Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8339)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (257)Рідкісна книга (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 127
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: С. 19-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 245 с. : табл. - Бібліогр.: С. 177-206 (290 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
К 21


    Карабаєва, І.
    Інтелектуально обдаровані дошкільнята: підтримка та супровід [Текст] / І. Карабаєва, Т. Яценко, А. Пасічник . - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Педагогічна психологія дошкільного виховання
   Інтелектуальний розвиток дитини

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані дошкільнята -- психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Т.; Пасічник , А.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371
А 86


    Артемова, Л. В.
    Історія педагогіки України [Текст] : підручник / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 с. - ISBN 966-06-0429-7 : 40.00 р.
    Зміст:
Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи
Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання . - С .6
Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей . - С .18
Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) . - С .25
Освіта й виховання в Україні-Русі
Освіта в період становлення України-Русі . - С .31
Культура і освіта в часи розвитку держави . - С .38
Роль рукописних книг у вихованні й навчанні . - С .53
Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі . - С .66
Національна освіта України в епоху Відродження
Освіта за литовської доби . - С .79
Освіта на українських землях під владою Польщі . - С .82
Братські школи . - С .87
Першодруки . - С .100
Києво-Могилянська академія . - С .113
Педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .126
Освіта за час казачини . - С .131
Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст.
Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті . - С .150
Педагогіка Олександра Духновича . - С .158
Педагогічна діяльність Миколи Пирогова . - С .160
Педагогічні погліди Тараса Шевченка . - С .165
Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша . - С .173
Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського . - С .177
Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки . - С .182
Родинне виховання дітей дошкільного віку . - С .204
Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні . - С .214
Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині . - С .219
Розвиток дошкільного виховання в Галичині . - С .229
Педагогічна спадщина Софії Русової . - С .245
Педагогічний доробок Бориса Гринченка . - С .252
Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського . - С .257
Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського . - С .262
Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці . - С .266
Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів
Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки . - С .284
Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки . - С .302
Педагогічна спадщина Антона Макаренка . - С .312
Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки . - С .318
Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки . - С .327
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського . - С .337
Освіта укрвїнців за межами України
Освіта і виховання в незалежній Українській державі
Шкільна та позашкільна освіта . - С .356
Дошкільна освіта . - С .387
Вища школа на сучасному етапі . - С .400
УДК
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- навчання -- історія -- національна освіта -- педагогічна думка -- дошкільне виховання
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 315 с. - ISSN 2072-4772. - 19.00 грн.
    Зміст:
Байєр, О. М. Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу / О. М. Байєр. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Діагностика творчості дошкільників / І. М. Біла. - С .14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
Болотна, Ю. В. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища / Ю. В. Болотна. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (9 назв)
Ващенко, І. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів / І. Ващенко, О. Литвиненко. - С .33-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
Говорун, Т. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків / Т. Говорун. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
Іванова, Т. М. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників / Т. М. Іванова. - С .56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
Іванчук, С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С. А. Іванчук. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Карапетрова, Олена Володимирівна. Формування духовних цінностей у родині / О. В. Карапетрова. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (15 назв)
Колпакчи, Світлана Олексіївна. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів / О. С. Колпакчи. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-104 (11 назв)
Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків / І. В. Кондратець. - С .105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Підвалини щасливого дитинства / С. О. Ладивір. - С .116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Левшунова, Катерина Валеріївна. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності / К. В. Левшунова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
Лесик, В. В. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки / В. В. Лесик, О. В. Тесленко. - С .135-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (4 назви)
Панченко, О. А. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації / О. А. Панченко [и др.]. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Інші автори: Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Піроженко, Тамара Олександрівна. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти / Т. О. Піроженко. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
Пісарєва, О. В. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника / О. В. Пісарєва. - С .166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
Пурмале, Р. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка / Р. Пурмале. - С .175-185. - Бібліогр.: С. 183-184 (12 назв)
Роменкова, В. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. - С .185-193. - Бібліогр: С. 191-192 (17 назв)
Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування / М. В. Савченко. - С .194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Савченко, Ю. Ю. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми / Л. І. Соловйова. - С .211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
Тарнавська, Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу / Н. П. Тарнавська. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
Тищук, Людмила Іванівна. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини / Л. І. Тищук. - С .234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
Товкач, І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці / І. Є. Товкач. - С .242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
Токарєва, Л. Д. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками / Л. Д. Токарєва. - С .249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
Федорик, В. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В. В. Федорик. - С .266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
Федорчук, О. І. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога / О. І. Федорчук. - С .275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
Фрейберга, И. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании / И. Фрейберга. - С .283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
Хартман, О. Ю. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. - С .293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
Якименко, А. В. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії / А. В. Якименко. - С .302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 230 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Гріньова, О. М. До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології / О. М. Гріньова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (15 назв)
Гаврилюк, О. Г. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності / О. Г. Гаврилюк. - С .15-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
Гусєв, І. М. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик / І. М. Гусєв. - С .22-32. - Бібліогр.: с. 29-31 (14 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .32-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (9 назв)
Дробот, О. В. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів / О. В. Дробот, А. А. Возович. - С .41-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (5 назв) : табл.
Івашкевич, Е. Е. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності / Е. Е. Івашкевич. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять / Е. З. Івашкевич. - С .61-72. - Бібліогр.: с. 69-71 (22 назви)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .72-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв) : табл.
Кравченко, К. О. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції / К. О. Кравченко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (12 назв) : граф.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря / О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (5 назв)
Лісойван, О. В. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості / О. В. Лісойван. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
Макаренко, С. С. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу / С. С. Макаренко. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (11 назв) : табл.
Маслюк, А. М. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості / А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133-134 (6 назв) : табл.
Михальська, С. А. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації / С. А. Михальська. - С .135-143. - Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
Могиляста, С. М. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників / С. М. Могиляста. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (16 назв)
Панфілов, Д. А. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації / Д. А. Панфілов. - С .153-162. - Бібліогр.: с. 160-161 (13 назв)
Погорелов, С. В. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації / С. В. Погорелов. - С .162-175. - Бібліогр.: с. 173-174 (12 назв) : табл.
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
Пухно, Світлана Валеріївна. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія" / С. В. Пухно. - С .187-196. - Бібліогр.: с. 193-195 (7 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок / Б. М. Ткач. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-206 (13 назв)
Швець, Д. В. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях / Д. В. Швець. - С .207-219. - Бібліогр.: с. 216-218 (13 назв)
Яблонський, Андрій Іванович. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи / А. І. Яблонський. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 262 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 16.00 р.
    Зміст:
Семенова, Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
Корольов, Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи / Д. К. Корольов. - С .23-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (29 назв)
Карабаєва, І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку / І. І. Карабаєва. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
Бажанюк, В. С. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку / В. С. Бажанюк. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 70 (4 назви)
Боднарук, І. М. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики / І. М. Боднарук. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (6 назв)
Бушай, І. М. Структура образу світу старшокласників / І. М. Бушай. - С .79-97. - Бібліогр.: с. 97 (3 назви)
Добровольська, Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання / Н. А. Добровольська. - С .88-97. - Бібліогр.: С. 97 (3 назви)
Зінченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді / О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Кальчук, О. С. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності / О. С. Кальчук. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Козлова, О. С. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ / О. С. Козлова. - С .114-121. - Бібліогр.: с. 121 (14 назв)
Маковєєва, С. В. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин / С. В. Маковєєва. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Маслюк, А. М. Сторінка з історії становлення українського вільного університету / А. М. Маслюк. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 139 (10 назв)
Мельник, М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
Науменко, О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості / О. С. Науменко. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Немеш, О. М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці / О. М. Немеш. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 163 (3 назви)
Нечаєва, О. С. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .163-176. - Бібліогр.: с. 176 (16 назв)
Поклад, І. М. Історико-психологічний аналіз феномена танцю / І. М. Поклад. - С .177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
Сергеева, Т. В. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания / Т. В. Сергеева. - С .187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви)
Сніжна, М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
Федько, О. О. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю / О. О. Федько. - С .206-215. - Бібліогр.: с. 214 (2 назви)
Хмизова, О. В. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням / О. В. Хмизова. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (18 назв)
Чорна, О. М. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів / О. М. Чорна. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
Щербатюк, Б. А. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда / Б. А. Щербатюк. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 241 (11 назв)
Янковчук, М. М. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості / М. М. Янковчук. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249-250 (14 назв)
Яценко, Т. В. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .250-258. - Бібліогр.: с. 258 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
   155
   А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин [Текст] : матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф. 23 квіт. 2024 року / НАПН України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; міжнар. редкол. С. Д. Максименко, Dr Beata Anna Piechota [ та ін.] ; за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. - Київ : [б. в.], 2024. - 240 с. - Бібліогр. в конці ст. - 35.00 грн. р.
    Зміст:
Скальська, Л. О. Психомоторні аспекти навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку / Л. О. Скальська. - С .44-46. - Библиогр.: с. 46 (2 назви)
Максименко, Сергій Дмитрович. Особистість як центральна проблема диференційної психології / С. Д. Максименко, К. С. Максименко. - С .9-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (11 назв)
Пастушенко, В. С. Кризи вікових періодів у житті дитини: психологічне обгрунтуваннякризи новонародженості / В. С. Пастушенко. - С .98-101. - Бібліогр.: с. 101 (2 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Україна--Матеріали конференцій
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- міжособистісні взаємини -- Україна


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \міжнар. редкол.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \міжнар. редкол.\; Piechota, Beata Anna \іжнар. редкол.\; Клімовський, Станіслав \міжнар. редкол.\; Моріс, Віктор Массот \міжнар. редкол.\; Національна академія педагогічних наук України; Міністерство освіти і науки України; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
372
А 43


    Іванчук, С. А.
    Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. А. Іванчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- діти дошкільного віку -- економічне виховання -- економічна освіта -- сталий розвиток -- реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.
159.922
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варга, Вікторія Степанівна.
    Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі [Текст] / В. С. Варга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66 : рис. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольова сфера -- психічні процеси -- сімейна дисфункція -- сімейне виховання -- етнопсихологічна адаптація -- дитячо-батьківські стосунки -- психологічна адаптація -- соціальна адаптація -- шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
371"Р"
М 79


    Моргун, Володимир.
    Антон Макаренко - герой та ізгой української педагогіки [Текст] / В. Моргун ; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Міжнародна Макаренківська асоціація, Українська асоціація Антона Макаренка, Державний музей-заповідник А.С.Макаренка, Педагогічно-меморіальний музей А.С. Макаренка. - 2-е вид., доп. - Полтава : [б. в.], 2018. - 58 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 371"Р"
Рубрики: Системи виховання за А.С.Макаренком
Кл.слова (ненормовані):
Макаренко -- антиномії Макаренка -- Захаренко -- Зязюн -- Береговий


Дод.точки доступу:
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Міжнародна Макаренківська асоціація; Українська асоціація Антона Макаренка; Державний музей-заповідник А.С.Макаренка; Педагогічно-меморіальний музей А.С. Макаренка
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
372
А 43


    Савченко, Ю. Ю.
    Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку [Текст] / Ю. Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 251-262
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- мистецтво -- естетичне виховання -- терапевтичний вплив -- дитина дошкільного віку
Анотація: Одним з найефективніших засобів, який дає можливість людині відчути багатомірність соціокультурного життя у всіх його проявах та гармонізувати буття у соціумі є мистецтво. Воно є найдієвішим не лише виховним, але і терапевтичним засобом. Застосування його з такою метою знаходить втілення в арт-терапії. Арт-терапія розглядається як творча методика, що спирається на засоби мистецтва, як засоби символічної, невербальної комунікації, при реалізації якої створюється сприятливе середовище для встановлення та підтримання позитивних відносин між учасниками терапевтичного процесу, досягнення особистих і соціальних терапевтичних цілей, що визначаються індивідуально.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
154
А 43


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем [Текст] / Т. І. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сім'я -- соціальний інститут -- економічна соціалізація -- сімейне виховання -- фактори соціалізації
Анотація: В умовах соціально-економічних перетворень сучасне суспільство потребує інтенсивної соціалізації молоді, особливо успішного та швидкого перебігу процесів професійного становлення та безпроблемної зміни сімейного статусу. У статті здійснено аналіз теоретичних підходів в психології щодо впливу батьківської сім'ї, стосунків подружжя на майбутню молоду сім'ю їхніх дітей. Проаналізовано та окреслено роль батьківської сім'ї як первинної інституції економічної соціалізації дитини, яка формує у неї основи економічної свідомості та сприяє застосуванню отриманих знань у дорослому житті. Розглянуто особливості економічної соціалізації молодого подружжя в сучасному українському суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
372
А 43


    Горбатих, В. В.
    Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Горбатих // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 91-103
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- самоповага -- авторитет -- "значимий Інший" -- стилі виховання -- емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: У статті представлено загальнотеоретичний аналіз вивчення впливу батьків на становлення емоційно-ціннісного ставлення старшого дошкільника до себе. Розглянуто стилі спілкування дорослих з власними дітьми та їх вплив на становлення емоційно-ціннісного ставлення старших дошкільників до себе. Також автор статті розглядає такий феномен як авторитет, значимий інший; аналізує необхідність формування батьківської компетентності. Окрім цього, в статті розглядаються особливості емоційно-ціннісного ставлення дітей старшого дошкільного віку


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
372
И 26


    Игнатьев, В. Е. (Д-р).
    Биологические особенности детей дошкольного возраста и его гигиена [Текст] : редкая книга / В. Е. Игнатьев. - 7-е, пер. и доп. изд. - М. : Книгоиздательство "Практические знания", 1916 (Т-во типографии А. И. Мамонтова). - 75 с. : рис. - (Общественные курсы по дошкольному воспитанию ; № 10). - Б. ц.
Є автограф: Прим. 19949/д :
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 68508
Кількість відвідувачів 898
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя