Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
159.923.2
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості [Текст] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244 : табл. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- загальна здібність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивна активність -- рефлексивні вміння
Анотація: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доценко, Л. В.
    Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів [Текст] / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- мозковий штурм -- дерево рішень -- комунікативні здібності -- комунікативні вміння -- комунікативна компетентність -- тип спілкування -- студенти практичні психологи
Анотація: У статті висвітлено основні підходи до визначення поняття дискусія. Представлені результати дослідження особливостей розвитку комунікативних здібностей студентів практичних психологів, до та після впровадження дискусії як методу психокорекції. Отримані дані свідчать, що вдвічі зменшилась кількість юнаків з низьким рівнем комунікативних здібностей та зросла кількість з середнім та високим рівнями. Подано практичні рекомендації, щодо використання методу дискусії для розвитку комунікативної компетентності студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каряка, І.В.; Волошина, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Діхтяренко, С. Ю.
    До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів [Текст] / С. Ю. Діхтяренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- комунікативні здібності -- комунікативні вміння -- товариськість
Анотація: Стаття присвячена вивченню проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів. Розглянуто актуальність вирішення проблеми комунікативної компетентності в освітньому середовищі закладу вищої освіти, проаналізовано результати дослідження, проведеного серед студентів-психологів. ЛОгіка констатуючого експерименту полягала в тому, щоб виявити студентів, які мають найбільш низькі показники рівня сформованості комунікативної компетентності, потім провести з ними групові та індивідуальні бесіди про важливість ефективного спілкування в професійній діяльності психолога і запропонувати пройти навчання із застосуванням комплексу психологічних технологій, розроблених в ході моделювання процесів формування професійної комунікативної компетентності. У цьому зв'язку більш глибокого та детального вивчення потребує питання обгрунтування психологічних умов та загальної технології формування комунікативної компетентності фахівця будь-якої сфери дільності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
371.015
А 43


    Грединарова, О. М.
    Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання [Текст] / О. М. Грединарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- стилі мислення -- дослідницький стиль мислення -- психологічна напруга -- ситуація невизначеності -- початкова школа
Анотація: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Мар'яненко, Л. В.
    Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми [Текст] / Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 149-163. - Бібліогр.: с. 160-163 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична парадигма -- особистість -- формувальні вміння -- міжособистісна взаємодія -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті викладені результати емпіричного дослідження впливу позитивних чи негативних якостей вчителя (стилів педагогічної діяльності та педагогічного спілкування) на формування пізнавальної діяльності учнів. Встановлено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування може бути і позитивним і негативним (наприклад, демократичним або ліберальним чи авторитарним). Виявлено, що розподіл стилів педагогічного спілкування (на позитивний чи негативний) відбувається через різницю у розвитку педагогічної спрямованості та різного співвідношення позитивного і негативного морального потенціалу особистості вчителя. Досліджено, що уміння вчителя виховувати моральні якості учнів має вищий ранговий позитивний вплив на його вміння формувати пізнавальну діяльність учнів, ніж уміння вчителя формувати розумові здібності дітей. Експериментально з'ясовано, що позитивно на вміння вчителя формувати пізнавальну діяльність учнів впливають: наявність власного стилю педагогічного спілкування та висока самооцінка власних творчих здібностей. А негативно впливають на вміння формувати пізнавальну діяльність дітей наступні типи поведінки вчителя: відповідально-великодушний, прямолінійно-агресивний, співпрацююче-конвенціальний та нервово-скептичний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
155
П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Текст] : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 280 с. - 20.00 грн
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей") / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. - С .8-12
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків / В. В. Бучма. - С .36-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі / Т. С. Гурлєва. - С .63-66. - Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи / Л. В. Дзюбко. - С .74-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (10 назв)
Копилов, С. О. Культура як парадигма загальної середньої освіти / С. О. Копилов. - С .113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Формувальні вміння вчителів / Л. В. Мар'яненко. - С .143-148. - Бібліогр.: С. 148 (8 назв)
Мойзріст, О. М. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі / О. М. Мойзріст. - С .149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
Невмержицький, Володимир Максимович. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .158-164. - Бібліогр.: С. 164 (8 назв)
Пастушенко, В. С. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку / В. С. Пастушенко. - С .165-171
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості / О. І. Пенькова. - С .171-175. - Бібліогр.: С. 174-175 (11 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічна культура і професійно важливі якості / Н. В. Пророк. - С .184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
Пушкарська, Л. П. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху / Л. П. Пушкарська. - С .189-192. - Бібліогр.: С. 192 (8 назв)
Скальська, Л. О. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .193-194
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект / Н. В. Слободяник. - С .299-203. - Бібліогр.: С. 202-203 (13 назв)
Субін, А. О. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору" / А. О. Субін. - С .207-212. - Бібліогр.: С. 211-212 (3 назви)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології / Л. А. Терещенко. - С .212-218. - Бібліогр.: С. 218-219 (10 назв)
Федько, Вікторія Володимирівна. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти / В. В. Федько. - С .230-232. - Бібліогр.: С. 232 (3 назви)
Чекстере, Оксана Юріївна. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. - С .235-239. - Бібліогр.: С. 238-239 (4 назви)
Чудакова, Олена Миколаївна. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії / О. М. Чудакова. - С .247-256. - Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
Шатирко, Л. О. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .257-263. - Бібліогр.: С. 263 (5 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .264-267. - Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи / Л. М. Манилова. - С .278-281. - Бібліогр.: С. 281 (7 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Кл.слова (ненормовані):
матеріали конференції -- суб'єкти освітнього простору -- гуманістична парадигма -- особистісна взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.947+159.922.8-057.875:159.942-044.347
Л 64


    Литвинова, Лариса Володимирівна.
    Психологічні механізми подолання дезадаптованих переживань студентів-першокурсників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Литвинова Лариса Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дезадаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-першокурсники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
АДАПТАЦІЯ -- КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ -- САМООЦІНКА -- рольове моделювання -- образ "Я"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей адаптації студентів-першокурсників у вищих навчальних закладах. Виявлено, що на успішність адаптації студентів-першокурсників впливають наступні фактори: емоційний стан та емоційна стабільність особистості, самооцінка, рівень самоприйняття , вольова активність, рівень між особистісних стосунків, ступінь інтеграції образу "Я". Встановлено, що рівень адаптації особистості залежить від ступеня узгодженості між цілями і результатами діяльності, психічного пристосування і оволодіння новими формами діяльності, від формування і розвитку адекватної самооцінки, рольового моделювання і розвитку Я-концепії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні [Текст] / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивні комплексності особистості -- рефлексивні вміння -- особистісний рівень -- навчальна діяльність -- студент
Анотація: Стаття присвячена теоретико-методологічному дослідженню проблеми особливостей рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. Разом з теоретичним аналізом наукового доробку, що стосується дослідження цієї тематики, у статті ми намагалися визначити показники, що відображають кількісні аспекти їх сформованості, та емпірично визначити рівні рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. За допомогою методики О. Савченко "Рефлексивні вміння (особистісний рівень)" визначено узагальнені показники середніх значень рефлексивних вмінь особистісного рівня як: "організувати процес осмислення моделі проблемно-конфліктної ситуації"; "реструктурувати модель проблемно-конфліктної ситуації"; "визначати мету діяльності встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між отриманими результатами і характером організації проблемно-конфліктної ситуації"; "організовувати внутрішній діалог, використовувати власний досвід"; "гнучко змінювати позицію, вибирати нові способи вирішення проблеми"; "здійснювати ретельний самоаналіз отриманих результатів, власних дій і здібностей, переосмислювати альтернативні способи вирішення проблемно-конфліктної ситуації"; "визначити новий сенс свого становища в проблемно-конфліктній ситуації, співвідносити актуальні цілі діяльності з загальним сенсом життя та загальний рівень розвитку рефлексивних умінь на особистісному рівні. З отриманих даних можемо зробити висновок, що у досліджуваній групі студентів переважає низький та середній рівень розвитку рефлексивних умінь особистісного рівня, що потрібно враховувати під час організації їх навчальної роботи. Привертає увагу особливо низький рівень розвитку таких рефлексивних умінь студентів, як: "Експерементувати, випробовувати нові способи розв'язання складних ситуацій"; "Виокремлювати власні особливості, що заважають знайти засіб вирішення проблеми"; "Зберігати в пам'яті й використовувати інформацію про те, у яких випадках такий спосіб вирішення проблеми виявився найефективнішим".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каламаж, В.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 88030
Кількість відвідувачів 925
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя