Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (310)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вибір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+37.091.33:/Г 17-846012 рукописний текст
Автор(и) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Назва : Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :172 с.: рис., табл., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 37.013+37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Система навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): свідомий вибір--особисте сприйняття--психологічна зрілість--педагогічна система
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і психологічні чинники, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в інноваційний процес вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є особистіна зрілість вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописний текст
Автор(и) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Назва : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/К 38-308991 рукописний текст
Автор(и) : Кияшко, Марина Олександрівна
Назва : Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.922.8+159.923.32-053.67 + 159.922.8
ББК : 159.923.32-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія особистості
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий вибір--духовний розвиток--алоцентрична спрямованість--егоцентрична спрямованість--тип міжособистісних стосунків--аксіоматичний підхід--логіко-теоретична модель--обчислювальний експеримент--юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.956.2+159.923/П 44-074279 рукописний текст
Автор(и) : Подкоритова, Лариса Олександрівна
Назва : Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-190.
УДК : 159.956.2+159.923-021.254
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Випускники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антиципація--життєвий вибір--інтуїтивність--логічність--креативність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі визначеннятипів здатності до антиципації життєвих виборів у випускників ВНЗ і її формування. Узагальнено наявний теоретико-методологічний досвід вивчення проблеми антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ. Наведено порівняльний аналіз понять "антиципація" та "прогнозування". Запропоновано структуру антиципаційної здатності. Виокремлено та схарактеризовано такі типи здатності до антиципації життєвих виборів як інтуїтивно-креативний, збалансований і логічно-креативний. Розроблено модель антиципації життєвого вибору, запропоновано і апробовано програму формування здатності до антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.67+/Р 15-486955 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інситут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-199.
УДК : 159.923.2-053.67+005.32:331.548 + 159.923.2-053.67 + 005.32:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Професійна орієнтація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна орієнтація--професійні якості--старшокласники--вибір професії--майбутні педагоги
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописний текст
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :372 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5:130.12+3/С 43-491356 рукописний текст
Автор(и) : Cкляр, Павло Петрович
Назва : Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :473 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 390-435.
УДК : 37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12 + 37.014.5:130.12 + 378.091.33-027.22:130.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманізація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища технічна освіта--гуманізація освіти--інженерна підготовка--управлінська культура--гуманітаризація--життєві перспективи--професійний вибір--професійне самовизначення--психологічна готовність
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:331.54]/Б 24-704772 рукописний текст
Автор(и) : Барчі, Беата Василівна
Назва : Мотивація вибору професії клієнтами центру зайнятості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-203.
УДК : 159.947.5:331.54]:331.56-057.19(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Вибір професії-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибір професії--професійна діяльність--мотивація вибору професії--безробіття--психологічний супровід безробітних
Анотація: В роботі здійснено аналіз особливостей поведінки особистості у ситуації безробіття. Досліджено основні особливості мотивації повторного вибору професії клієнтами центру зайнятості. З'ясовано мотиви повторного вибору професії безробітними чоловіками і жінками різного віку. Розроблено програму психологічного супроводу клієнтів центру зайнятості за повторного вибору професії . Здійснено апробацію розробленої програми та перевірено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/С 43
Автор(и) : Скляренко О.М.
Назва : Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 416-423 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєтворчість--життєвий шлях--життєвий вибір--самотворчість--самоутвердження--самовизначення--стресостійкість--кризові явища--сенс життя--смисложиттєві орієнтації
Анотація: Аналізуються наукові дослідження з проблеми життєтворчості, сучасні підходи щодо вивчення феномену життєтворчості. Визначено основні компоненти структури життєтворчості, що впливають на її формування. Показано деякі психологічні особливості прояву життєтворчості у співробітників органів ВС.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 245-253: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 252 (13 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--вибір професії--смисложиттєві орієнтації--самоставлення--психологічний захист
Анотація: Здійснено психологічний аналіз чинників вибору професії старшокласниками із хронічними соматичними захворюваннями загальноосвітнього навчального закладу. Виявлено сформованість мотивів вибору професії, зв'язок професійної мотивації з особистісними та ціннісно-смисловими утвореннями.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/М 33
Автор(и) : Матвієнко О. В.
Назва : Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 89-97 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 95 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодь--самореалізація--вибір--життєвий шлях--життєвий сценарій--сфери життєдіяльності--життєвий простір--події
Анотація: Формування стратегії життєвого сценарію молоддю залежить від сукупності зовнішніх (соціальних) і внутрішніх (особистісних) чинників, що мають у своїй основі механізм переадаптації, який реалізується в експерементальних сценаріях поведінки, успішність або не успішність яких визначає подальший шлях конструювання життєвої стратегії. Смислоутворююча основа проектування майбутнього, свідоме ставлення особистості до вибору, стратегії і тактики його побудови та реалізації в освітній та професійній сферах, аналізується в якості найважливішого компонента у самовизначенні пріоритетів життєвого шляху сучасного студентства.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.73(/С 11-506877 рукописний текст
Автор(и) : Станіславська, Марія Валеріївна
Назва : Організаційна культура як чинник вибору особистістю майбутнього місця роботи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :284 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-245.
УДК : 159.923.2:005.73(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія; економічна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--вибір майбутнього місця роботи--потреби особистості--соціально-психологічні установки--мотиваційно-потребова сфера--типологія організаційної культури--індивідуальне психологічне консультування
Анотація: У роботі розглянуто особистість як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи, розроблено авторську типологію. Визначено психологічні особливості, вплив соціально-демографічних чинників на вибір особистістю організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано зв'язки між особистісними характеристиками і показниками організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано психологічні особливості вибору особистістю домінуючого типу організаційної культури майбутнього місця роботи за авторською типологією. Розроблено та представлено модель індивідуального психологічного консультування особистості як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. Показано особливості процесу психологічного консультування особистості та досліджено його ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942.5:614.253/П 27-749113 рукописний текст
Автор(и) : Перепелиця, Анна Володимирівна
Назва : Подолання негативних переживань як чинник професійного самовизначення студентів медичних коледжів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :363 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 343-363.
УДК : 159.942.5:614.253.4:331.54(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна та вікова психологія-- Професійне самовизначення-- Медичний коледж-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіне самовизначення--професійний вибір--професійні задатки--особистісні якості--емоційне вигорання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов формування професійного самовизначення майбутніх медичних сестер. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель професійного самовизначення студента медичного коледжу. Розроблено і апробовано програму тренінгу подолання негативних переживань з метою попередження емоційного вигорання на етапі професійної відготовки. Підтвердженно, що зміни професійного самовизначення з відмовою від професії медичної сестри відбувається в результаті переживання студентом негативних емоцій під час виконання практичних навичок в лікувальних закладах, та залежить від особистісних професійних якостей, потрібних для праці в стресогенних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Назва : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ; Суми: МакДен, 2016
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-2305-70-8: Б.ц.
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--дитячий вік--герменевтика
Зміст : Самопроектування як чинник розвитку особистості/ Н. В. Чепєлева. Розвиток в учнів здатності до самопроектування/ О. М. Шиловська. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє/ М. Л. Смульсон. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю/ О. О. Зарецька. Особистість як оповідач історій та автор власного життя/ Н. В. Чепєлева. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування/ О. М. Шиловська. Наратив - презентація себе/ О. В. Зазимко. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації/ О. О. Зарецька. Наративні технології в освоєнні нового змісту/ О. В. Зазимко. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики/ О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу/ С. Ю. Гуцол. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах/ І. Л. Гудінова. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу/ Т. С. Гурлєва. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 78-81. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--герменевтика--самопроектування--саморозвиток--проектування життя
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Башмакова, Олена Владиславівна
Назва : Психотерапія як екзистенціальний вибір
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 22-33 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
УДК : 615.851:1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзистенціальний вибір--міф
Анотація: У статті відображено результати аналізу змісту поняття екзистенціального вибору в його вихідному розумінні так виділені психологічні критерії цього феномена суб'єктивного життя людини.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 123-135 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
УДК : 159.943.8-053.4:316.625
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довільна поведінка--вибір--соціально значущі цінності--дитина дошкільного віку
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку у дитини дошкільного віку здатності здійснювати свідомий вибір та його взаємозв'язку із становленням довільної поведінки.Теоретично встановлено тісний зв'язок свідомого вибору із володінням дитини своєю поведінкою.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Федорчук О. І.
Назва : Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 165-176 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
УДК : 159.922.27:37.017.7 + 316.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): батьківська відповідальність--моральний вибір--ціннісні орієнтації--особистісна свобода--феномен батьківської культури--сім'я
Анотація: В статті проаналізовано поняття батьківсьої відповідальності, її місце у сучасній психологічній науці та роль у структурі феномену батьківської культури. Визначені складові та характерні особливості батьківської відповідальності, а також фактори, що впливають на процес її розвитку. Зроблено висновок, що батьківська відповідальність є головним показником рівня батьківської культури молодих родин.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 24384
Кількість відвідувачів 815
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя