Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аргументація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.015.31:17
С 11


    Ставицький, Олег Олексійович.
    Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ставицький Олег Олексійович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 126,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 108-126. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
моральна вимога -- молодші школярі -- довільність поведінки -- виховна робота -- аргументований вплив -- аргументація вимог
Анотація: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(13) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2018. - 211 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність / В. В. Рибалка. - С .9-19. - Бібліогр. : С. 18-19 (16 назв)
Омельченко, І. М. Комунікативна діяльність у смтруктурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія / І. М. Омельченко. - С .20-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (24 назви)
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці / І. Г. Тітов. - С .36-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (19 назв)
Мельничук, М. М. Становлення індивідуальності особистості в контексті міфів та символів культури / М. М. Мельничук. - С .50-61. - Бібліогр.: С. 59-61 (22 назви)
Жданюк, Л. О. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності / Л. О. Жданюк. - С .62-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (17 назв)
Зайцева, О. О. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність / О. О. Зайцева. - С .75-84. - Бібліогр.: С. 83-84 (8 назв)
Зозуль, Т. В. Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців / Т. В. Зозуль. - С .85-95. - Бібліогр.: С. 95 (9 назв)
Милашенко, . Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку / К. О. Милашенко. - С .96-105. - Бібліогр.: С. 105 (10 назв)
Рева, М. М. Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання / М. М. Рева. - С .106-117. - Бібліогр.: С.116 (10 назв)
Тесленко, М. М. Психологіні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів / М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна. - С .118-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (8 назв)
Лохвицька, Л. В. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників / Л. В. Лохвицька. - С .128-138. - Бібліогр.: С. 136-138 (14 назв)
Гончарова, Н. О. Мотиваціна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання / Н. О. Гончарова. - С .139-148. - Бібліогр.: С. 147-148 (12 назв)
Мирошник, О. Г. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя / О. Г. Мирошник. - С .149-160. - Бібліогр.: С. 159 (10 назв)
Тітова, Тетяна Євгенівна. Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у вищі / Т. Є. Тітова, К. П. Крикля. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169-170 (12 назв)
Помогайбо, В. М. Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / А. С. Харченко. - С .171-187. - Бібліогр.: С. 180-182 (23 назви)
Фільц, О. О. Основне питання психіатрії до філософії / О. О. Фільц. - С .183-198
Тализіна, Н. Ф. Особистість психолога: історія, сучасність, перспективи / Н. Ф. Тализіна. - С .199-202
Супрун, М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. Супрун. - С .203-207
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 31944
Кількість відвідувачів 1474
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя