Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=батьківське ставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.3/К 21 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Наталія Андріївна
Назва : Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :257 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-214.
УДК : 159.928.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--міжособистісне розуміння--обдарована дитина--дитяча обдарованість--батьківське ставлення--стратегії
Анотація: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.52:61/Х 46-985761 рукописний текст
Автор(и) : Химко , Марта Богданівна
Назва : Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Львів, 2010
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-195.
УДК : 159.923-055.52:616.899
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Аутизм
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--батьківське ставлення--емоційні стани--внутрішній конфлікт--психокорекційна робота
Анотація: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:316.362/К 56-358416 рукописний текст
Автор(и) : Ковальова, Євгенія Олегівна
Назва : Особливості розвитку уявлень про батьківство в юнаків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Донецьк, 2014
Кільк.характеристики :236 с.: табл.
Колективи : Донецький національний університет (Донецьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-215.
УДК : 159.922.8:316.362-058.83(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Батьківство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): батьківство--батьківське ставлення--сімейна соціалізація--батьківська роль--сімейні цінності--уявлення про батьківство--образ батька
Анотація: У дисертації проаналізовано і систематизовано основні теоретико-методологічні підходи в дослідженні сутнісних і функціональних особливостей уявлень про батьківство в юнаків. Показані психологічні особливості реалізації батьківської ролі та її вплив на формування юнацьких уявлень про батька. Здійснено емпіричне вивчення психологічної специфіки генези уявлень про батьківство у юнаків. Виявлено змістовні характеристики, що є складовими уявлень про батьківство у юнаків та визначено чинники, що зумовлюють розвиток у них уявлень про батьківство.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Ж 75-358366 рукописний текст
Автор(и) : Жихарева, Лілія Володимирівна
Назва : Психологічні особливості прихильності до матері у дітей дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис., фот.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 159.922.73-053.4+316.362.1-055.26-055.62](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна та вікова психологія-- Дитячо-батьківська прихильність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прихильність--батьківське ставлення--дошкільники--надійна прихильність--ненадійна прихильність--роль матері--розвиток дитини--прихильність у дітей
Анотація: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості прихильності в діаді "мати-дитина". Розглянуто та праналізовано основні теоретичні конструкти вітчизняних і зарубіжних психологічних досліджень, які пояснюють сутність і специфіку впливу психологічних особливостей особистості матері на розвиток прихильності дитини. Виявлено зв'язок показників якості дитячо-батьківської прихильності з широким спектром дослідницької діяльності дитини в дошкільному віці. Розроблено модель психологічної корекції батьківсько-дитячих відносин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Помиткіна Л. В., Полухіна М. П.
Назва : Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 482-492 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
УДК : 159.922.7:37.015.3-057.874(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--тривожність--шкільна тривожність--емоційне неблагополуччя--батьківське ставлення
Анотація: Теоретичний аналіз проблеми показав, що шкільна тривожність - це форма прояву емоційного неблагополуччя дитини, що виражається в хвилюванні, підвищеному незаспокоєнні щодо навчальних ситуацій, в очікуванні поганого ставлення до себе з боку вчителів, батьків та однолітків.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сторожук О.М.
Назва : Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 403-412 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм --батьківське ставлення--виховання--затримка мовленнєвого розвитку--затримка психічного розвитку--проблемна поведінка--захисні механізми--рас--зпр
Анотація: У статті проводиться аналіз теоретико-методологічної проблематики дитячо-батьківських відносин у сім'ях, які виховують дитину з аутистичним розладом. Проаналізовано науковий і методичний доробок відчизняних та зарубіжних науковців з питань, що стосуються особистості батьків, які виховують аутистичну дитину та подальшої діагностично-кореляційної роботи з ними. Також описано, що постановка діагноз психічного розгляду виявляється для батьків психотравмуючою подією. Батьки психічно хворої дитини, особливо матері, відчувають фрустрацію, почуття провини перед дитиною, часто змішане з почуттям ворожості і сорому. Стисло розглянуто клініко-психологічна картина порушень при розладах аутистичного спектра. Розкрито особливості материнського і батьківського ставлення до аутистичних дітей. Проаналізовано вплив специфіки особистісних особливостей матерів та батьків на батьківське ставлення до дитини з відхиленнями в інтелектуальному або поведінковому розвитку. Розглянуто проблему надання психологічної підтримки батькам. Репрезентовано стадії батьківського стресу, та основні принципи роботи психолога на кожному етапі психокорекційної роботи з сім'єю. Наводяться дані експериментального-психологічного дослідження, присвяченого вивченню переважаючих типів захисних механізмів, в поєднанні з певними особистісними якостями батьків та їх впливу на формування відповідних типів ставлення батьків до захворювання дитини.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гура Н.А.
Назва : Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 15-24 (Шифр 154/А 43-635221788)
Примітки : Бібліогр.: с. 22-24 (24 назви)
УДК : 159.922:658.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кар'єра--кар'єрний потенціал особистості--кар'єрний розвиток--батьківське ставлення--материнська поведінка--професійне самоздійснення
Анотація: Показані взаємозв'язки між особливостями батьківського виховання (як їх сприймають дорослі респонденти) та параметрами кар'єрного розвитку. Вплив батька полягає у формуванні конкретних кар'єрних орієнтацій особистост (уявлень про життєвий успіх) і здатності досягнення поставлених цілей. Материнська поведінка не впливає прямо на вибір кар'єрного шляху, але визначає уміння отримувати задоволення від професійної діяльності та досягати в ній відчутніх успіхів. Позитивне ставлення до дитини зумовлює загальний життєвий сценарій особистості, її довіру до зовнішнього світу, самоцінність. Належний стиль виховання формує здатність самостійно обирати життєво-професійний шлях та комфортно влаштуватись на ньому. Також виховна позиція батьків визначає ряд внутрішніх ресурсів соціально-професійного просування особистості: психологічне благополуччя, самоефективність, копінг-стратегії, життєстійкість, інтерперсональну поведінку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 123013
Кількість відвідувачів 1111
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя