Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчинок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5+316.628/О-73-271863 рукописний текст
Автор(и) : Осика, Ольга Вікторівна
Назва : Психологічні особливості мотивації моральної поведінки молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.947.5+316.628:171 + 159.947.5 + 316.628:171
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Поведінка-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--альтруїзм--егоїзм--моральна поведінка--моральна норма--моральний вчинок
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми мотивації моральної поведінки у молодших школярів. В роботі розкриваються сутність та характерні особливості моральної поведінки, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації моральної поведінки учнів. Виявлено основні типи мотивації поведінки, характерні для вихованців початкової школи. Встановлено зв'язок між моральною поведінкою молодших школярів, якостями їх особистості та низкою соціальних чинників. Розроблено систему психологічних засобів, застосування яких сприяє розвитку альтруїстичної мотивації поведінки молодших школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :244 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Духовність у детермінації процесу самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/ Е. П. Верещак. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/ С. А. Гончаренко. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності/ Н. М. Дембицька. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/ Л. О. Курганська. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/ Л. І. Пилипенко. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/ І. В. Яворська-Вєтрова. Професійна успішність особистості в суспільстві/ А. В. Алексеева. Естетичне: шлях до самотворення/ В. В. Антоненко. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї/ Г. М. Бевз. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/ Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського/ Г. В. Дьяконов. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст/ В. Ф. Казібекова. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості/ Я. Є. Кальба. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології/ В. Куліш. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами/ М. С. Кутас. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності/ Н. М. Лазарук. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента/ Г. Р. Лаптєва. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці/ Н. К. Орішко. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу/ С. Ю. Пащенко. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/ Н. В. Постоюк. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини/ М. В. Савчин. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління/ Л. А. Широкорадюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.64:330.16/К 17
Автор(и) : Кальба Я. Є.
Назва : Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 97-105 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв)
УДК : 316.64:330.16
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчинок--душевно-духовний потенціал--підростаюча особистість
Анотація: Аналізуються актуально необхідні орієнтири виховного, соціалізуючого впливу сьогодення, визначення вчинкового підходу як найбільш перспективного у розвитку душевно- духовної активності зростаючої особистості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/К 56-888464145 рукописний текст
Автор(и) : Ковтун, Алла Юріївна
Назва : Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :182 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--психологічні засоби--інтеріоризація--формування--розвиток--мовний вчинок--діалог
Анотація: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/К 56-669464258 рукописний текст
Автор(и) : Ковтун, Алла Юріївна
Назва : Формування психологічних засобів педагогічного спілкування у майбутніх учителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :19 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування--психологічні засоби--інтеріоризація--формування--розвиток--мовний вчинок--діалог
Анотація: У проведеному дослідженні здійснено теоретичний аналіз зв'язку ставлення людини до дійсності і її мовних вчинків; педагогічне спілкування було розглянуто як єдиний і взаємний зв'язок ставлення і мовного вчинку; створено експериментальну типологію професійного ставлення вчителя і типологію мовних вчинків; також була побудована експериментальна модель психологічного аналізу організації педагогічного спілкування; проведено експериментальне дослідження взаємозв'язку типів професійного ставлення вчителя та особливостей організації педагогічного спілкування, уточнено систему комунікативних підходів учителя. Розроблено програму тренінгу, яка включала в себе етапи, блоки із вправами для цілей тренінгу, а також низку авторських вправ. Реалізовано програму формувальних процедур та доведено їх ефективність. Гіпотеза, що була висунута на початку дослідження, підтвердила свою відповідність під час емпіричного дослідження.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Маценко В.Ф.
Назва : Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 339-349. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчинок--психософія--граничність буття--універсальність-унікальність--необхідне-достатнє--онтогенетичні закономірності
Анотація: В статті розглядається культурологічний підхід до тлумачення історії психології. Зокрема, показано, що художні, побутові та правові спостереження розкривали такі сторони людської душі, які лише згодом ставали предметом суто психологічного вивчення. Обґрунтовується думка про те, що структура вчинку й акценти в тлумаченні його самого та його компонентів визначають характер психологічних теорій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Подофєй С. О.
Назва : Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 208-213 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктність--вчинок--я-концепція--життєва ситуація--мотивація
Анотація: У статті розглядаються теоретичні підходи до розуміння соціально-психологічних особливостей розвитку суб'єктності людини та її самовизначення у вчинку. Висвітлено основи розробки дослідження становлення суб'єктності молодої особи у вчинку через визначення смислу Я та виявлення його у діяльності, у спільній взаємодії в студентському оточенні. Проведено анкетування серед студентів Педагогічного інституту. У студентів першого курсу виявлено зорієнтованість у першу чергу на задоволення емоційних потреб у взаємодії. Це спрямовується початковим соціально-професійним вектором в ситуації адаптації студентів до взаємодії на початку їх навчання. В процесі учбової та практичної діяльності поступово активізується вектор ключової кваліфікації. Він спрямовується на задоволення когнітивних та поведінкових потреб (організаційно-дослідних та ін.)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець В. А.
Назва : Історія психології : XVII століття. Епоха Просвітництва : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Либідь, 2007
Кільк.характеристики :1000 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-06-0485-8: 120.00, 100 грн., грн
УДК : 159.9(091)(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принцип прийняття рішень--стражденність людини--самодостатність людини--вчинок--психологія самопізнання
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/О 75
Назва : Основи психології : [підручник]
Вихідні дані : Б.м., 1995
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-325-00815-3: 1400000.00 крб.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поняття про психіку--предмет психології--методи психології--історія психології--галузі психології--метапсихологія--вчинковий смисл психологічних феноменів--вчинковий напрям у психології--вчинок
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 133714
Кількість відвідувачів 1140
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя