Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (310)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вибір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.
37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12
С 43


    Cкляр, Павло Петрович.
    Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Скляр Павло Петрович ; наук. конс. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 473 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 390-435. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманізація освіти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вища технічна освіта -- гуманізація освіти -- інженерна підготовка -- УПРАВЛІНСЬКА культура -- ГУМАНІТАРизація -- життєві перспективи -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Професійне самовизначення старших підлітків [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- чинники професійного вибору -- профорієнтаційна робота -- старший підлітковий вік
Анотація: У статті акцентована актуальність проблеми вибору, зокрема у підлітковому віці, коли визначаються власні професійні нахили і потреби та обирається профіль навчання. Проаналізовано останні дослідження і публікації щодо проблеми професійного самовизначення особистості. Наголошується, що сьогодні в психолого-педагогічній літературі однозначного визначення поняття "професійного самовизначення" немає. Виділено особливість підходів учених до визначення цього поняття через призму понять життєвої перспективи, життєвого плану, психологічного часу, ціннісних орієнтацій. Результатом професійного самовизначення особистості є її готовність до професійного та кар'єрного зростання, а також здатністоь самостійно ставити цілі та визначати етапи їх досягнення протягом усього життя, оптимально використовуючи при цьому наявні можливості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Харченко, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923-055.2:616-056.25(043.5)
А 17


    Абсалямова, Лариса Миколаївна.
    Психологія харчової поведінки жінок: розлади та корекція [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. М. Абсалямова ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 31 с. : табл. - Бібліогр.: с. 25-28 (29 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
харчова поведінка -- особистість -- харчовий вибір -- розлади харчової поведінки -- зміни харчової поведінки -- жінки -- гендер
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей структури та динаміки харчової поведінки жінок. Доводиться, що на харчову поведінку жінок впливають соціокультурні, психологічні і біологічні чинники в їх генетичній взаємообумовленості. Харчова поведінка є однією із сторін активності особистості як цілісності, що саморозвивається і має значний потенціал для саморегуляції, а отже, і регуляції аспектів харчової поведінки. Харчова поведінка жінок тісно пов’язана з психологічними особливостями сприймання часу та життєвого простору людиною, що відображається в картині світу особистості, частиною якої є найбільш характерні для жінок харчові вибори. Класифіковані типи харчової поведінки жінок; зокрема, за ознакою походження (генези) виділені рефлекторна, вроджена та набута харчова поведінка; за параметром норми виділені нормальна та девіантна, яка поділяється на нервову анорексію, булімію та компульсивне переїдання. Виділені психологічні складові харчової поведінки жінок та її розладів (мотивація, досвід, когнітивні особливості, емоції, саморегуляція, операціональні характеристики). Обгрунтовано взаємозв’язок розладів харчової поведінки жінок і особливостей самоорганізації діяльності, часової перспективи та співзалежності в міжособистісних відносинах. Розглянуто харчову поведінку жінок у взаємозв’язку з їх «Я-тілесним». Доповнені уявлення про сутність та етіопатогенез розладів харчової поведінки у жінок. Запропонована авторська корекційна програма для психологічної допомоги жінкам із розладами харчової поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.923-055.2:616-056.25(043.5)
А 17


    Абсалямова, Лариса Миколаївна.
    Психологія харчової поведінки жінок: розлади та корекція [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. М. Абсалямова ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 398 с. : табл. - Бібліогр.: с. 358-394 (395 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
харчова поведінка -- особистість -- харчовий вибір -- розлади харчової поведінки -- зміни харчової поведінки -- жінки -- гендер
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей структури та динаміки харчової поведінки жінок. Доводиться, що на харчову поведінку жінок впливають соціокультурні, психологічні і біологічні чинники в їх генетичній взаємообумовленості. Харчова поведінка є однією із сторін активності особистості як цілісності, що саморозвивається і має значний потенціал для саморегуляції, а отже, і регуляції аспектів харчової поведінки. Харчова поведінка жінок тісно пов’язана з психологічними особливостями сприймання часу та життєвого простору людиною, що відображається в картині світу особистості, частиною якої є найбільш характерні для жінок харчові вибори. Класифіковані типи харчової поведінки жінок; зокрема, за ознакою походження (генези) виділені рефлекторна, вроджена та набута харчова поведінка; за параметром норми виділені нормальна та девіантна, яка поділяється на нервову анорексію, булімію та компульсивне переїдання. Виділені психологічні складові харчової поведінки жінок та її розладів (мотивація, досвід, когнітивні особливості, емоції, саморегуляція, операціональні характеристики). Обгрунтовано взаємозв’язок розладів харчової поведінки жінок і особливостей самоорганізації діяльності, часової перспективи та співзалежності в міжособистісних відносинах. Розглянуто харчову поведінку жінок у взаємозв’язку з їх «Я-тілесним». Доповнені уявлення про сутність та етіопатогенез розладів харчової поведінки у жінок. Запропонована авторська корекційна програма для психологічної допомоги жінкам із розладами харчової поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 436 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Ершова-Бабенко, І. В. Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" / І. В. Ершова-Бабенко. - С .6-14
Кремінський, Б. Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності / Б. Г. Кремінський. - С .15-22
Москаленко, В. В. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С .31-41
Москаленко, В. В. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини / В. В. Москаленко. - С .23-30
Романюк, Л. В. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості / Л. В. Романюк. - С .42-50
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори психологічного благополучча студентів / Л. З. Сердюк. - С .51-59
Музика, О. Л. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження / О. Л. Музика. - С .60-76
Володарская, Наталия Дмитриевна. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях / Н. Д. Володарская. - С .77-83
Гавриловська, К. П. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. - С .84-91
Грицюк, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / І. М. Грицюк, Н. О. Денис. - С .92-98
Губенко, Олександр Володимирович. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .99-106
Гурлєва, Т. С. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .107-117
Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій / О. П. Демченко. - С .118-129
Козицька, І. В. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей / І. В. Козицька, О. О. Ковальска. - С .130-136
Корольов, Д. К. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .137-152
Кузнецов, О. І. Духовні здібності особистості як психологічна проблема / О. І. Кузнецов. - С .153-159
Латиш, Н. М. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання / Н. М. Латиш. - С .160-166
Марчук, К. А. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект / К. А. Марчук. - С .167-172
Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .173-180
Мусіяка, Н. І. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння / Н. І. Мусіяка. - С .181-187
Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .188-200
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісні аспекти самореалізації особистості / О. І. Пенькова. - С .201-207
Подофєй, С. О. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію / С. О. Подофєй. - С .208-213
Портницька, Н. Ф. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. - С .214-220
Савиченко, О. М. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. - С .221-227
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників / К. В. Терещенко. - С .228-236
Ткач, Б. М. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .237-252
Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. - С .253-258
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? / Г. В. Чайка. - С .259-266
Чиханцова, О. А. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .267-273
Шамич, О. М. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів / О. М. Шамич. - С .274-280
Ятчук, М. С. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .281-287
Бахвалова, А. В. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання / А. В. Бахвалова. - С .288-295
Гончарук, О. В. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .296-307
Еверт, О. В. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності / О. В. Еверт. - С .308-314
Загурська, Е. В. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .315-321
Зеленська, З. П. Розвиток комунікативної компетентності особистості / З. П. Зеленська. - С .322-329
Кузіна, В. Д. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера / В. Д. Кузіна. - С .330-338
Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості / А. О. Курбатова. - С .339-347
Максьом, К. В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену / К. В. Максьом. - С .348-355
Мельник, О. В. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО / О. В. Мельник. - С .356-361
Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості / С. М. Могиляста. - С .362-369
Павленко, Т. В. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку / Т. В. Павленко. - С .370-379
Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .380-387
Ремесник, Н. Ю. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості / Н. Ю. Ремесник. - С .388-395
Сніжна, М. А. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .396-402
Сторожук, О. М. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра / О. М. Сторожук. - С .403-412
Чекрижова, Марія Михайлівна. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти / М. М. Чекрижова. - С .413-422
Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах / В. В. Щербатюк. - С .423-430
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.947.5:331.54]:331.56-057.19(043.5)
Б 24


    Барчі, Беата Василівна.
    Мотивація вибору професії клієнтами центру зайнятості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Б. В. Барчі ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-203. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Вибір професії--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Вибір професії -- професійна діяльність -- мотивація вибору професії -- безробіття -- психологічний супровід безробітних
Анотація: В роботі здійснено аналіз особливостей поведінки особистості у ситуації безробіття. Досліджено основні особливості мотивації повторного вибору професії клієнтами центру зайнятості. З'ясовано мотиви повторного вибору професії безробітними чоловіками і жінками різного віку. Розроблено програму психологічного супроводу клієнтів центру зайнятості за повторного вибору професії . Здійснено апробацію розробленої програми та перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Барчі, Беата Василівна.
    Соціально-психологічний супровід: зміст та структура [Текст] / Б. В. Барчі // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
безробітні -- соціально-психологічний супровід -- вибір професії -- тренінгова програма
Анотація: У статті розкрито поняття "супровід", що передбачає врахування й розвиток особистісного потенціалу, забезпечення соціальної адаптації та конструктивної взаємодії із суб'єктами взаємодії. Визначено роль і місце соціально-психологічного супроводу як засобу впливу на особистістьбезробітного. Розкрито зміст і структуру, презентовано тренінгову програму активізації поведінки безробітних на ринку праці, зміст якої складає психологічне діагностування, професійне інформування, психологічне консультування, психотерапію, психотренінг.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Башмакова, Олена Владиславівна.
    Психотерапія як екзистенціальний вибір [Текст] / О. В. Башмакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екзистенціальний вибір -- міф
Анотація: У статті відображено результати аналізу змісту поняття екзистенціального вибору в його вихідному розумінні так виділені психологічні критерії цього феномена суб'єктивного життя людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Бриль, М. М.
    Метафоричні асоціативні карти як інструмент у психології професійного визначення [Текст] / М. М. Бриль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 69-76. - Бібліогр.: с. 74-75 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метафоричні асоціативні карти -- професійний вибір -- психологічний інструмент -- професійне консультування -- профорієнтаційна робота
Анотація: У статті наведено результати теоретико-методологічного аналізу вивчення можливостей використання метафоричних асоціативних карт (МАК) як інструменту в психології професійного визначення. Такі карти створюються та впроваджуються в практичну роботу досить тривалий чай з мають як переваги, так і недоліки. Однак розроблення метафоричних асоціативних карт як профорієнтаційного психологічного інструменту може надати мотиваційний поштовх професіоналам для подальшого створення авторських технік, нових профорієнтаційних наборів, й у підсумку, безпосередньо для підлітків, стати ефективним проектувальним інструментом для оптимізації ними вибору професії в сучасних умовах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

14.
37.013+37.091.33:001.895
Г 17


    Гальцева, Тетяна Олексіївна .
    Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гальцева Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 172 с. : рис., табл., граф. - Бібліогр.: с.160-172. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Система навчання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
свідомий вибір -- особисте сприйняття -- психологічна зрілість -- педагогічна система
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і <психологічні чинники>, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в <інноваційний процес> вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є <особистіна зрілість> вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 42 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 532 с. : табл. - Бібліогр.: с. 435-503. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Анотація: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності і смисли -- ціннісно-смисловий вибір -- особистісний розвиток -- самовизначення -- юнацький вік -- пріоритети психологічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Гурлєва, Т. С.
    Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційно-гуманістична психологія -- психологічна допомога -- буттєві смисли -- особистісний вибір -- діалог -- юнацький вік -- кризові умови
Анотація: У статті досліджується представленість в семантичному просторі витчизняної молоді категорій екзистенційно-гуманістичної психології. Встановлено, що у свідомості юнаків поняття "Високий смисл життя" тісно пов'язане із такими буттєвими цінностями як "Духовність", "Совість", "Відповідальність". Результати дослідження виявляють доцільність підтримки процесів особистісного розвитку юнаків у ціннісно-смисловій площині в контексті психологічної допомоги молоді у кризових умовах життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Гусєва, Н. Т.
    Прояви ірраціональності в електоральному виборі [Текст] / Н. Т. Гусєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
електоральний вибір молоді -- поведінка під час виборів -- ірраціональність -- рефлексія -- міркування -- усвідомленість вибору
Анотація: У статті на основі даних опитування молодих виборців на предмет обгрунтування власного електорального вибору розглядаються психологічні особливості цього процесу. Методами дослідження виступали анкетування, інтерв'ювання та експертне оцінювання. Прийняття рішення виборцями на основі ірраціонального компоненту описується як більш поширена виборча стратегія. Підгрунтям ірраціонально-обумовленого електорального вибору виступає перевага емоційної включеності у виборчий процес молодих людей при недостатній їх компетентності/поінформованості, вплив розповсюдження міфів, узвичаєної практики, стереотипів та патерналістичної системи соціального функціонування. Доводиться, що ірраціональність має інші механізми, ніж ті, які приписуються раціональним процесам. Здоровий глузд, індивідуальний життєвий досвід та холістичний підхід, фіксуючи інтеграційні ефекти, виступають координатами вивчення його спектру проявів у різних ситуаціях, у тому числі й електорального вибору. Виявлене відторгнення ірраціонального як соціально-негативного явища знижує ймовірність його рефлексії та самоусвідомлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Кияшко, Д. Ю.
    Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій [Текст] / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
альтернативи -- вибір -- рішення -- прийняття рішень -- стиль прийняття рішень -- допомагаючі професії -- професійна діяльність -- спеціалісти допомагаючих професій
Анотація: Мета досліджень - вивчення прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій. У даній статті розглядається сучасний стан розробки проблеми дослідження процесу прийняття рішень, підходи до визначення категорій "рішення", "прийняття рішень". Позначаються особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій. Наведено дані емпіричного дослідження, присвяченого вивченню особливостей прийняття рішень спецалістами допомагаючих професій. У результаті дослідження визначено домінуючий стиль прийняття рішень у працюючих спеціалістів з соціальної роботи і студентів, майбутніх спеціалістів допомагаючих професій. Визначено відмінності у прийнятті рішень між цими респондентними групами. Наукова новизна і значущість результатів полягає в тому, що в цій роботі проаналізовані сучасні підходи до проблеми прийняття рішень, а також до дослідження прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій. Практична значущість полягає у вивченні прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій, розробці програм з формування оптимального стилю прийняття рішень і рекомендацій для студентів факультету соціальної педагогіки і психології, спеціалістів з соціальної роботи, і психологів, які здійснюють корекційну і профілактичну діяльність з проблеми прийняття рішень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кравцова, О.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 19731
Кількість відвідувачів 788
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя