітковому віці ролі окремих школірів, особливо основних ("агресор" і "жертва"), чітко визначені. Це можна пояснити віком респондентів - для підлітків особливої значущості набуває спілкування з ровесниками, згодом виникає прагнення відповідати вимогам оточуючих, усвідомити свої недоліки, що заважають спілкуванню. А разом із цим відбувається і зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал. В. : 1
Вихідні дані : Б.м., 2016
Кільк.характеристики :58с.
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Зміст : Навчання-в радість/ С. Ладивір. Що потрібно знати, аби не ображати/ Т. Гурлєва. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці/ О. Мойзріст.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Мойзріст О.
Назва : Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці
Місце публікування : Практичний психолог: дитячий садочок: щомісячний спеціалізований журнал/ [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]: МЦФЕР-Україна, 2016. - В.: 1. - С. 53 (Шифр -673783385)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 107027
Кількість відвідувачів 1045
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя