Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Савченко О. В. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.234-244
2.

Євдокимова Н.О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.172-185
3.

Мар'яненко Л. В. Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми/Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.149-163
4.

Доценко Л.В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина // Актуальні проблеми психології. -Київ,[Ніжин]:[ПП Лисенко М. М.], 2020,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13.-С.98-106
5.

Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - 2018
6.

Балашов Е.М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2020,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 3.-С.12-27
7.

Степанюк К.І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/К. І. Степанюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:КЦ ФОП Іванової М.А., 2017,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13.-С.159-168
8.

Діхтяренко С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів/С. Ю. Діхтяренко // Актуальні проблеми психології. -Київ:[Фенікс], 2019,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 25.-С.110-119
9.

Калмиков Г. В. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності/Г. В. Калмиков // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18.-С.82-103
10.

Мар'яненко Л. В. Формувальні вміння вчителів/Л. В. Мар'яненко // Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018.-С.143-148
 1-10    11-19 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 113015
Кількість відвідувачів 1081
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя