Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (110)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вираження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2
Г 68


    Гордова, Олена Валер`янівна.
    Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордова Олена Валер`янівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Музично-ігрова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- креативне вираження переживань -- корекційно-розвивальна програма -- адаптація -- емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.964
Є 27


    Євтушенко, Ірина Володимирівна.
    Роль архетипної символіки у вираженні інтимних почуттів суб'єкта до близьких йому людей (на основі дослідження міфів, казок та психомалюнків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євтушенко Ірина Володимирівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2004. - 371 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вираження почуттів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
архетипи -- архетипна символіка -- НЕСВІДОМЕ -- об'єктні відношення суб'єкта -- енегрія лібідо і мортідо -- Едіпова залежність -- колективне несвідоме
Анотація: У дисертації розглядаються особливості символічної репрезентації змісту психіки за допомогою архетипної символіки, яка імпліцитно навантажена інтимними почуттями суб'єкта до близьких йому людей. Складність вивчення даної проблеми полягає в тому, що прояви почуттів є витісненими, пов'язані з особистісною проблемою, яка не усвідомлюється та породжує внутрішні деструкції психіки суб'єкта. Дисертаційне дослідження доводить, що формування інтимних почуттів суб'єкта носить суперечливий, двоїстий характер, оскільки вони були започатковані в Едіповій ситуації. Архетипна символіка представлена в казках, міфах і психомалюнках. Системне розуміння несвідомої сфери психіки суб'єкта сприяє виявленню ролі архетипної символіки в об'єктивації Епідової залежності, наслідками якої є амбівалентні почуття суб'єкта до близьких йому людей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна.
    Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості [Текст] / О. Д. Питлюк-Смеречинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- соціальний інтелект -- емпатія -- емоції -- механізми саморегуляції -- самомотивація -- зовнішнє вираження емоції
Анотація: В статті розкрито особливості розвитку складових емоційного інтелекту, як факторів, що сприяють особистісному і професійному зростанню. Висвітлено різноманітні підходи щодо розуміння емоційного інтелекту як психологічного утворення, що формується в ході життя людини під впливом низки чинників. Описуються рівні його розвитку і специфічні індивідуальні особливості. Висвітлено результати дослідження рівнів сформованості емоційного інтелекту у осіб з різною професійною спрямованістю. Запропоновано техніки розвитку емоційного інтелекту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(01)
К 39


    Килборн, Бенджамин.
    Исчезающие люди [Текст] : стыд и внешний облик / Б. Килборн ; под ред. Е. А. Спиркиной . - Москва : [б. в.], 2007. - 269 с. - (библиотека психоанализа). - ISBN 978-5-89353-231-9
УДК
РУБ 15(01)
Рубрики: Психоаналіз
   Зовнішнє вираження характеру

Кл.слова (ненормовані):
стыд -- внешний облик -- причина страха -- психоанализ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Спиркиной , Е.А. \под ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2020. - 324 с. : табл. - 20.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ) / В. О. Моляко. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 15-17 (35 назв)
Абрамова, Л. М. Інновації в психології / Л. М. Абрамова. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (9 назв)
Біла, І. М. Вивчення творчого мислення студентів / І. М. Біла. - С .25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
Богомаз, С. Л. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату / С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 44-45 (10 назв)
Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Виноградова, В. Є. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців / В. Є. Виноградова. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
Візнюк, І. М. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби / І. М. Візнюк. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Гощіцький, А. В. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві / А. В. Гощіцький. - С .74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології / Ю. А. Гулько. - С .80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Жук, О. В. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
Івашкевич, Е. Е. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО / В. В. Кириченко. - С .110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
Кияшко, Д. Ю. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. - С .118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів / М. О. Кияшко. - С .132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками / І. О. Комплієнко. - С .143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
Костюченко, О. В. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів / О. В. Костюченко. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (12 назв)
Латиш, Н. М. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .166-174. - Бібліогр.: с.173-174 (7 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
Міщиха, Л. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників / Л. П. Міщиха. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
Морожанова, М. М. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності / М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. - С .192-200. - Бібліогр.: с. 199 (7 назв)
Москаленко, В. В. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті / В. В. Москаленко. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210-211 (5 назв)
Орловська, О. А. Сімейна адаптація учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .212-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (13 назв)
Подшивайлова, Л. І. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. - С .220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
Терещенко, М. В. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках / М. В. Терещенко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (11 назв)
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .245-256. - Бібліогр.: с. 255 (3 назви)
Хупавцева, Н. О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності / Н. О. Хупавцева. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни / Ю. М. Широбоков. - С .268-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (17 назв)
Яценко, Т. С. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки / Т. С. Яценко. - С .279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
Моляко, В. О. Саторі в нікко / В. О. Моляко. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Гощіцький, А. В.
    Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві [Текст] / А. В. Гощіцький // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
психологія мистецтва -- первісне мистецтво -- палеолітичні Венери -- Баубо -- Англь-Сюр-Англен -- психологія сприйняття -- індивідуальність людини -- сексуальність
Анотація: У даній розвідці, розглянуто один з типів Палеолітичних Венер - зображення нижньої частини жіночого тіла, від живота униз до ніг (створених на двох відомих пам'ятках - Англь-Сюр-Англен та у печері Шове), а також вірогідні аналоги з пізніших часів. Про подібні жіночі образи йдеться у дослідженні Зігмунда Фройда. Вони виражені в античних фігурах Баубо, сучасних карекатурах та позасвідомих фантазіях у деяких випадках неврозу. Ймовірно, що у випадках виявлених Фройдом, дані явища, якимось чином, "нав'язливо" намагаються проявитись у спотвореному вигляді, як рудименти психіки. Припускаємо, що як у палеоліті так і в пізніші часи зображена боротьба між психічною та тілесною сторонами людського існування, які є двома полюсами однієї і тієї ж душі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 93384
Кількість відвідувачів 1039
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя