Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (687)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вправи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Кільк.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.07:377.1/В 68
Автор(и) : Волошко, Наталія Іванівна
Назва : Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 138-148 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
УДК : 159.9.07:377.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збереження здоров'я--здоровий спосіб життя--психологічне здоров'я--духовне здоров'я--зміцнення здоров'я--навчально-виховний процес
Анотація: У статті представлено психологічні вправи для розвитку культури здорового способу життя особистості в умовах навчально-виховного процесу. Зміст програми-практикуму засновано на соціально-психолого-індивідуальному вимірі структури особистості. Розроблено рекомендації для практичних психологів, педагогів, учнів щодо організації навчально-виховної діяльності на засадах здорового способу життя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Половіна О.А.
Назва : Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 129-140 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 373.2:7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поліохудожній розвиток--мистецтво--живопис--пізнавальний інтерес--ігрові вправи--психогімнастика--педагогічні умови
Анотація: В статті опубліковані практичні рекомендації щодо поліохудожнього розвитку дітей дошкільного віку: представлена система роботи, яка грунтується на використанні мистецтва у роботі з дітьми; визначені педагогічні умови поліхудожнього розвитку особистості
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 106-121 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--програма--тренінг--вправи--вчитель
Анотація: У статті викладено зміст і структуру програми забезпечення професійного самоздійснення вчителів. Програма складається із двох послідовних етапів: загального та індивідуального. Загальний етап програми розраховано на двадцять сім академічних годин. Метою програми є підвищення у вчителів рівнів: зацікавленості у власній професійній діяльності; задоволеністю своєю професією і роботою; вираженості цінностей, властивих особистості, що самоактуалізується; внутрішньої професійної мотивації; здатності до шкидкого встановлення контактів із різними людьми і професійної самоефективності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.98/В 75
Автор(и) : Воронин Б. Ф.
Назва : Восточные психо-тренинговые системы
Вихідні дані : Киев: Лыбидь, 1992
Кільк.характеристики :184 с.: рис.
ISBN, Ціна 5-11-001748-4: 21.75 грн.
УДК : 615.851.1+615.851.8+796.41
Предметні рубрики (Галузі знань): Йога (вправи)
Тренування психіки. Психотренінг
Гімнастика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хатха-йога--зионгшинь--тайцзицюань--психотренинг--гимнастика
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Підлісна С. В.
Назва : Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивний урок--психологічні вправи--учень початкової школи--шкільна тривожність
Анотація: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:364.08-057/К 57-367025328 рукописний текст
Автор(и) : Кодлубовська, Тетяна Борисівна
Назва : Психофізіологічні механізми регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :459 с.: табл. + 1 додатки 55 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.416-459 (474 назви).
УДК : 159.91:364.08-057.36(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Правоохоронні органи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічна регуляція--функціональні стани--правоохоронці--психофізіологічні механізми--дихальні вправи--ефірні олії--аромабальзами--зони акпресури--гомеостаз--індивідуально-особистісний підхід
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:364.08-057/К 57-317821060 рукописний текст
Автор(и) : Кодлубовська, Тетяна Борисівна
Назва : Психофізіологічні механізми регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів : автореф. дис. ... док. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :42 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.91:364.08-057.36(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Правоохоронні органи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічна регуляція--функціональні стани--правоохоронці--психофізіологічні механізми--дихальні вправи--ефірні олії--аромабальзами--зони акупресури--гомеостаз--індивідулаьно-особистісний підхід
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:612.6-055./С 40-930676369 рукописний текст
Автор(и) : Сіраковська, Олена Борисівна
Назва : Корекція психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :243 с.: табл. + 1 додатки 29 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-243 (303 назви).
УДК : 159.98:612.6-055.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Жіноча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репродуктивне здоров'я--репродуктивна сфера--психосоматика--стрес--психоемоційний стан--тривожність--механізми психологічного захисту--функціональні стани--корекція--психоаналіз--ефірні олії--дихальні вправи--клієнт-центрована психотерапія--тілесно-орієнтована терапія--казкотерапія
Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми корекції психологічного стану жінок з порушеннями репродуктивної сфери. Аналіз поглядів на репродуктивну сферу жінки у психологічній науці дав змогу провести теоретичне узагальнення щодо психологічного стану як базового складника реалізації материнства. На основі аналізу наукових джерел установлено, що досліджувана проблематика є недостатньо розроблена у психологічній та медичній науках, а відсутність систематичних і практичних напрацювань спричиняють низку проблем під час лікування та перебігу гінекологічних захворювань жінок, що беззаперечно мають вплив на стан їх репродуктивного здоров'я. З'ясовано, що репродуктивна сфера жінки виступає основою материнської домінанти та є спусковим механізмом фізіологічних і психічних функцій жіночого організму. Визначено, що характерними особливостями жінки з порушеннями репродуктивної сфери виступають:акцентуації характеру, завищена тривожність, порушення психоемоційного стану, мінливість настрою та самооцінки, агресія та депресивні прояви, неконструктивність соціальних відносин, дезадаптація особистості у соціуму тощо. Доведено взаємозв'язок психоемоційного стану жінок з гінекологічними захворюваннями з проявами тривожності та їх репродуктивною сферою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 63371
Кількість відвідувачів 743
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя