Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вербальні здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.72/К 95
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна, Пилипенко, Наталія Георгіївна, Ставицька, Світлана Олексіївна
Назва : Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 141-150: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 149 (15 назв)
УДК : 159.922.72
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві стратегії--прогностичні здібності--рефлексивні здібності--вербальні здібності--юнацтво
Анотація: Здійснено кореляційний аналіз та встановлено взаємозв'язки між показниками прогностичних, рефлексивних, вербальних здібностей та загального рівня інтелекту студентської молоді : прямий значущий зв'язок загального рівня інтелекту з рівнем прогностичних, вербальних та рефлексивних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня рефлексивних здібностей з рівнем прогностичних та вербальних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня прогностичних здібностей з рівнем вербальних здібностей.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Подшивайлов Ф.М.
Назва : Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 262-276 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
УДК : 159.9:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетичний ефект взаємодії--системоутворювальні параметри--академічна обдарованість--амбівалентність--людина--особистість--індивідуальність--інтелектуальна сфера--мотиваційна сфера--експертна сфера--вербальні здібності--невербальні здібності--моделювання типології--типологія особистості--мотивація досягнень
Анотація: У статті представлено аксіоматичні положення та метод змістового системного аналізу для дослідження соціальних і психологічних явищ з нелінійно залежними параметрами, які стали вихідними умовами дослідження. Визначено поняття "синергетичний ефект взаємодії", "автоколивальний ефект взаємодії". Показана амбівалентність поняття "академічна заборгованість". На основі аналізу взаємодії мотиваційної та інтелектуальної сфери побудовано моделі експертної сфери особистості, експертної сфери індивідуальності і експертної сфери людини як синергетичних ефектів взаємодії відповідних параметрів. Виділено дев'ять системоутворювальних параметрів академічної обдарованості людини: інтелектуальна сфера людини, інтелектуальна сфера особистості, інтелектуальна сфера індивідуальності, експертна сфера людини (мотивація досягнень), експертна сфера індивідуальності, мисленнєва сфера індивідуальності, мотиваційна сфера особистості, мотиваційна сфера людини. Інтегральним системоутворювальним параметром академічної обдарованості є експертна сфера людини (мотивація досягнень). Мотивація досягнень може виступити індивідуальним маркером обдарованої людини.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Ставицький, Геннадій Анатолійович
Назва : Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 383-392 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
УДК : 316.237:[153.923.2+39]37.012
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві стратегії--інтелектуальний компонент--прогностичні здібності--рефлексивні здібності--вербальні здібності--старший юнацький вік
Анотація: Вивчається проблема розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці, що в умовах глобалізації стає важливою загальносвітовою проблемою та актуалізується в Україні в контексті кризових суспільних явищ. представлено аналіз застосування проективних методик, як ефективного методу дослідження певних аспектів етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 49348
Кількість відвідувачів 1267
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя