Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (182)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=взаємини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/М 48-480307 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Інна Сергіївна
Назва : Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--старший шкільний вік--взаємини--загальна сомооцінка--конкретна самооцінка--спільна діяльність--структура взаємин
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.4/./М 80-248428 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Оксана Іванівна
Назва : Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-203.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісна взаємодія--міжособистісні взаємини--референтні особи--старший дошкільний вік--молодший шкільний вік--навчально-виховний комплекс--адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1(048)+159/Д 44-661546 рукописний текст
Автор(и) : Дідук, Інна Анатоліївна
Назва : Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :166, [5] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.018.1(048)+159.922.27 + 37.018.1(048) + 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--взаємини між дітьми--сиблінгова взаємодія--адаптація дітей--емоційна взаємодія--старша дитина в сім'ї--молодша дитина в сім'ї
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописний текст
Автор(и) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Назва : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.3+316.47/С 35 рукописний текст
Автор(и) : Сікорська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :231, [58] с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 211-232.
УДК : 37.064.3+316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 48-535708 рукописний текст
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-182.
УДК : 159.922.73-053.6+37.064.3+316.47 + 159.922.73-053.6 + 37.064.3 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--гуманні взаємини--колективна діяльність--музичний колектив--демократичний стиль керівництва
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.5:173.7:3/В 58-456124 рукописний текст
Автор(и) : Власова, Наталія Валеріївна
Назва : Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-217.
УДК : 316.614.5:173.7:316.362(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічний клімат-- Батьківсько-дитячі взаємини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--батьківсько-дитячі стосунки--міжособистісні взаємини--батьківсько-юнацькі стосунки--батьківство--соціально-психологічний клімат--психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.018./Я 14-352737 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :505 с.: табл. + 1 (додатки)
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 456-506.
УДК : 159.922.7+37.018.1 + 159.922.7 + 37.018.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейне виховання
Вікова психологія-- Ідентичність-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність особистості--самоідентифікація--становлення особистості--сімейні взаємини--сімейне консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:316.362.4/М 48-667427 рукописний текст
Автор(и) : Мельничук, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :276 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-197.
УДК : 159.922:316.362.4:364-782.44
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічні чинники-- Усиновлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні чинники--мотивація усиновлення--успішність усиновлення--сімейне виховання--усиновлювачі--батьківсько-дитячі взаємини--соціально-психологічний клімат--психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/П 32
Автор(и) : Пилипенко Л. І.
Назва : Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 184-192 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовний розвиток--міжособистісні взаємини--самовизначення
Анотація: У статті висвітлюються особливості духовного розвитку учнів, що зумовлюється міжособистісними взаєминами в навчально-виховному процесі, аналізуються основні духовні цінності учнівської української молоді.Висвітлено низку суттєвих відмінностей в особливостях духовного самовизначення учнів.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/П 58
Автор(и) : Попович І. С.
Назва : Регулятивна функція соціальних очікувань особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 165-173 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні очікування--самооцінка--міжособистісна взаємодія--людські взаємини--неочікувана дія--очікувана дія
Анотація: Висвітлено результати дослідження регулятивної функції соціальних очікувань особистості. Розглянуто соціальні очікування як феномен, щ9о породжує структурно-змістову цілісність "Я" і забезпечує її функціонування.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/М 63
Автор(и) : Мірза О. Ф.
Назва : Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 363-369 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
УДК : 159.92
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація до навчання в школі--психологічні захисні механізми--психосоматичні захворювання--дитячо-батьківські взаємини--розвиток металізації--рефлективна функція
Анотація: Розкривається проблема адаптації до навчання у школі з позицій теорії металізації та розвитку рефлексивної функції у дітей молодшого шкільного віку. Наведено дані статистичного аналізу дослідження дитячо-батьківських взаємин у сприйманні їх дітьми та у ретроспективній оцінці матерів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/Г 67
Автор(и) : Горбунова, Вікторія Валеріївна
Назва : Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 72-79 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеракція--ціннісно-рольова модель--соціометрія--соціокартографія--взаємини
Анотація: Розглянуто різні схеми аналізу простору командної інтеракції через призму того, наскільки процедури моделювання інтерсуб'єктного простору групи враховують суб'єктність кожного з учасників. Вказуються на методологічні обмеження. які виникають у рамках описаних підходів у контексті авторської ціннісно-рольової моделі.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/Л 15
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 113-125 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (4 назви)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейні взаємини--базові цінності--внутрішній світ дитини--взаємодія
Анотація: Представлено результати дослідження проблеми осмислення базових цінностей дітьми-дошкільниками в умовах взаємодії з близькими дорослими в сімейному колі. Обгрунтовано умови психолого-педагогічного супроводу взаємодії сім'ї і дитячого садка.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/В 29
Автор(и) : Венгер, Ганна Сергіївна
Назва : Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рольові стосунки--дистантна сім'я--адаптаційні можливості--психологічний супровід--соціальне середовище--внутрішньосімейні взаємини--рольова взаємодія--сімейні ролі
Анотація: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/С 30
Автор(и) : Семенів, Наталія Миронівна
Назва : Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 636-647 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжетнічні взаємини--міжетнічна напруженість--етнічний конфлікт--соціальна психологія--конфліктна ситуація--кризовий стан
Анотація: Розглянуто чинники впливу на формування та розвиток міжетнічних взаємин,. їх дослідження у практиці вивчення міжетнічних відносин. Досліджено психологічний, культурний, соціально-економічний, політичний, релігійний, історичний чинники, що впливають не тільки на характер міжетнічних відносин, а й визначають динаміку і перспективи їх подальшого розвитку.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6(043.5)/С 54 рукописний текст
Автор(и) : Соболєва, Катерина Віталіївна
Назва : Психологічні особливості децентрації у ранньому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-236.
УДК : 159.922.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Становлення особистості-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): децентрація--міжособистісні взаємини--юнацький вік--становлення особистості--поведінка--типи взаємин--психологічний стан
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних психологічних підходів до розуміння децентрації та основних її детермінант, охарактеризовано децентрацію у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено особливості децентрації в осіб раннього юнацького віку, розроблено модель децентрації у процесі міжособистісного пізнання. Досліджено зв'язок децентрації з особливостями переживання самотності та реакціями на фрустрацію. Розроблено та апробовано програму сприяння розвитку децентрації в осіб раннього юнацького віку та перевірено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 12768
Кількість відвідувачів 365
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя