Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1121)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (140)Рідкісна книга (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 202
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955-/В 31-442706 рукописний текст
Автор(и) : Верьовкіна, Олена Євгенівна
Назва : Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2010
Кільк.характеристики :297 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-210.
УДК : 37.015.3:159.955-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мисленнєва культура--мотиваційна сфера--когнітивна сфера--соціальна сфера--психолого-педагогічний вплив--мисленнєва культура--психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.22/В 53 рукописний текст
Автор(и) : Висідалко, Наталія Леонідівна
Назва : Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :186 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтелектуальні дії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чутливість--дія--задача--невідоме--мотиваційна спрямованість--стан
Анотація: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+316.454/В 67-305871 рукописний текст
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-186.
УДК : 159.922.2+316.454.52 + 159.922.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Маніпуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--критерії маніпуляції--рівні маніпуляції--маніпулятивні наміри--взаємодія--позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472.3:316.754/Т 50 рукописний текст
Автор(и) : Тоба, Маріанна Василівна
Назва : Соціально-психологічні особливості виникнення і функціонування норм в студентських групах : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :551 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 431-470.
УДК : 316.472.3:316.754
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Норми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова норма--нормативний вплив--поліфункціональність групових норм--нормативна поведінка--студенти
Анотація: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей виникнення і функціонування норм в студентських групах. Розглядається соціально-психологічна природа групової норми в контексті її змістовно-функціональної проблематики та мотиваційного навантаження. Запропоновано системно-концептуальну модель групового нормотворення в студентських групах; визначено сукупність показників поліфункціональності групової норми, що дозволяють отримати цілісне уявлення про досліджуваний феномен; показано взаємозв'язок групової норми і соціальної реальності, креативності і нормативного впливу; представлено специфіку ціннісно-нормативного регулювання поведінки особистості у групі й механізми нормативного самовизначення індивіда; виявлено соціально-психологічні умови і чинники нормативного групового впливу; обгрунтовано соціально-психологічні засоби оптимізації нормотворчих процесів в студентських групах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:[159.943+1/Л 17-704903 рукописний текст
Автор(и) : Лазуренко, Сергій Іванович
Назва : Психофізіологія моторних установок людини : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :443 с.: рис., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 369-421.
УДК : 159.91:[159.943+159.946 + 159.91:159.943 + 159.91:159.946
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Моторні установки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомоторні установки--квантово-механічний вплив--інформаційно-енергетичний потенціал--резонансні коливання--психофізіологія
Анотація: У дисертації досліджується проблема психофізіології моторних установок людини. Удосконалено загальнопсихологічну теорію моторних установок, що виявляється в забезпеченні цілісної готовності здійснювати продуктивну регуляцію рухів і дій людини. Доповнено наявні наукові дані щодо будови і функції моторної установки, можливості вимірювати її точністю відтворення рухів. Дістало подальшого розвитку методичне забезпечення способів відтворення інформаційно-енергетичного потенціалу моторних установок з урахуванням закономірностей адаптаційних процесів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.52+316.454/Г 93-181755 рукописний текст
Автор(и) : Гуменюк, Оксана Григорівна
Назва : Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-223.
УДК : 37.014.52+316.454.52+81'233 + 37.014.52 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія соціальної роботи-- Недільні релігійні школи
Психологя соціальної роботи-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--культура спілкування--ідентифікація--переконуючий вплив--віра--світоглядні установки--ціннісні орієнтації--духовні потреби--духовна культура--недільні релігійні школи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/К 21-879473 рукописний текст
Автор(и) : Карабин, Тарас Васильович
Назва : Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :261 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-213.
УДК : 316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Соціальна психологія-- Спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--спілкування в інтернеті--віртуальна комунікація--особливості спілкування в інтернеті--інтернет-залежність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/К 32-753758 рукописний текст
Автор(и) : Квас, Олена Валеріївна
Назва : Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :443 с.: рис., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.2+159.922.4 + 159.922.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Етносоціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісне оцінювання--соціальна перцепція--етнічний стереотип--ентоцентризм--міжособистісне сприймання--автостереотип--гетеростереотип
Анотація: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.472/К 49 рукописний текст
Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна
Назва : Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис. + 1 (додатки) с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-211.
УДК : 316.472
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологія маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): public relations (зв'язки з громадськістю)--соціальна комунікація--комунікативний простір--pr-взаємодія--pr-вплив--соціально-психологічна технологія--засоби технологізації--інформування--психологія маркетингу
Анотація: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07+37.091.113-/К 55-413057 рукописний текст
Автор(и) : Кощинець, Олена Юріївна
Назва : Соцільно-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2001
Кільк.характеристики :243 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-217.
УДК : 37.07+37.091.113-051 + 37.07 + 37.091.113-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний профіль керівника--комунікативний потенціал особистості--соціально-психологічний вплив--управлінська взаємодія--управлінська діяльність--задоволеність--ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню соціально-психологічних особливостей управлінської діяльності керівника загальноосвітньої школи. Показано, що своєрідність прояву комунікативного потенціалу керівника визначає специфіку управлінської діяльності та значною мірою обумовлює ефективність управління. Розроблено і апробовано соціально-психологічну модель управлінської взаємодії керівника закладу середньої освіти, визначено напрями врахування соціально-психологічних властивостей керівника загальноосвітньої школи в оптимізації його управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33-027.22:/К 78-964994 рукописний текст
Автор(и) : Красновський, Валерій Миколайович
Назва : Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-201.
УДК : 37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психічні стани
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--соціальна ситуація розвитку--гуманізація освіти--молодші школярі--підлітки--організація навчально-виховного процесу--ставлення учнів до школи
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1:316.477/Л 64 рукописний текст
Автор(и) : Літвінова, Ольга Володимирівна
Назва : Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2007
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примітки : Бібліогр.: с. 181-201.
УДК : 159.922.1:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Гендерні експектації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерні експектації--соціально-рольова позиція--самоідентичність--інконгруентність--диспозиція--передбачення--образ бажаного майбутнього--психологічна допомога--самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3+/М 18-179617 рукописний текст
Автор(и) : Малазонія, Світлана Валеріївна
Назва : Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923:37.011.3 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія поведінки
Загальна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здатність до саморегуляції--рефлексивність--копінг- стратегія--таксономія--суб'єктно-діяльнісний підхід--педагогічний вплив--автогенне тренування--системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73:614.87/М 34-966533 рукописний текст
Автор(и) : Матейко, Наталія Михайлівна
Назва : Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :225 с.: рис., табл., фот.цв.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-197.
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Пізнавальна сфера-- Емоційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вплив радіації на психіку--інтелект--емоційна сфера--психологічна допомога--емоційне благополуччя--арт-терапія
Анотація: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3:616.89-/О-56-143069 рукописний текст
Автор(и) : Ольховецький, Сергій Миколайович
Назва : Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :185,[37] с.: рис., табл.
Колективи : Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.964.3:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Страхи
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страх--тривожність--психологічний вплив--психокорекція--підлітки--молодші юнаки
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.23:37./П 50-448244 рукописний текст
Автор(и) : Поліщук, Михайло Миколайович
Назва : Організаційні умови застосування технології психологічного впливу в системі владних відносин : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :248 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 159.98:355.23:37.035
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологічний вплив-- Організаційна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційні умови--психологічний вплив--військовий керівник--підлеглий
Анотація: У дисертації досліджується проблема організації та здійснення психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Здійснено аналіз діяльності військових керівників щодо особливостей організації ними психологічного впливу на підлеглих, проаналізовано теоретичний та практичний досвід використання психологічного впливу. Автором розроблено технологію психологічного впливу військових керівників на підлеглих. Установлено, що організація психологічного впливу на підлеглих вимагає обов'язкового врахування військовими керівниками організаційних умов цього процесу, що підвищує якість їх військово-професійної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776.33+316.45/С 17-014798 рукописний текст
Автор(и) : Самборська, Олена Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні механізми переконуючого впливу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :243,[40] с.: рис., табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-243.
УДК : 316.776.33+316.454.52 + 316.776.33 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Психологічний плив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний вплив--психологічна взаємодія--переконуючий вплив--переговори--компетентність
Анотація: Дисертація містить дослідження проблеми психологічного впливу та співвіднесення феноменів "психологічного впливу" та "психологічної взаємодії". Досліджується динаміка психологічного впливу та місце переконуючого впливу в структурі психологічного впливу. Подається класифікація видів переконуючого впливу, описується організація процесу переконуючого впливу та засоби запуску його механізмів. Досліджуються причини критичного ставлення реціпієнта до переконуючого впливу. Розроблена технологія переговорного процесу, його психологічна специфіка, місце переконуючого впливу в структурі переговорів. Подається теоретичне обґрунтування базових навичок ведення переговорів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17/С 11 рукописний текст
Автор(и) : Ставицький, Олег Олексійович
Назва : Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :126,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 108-126.
УДК : 37.015.31:17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна вимога--молодші школярі--довільність поведінки--виховна робота--аргументований вплив--аргументація вимог
Анотація: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.947./Т 12-608154 рукописний текст
Автор(и) : Татомир, Леся Павлівна
Назва : Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-172.
УДК : 37.015.3:159.947.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток відповідальності
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--підлітки--старший шкільний вік--мотивація--суб'єктність--виховний вплив
Анотація: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Т 35-898195 рукописний текст
Автор(и) : Терновик, Наталія Анатоліївна
Назва : Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :354 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-224.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--підлітки--проблемна ситуація--рефлексивне середовище--пізнавальна активність--педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 9694
Кількість відвідувачів 596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя