Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=атитюд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Гомольська Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43.-С.75-81
2.

Гірняк А.Н. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії/А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2018,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50.-С.50-57
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 34558
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя