Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=булінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Юрчик О. М. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/О. М. Юрчик // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.779-790
2.

Карамушка Л. М. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах. -Київ-Люблін:Логос, 2016.-С.49-56
3.

Воронкевич О. М. Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/О. М. Воронкевич // Актуальні проблеми психології. -Київ:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16.-С.5-14
4.

Максьом К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.157-167
5.

Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 6: Психологія обдарованості Вип. 16. - 2019
6.

Максьом К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці/К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.312-318
7.

Максьом К.В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу/К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко. - 2020
8.

Максьом К.В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу/К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко. - 2020
9.

Винославська О.В. Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень/О. В. Винославська, М. О. Кононець // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2020,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55.-С.10-15
10.

Шевчук Ю.С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/Ю. С. Шевчук // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2020,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 3.-С.344-357
11.

Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі/Мойзріст О. М., Шатирко Л. О.. - 2023
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 90805
Кількість відвідувачів 999
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя