Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (978)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчитель<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
159.923.2:331.54:37.011.3-051
П 13


    Павлюк , Марія Михайлівна.
    Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павлюк Марія Михайлівна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- професійна ідентичність -- вчитель -- позиціонування -- професійне середовище
Анотація: У роботі проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. На їх основі виявлено особливості професійної ідентичності вчителя. З"ясовано, що зміст професійної ідентичності вчителя основної школи визначається характером позиціонування вчителя у професійному середовищі. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуванням. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами: емоційно-ціннісний-актуалізація переживань та їх усвідомлення, гармонізація емоційних станів; пізнавальний-поповнення системи знань про себе, усвідомлення їх значущості у процесі професійної діяльності; поведінковий-моделювання адекватних стратегій поведінки; особистісна та професійна орієнтованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.013+378-057.875:37.011.3-051
В 61


    Вовк, Валентин Петрович .
    Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовк Валентин Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 253 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель початкових класів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальна занедбаність -- важковиховуваність -- девіантна поведінка -- психологічна компетентність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013
Б 69


    Блинова , Олена Євгенівна.
    Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Блинова Олена Євгенівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2000. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній вчитель--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- мотиваційна готовність -- відкритість до спілкування -- діалогове навчання
Анотація: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378-057.875:37.011.3-051+37.091.31
Б 83


    Бородій, Дарія Іванівна.
    Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно-розподіленої учбової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бородій Дарія Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1998. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
групове навчання -- вчитель -- студенти -- психічна готовність -- тренінг -- учбова діяльність -- підготовка вчителів

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.064.2+316.472:316.485
В 22


    Вахоцька, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2002. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-160. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
взаєморозуміння -- педагогічний конфлікт -- навчальна діяльність -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , М. Н. \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Л 13


    Лавриненко, Світлана Леонідівна.
    Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм педагога--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- розвиток -- професійна самосвідомість -- професійна компетентність -- рефлексія -- гнучкість -- педагогічний потенціал -- суб'єктивність -- вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.944.4:37.011.3-051
З-12


    Зайчикова, Тетяна Вікторівна.
    Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зайчикова Тетяна Вікторівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 191, [200] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СТРЕС -- ПРОФЕСІЙНИЙ стрес -- ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНінг -- ВЧИТЕЛЬ
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним детермінантам синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Розкрито сутність синдрому "професійного вигорання" як наслідку довготривалих професійних стресів. Вивчено зміст і структуру синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Досліджено соціально-економічні, соціально-психологічні, індивідуально-психологічні детермінанти виникнення синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Показано, що синдром "професійного вигорання" має місце у більшості вчителів вітчизняних закладів середньої освіти, а також має свою специфіку вияву в цій професійній діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.011.3-051-057.875:159.923:316.477
І-23


    Іванцев, Людмила Ігорівна.
    Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- технології життєтворчості -- формування методів життєтворення -- рефлексія життєвого шляху -- майбутній вчитель -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена психологічним проблемам формування у студентів - майбутніх учителів - здатності до творення стратегій побудови власного життєвого шляху. В основу технології життєтворчості покладено усвідомлення ними кожного з етапів процесу формування життєвих стратегій. Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній із яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної системи, цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань із реальністю, життєвої перспективи та методів реалізації життєвих планів і намірів. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:37.011.3-051:811+81'233
М 22


    Мамчур, Інна Анатоліївна.
    Формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічно орієнтованого навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамчур Інна Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2007. - 392 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
   Педагогічна психологія--Вчитель іноземної мови--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний потенціал -- комунікативна підготовка -- актуалізація комунікативного потенціалу -- засоби навчання -- культурологічна орієнтація навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню ефективних засобів культурологічно орієнтованого навчання, які найбільшою мірою сприяють формуванню комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. В дисертації уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу педагога, виявлені шляхи його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Обґрунтовано доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів, її детермінованість як індивідуальними комунікативноми властивостями особистості, так і педагогічними впливами викладача на студентів. Доведено, що рівень розвитку комунікативного потенціалу майбутнього вчителя англійської мови обумовлений системою комунікативних якостей, знань, вмінь та навичок, притаманних педагогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3
Х 73


    Холодова, Ольга Олексіївна.
    Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Холодова Ольга Олексіївна ; наук. кер. Циба В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Фрустрація--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
фрустрація -- депривація -- адаптація -- професійне становлення -- комунікація -- рефлексія -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Циба, Віталій Трохимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
37.011.3-051+37.013
Щ 61


    Щербан, Тетяна Дмитрівна.
    Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Щербан Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Максименко С. Д., наук. конс. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 160 с. : табл. - Бібліогр.: с. 140-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель -- педагогічні задачі -- комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
37.011.3-051+37.013+159.955.4
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 199 с. : табл., рис., ил. - Бібліогр.: с. 182-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Рефлексія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісна рефлексія -- вчитель початкових класів -- особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
373
Д 68


   
    Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2016. - 108 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- вчитель початкової школи -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

17.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала [Текст] / Т. С. Пільгук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- педагогічна творчість -- самореалізація -- вчитель -- педагог-професіонал -- творча педагогічна діяльність -- професіоналізм
Анотація: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку педагогічної творчості педагога-професіонала. Науково обгрунтовано поняття педагогічної творчості вчителя. Визначено провідні дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку педагогічної творчості особистості в освітньому середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

18.
37.015.3:316.77
К 56


    Ковальова, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. А. Ковальова ; наук. керів. В. В. Турбан ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- соціальн-комунікативна компетентність -- післядипломна освіта -- розвиток компетентностей
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних особливостей розвитку СКК вчителів З ЗСО, теоретичному обґр унтуванню , розробці та експериментальній перевірці її розвивальної програми в умовах післядипломної освіти. На матеріалі теоретичного аналізу сформульовано поняття розвитку соціально - комунікативної компетентності вчителя, як еволюційного процесу поступального набуття якісних змін у розвитку психічних властивостей, які забезпечують його особистості здатність досягати партнерських відносин з усіма суб’єктами освітнього процесу, враховуючи потреби, цінності й цілі всіх учасників взаємодії в рамках с успільно прийнятної коректно - етичної поведінки та успішної взаємо комунікації . Розроблено структурно - змістову модель розвитку соціально - комунікативної компетентності, виокремлено та обґрунтовано його критерії й показники. Створено, експериментально перевіре но та стандартизовано авторську методику «Самооцінка соціально - комунікативної компетентності особистості» . Розроблено розвивальну програму «Соціально - комунікативна компетентність вчителя», експериментально доведено її ефективність. Встановлено психологічні особливості розвитку СКК вчителів ЗЗСО, які полягають у доведені того, що : а) розвиток субкомпетентностей зумовлений специфікою професійної діяльності особистості вчителя та залежить від профілю його навчальної дисципліни й освітнього ступеня навчання, він значуще не залежить від віку педагога й профілю його освітнього закладу; б) властивістю ґенези субкомпетентностей є їх спроможність зазнавати значущих змін під психодіаг ностичним впливом; в) динаміка розвитку соціальних субкомпетентностей випереджає динаміку удосконалення комунікативних субкомпетентностей респондентів ; г) генезис СКК вчителя відбувається інтенсивніше, якщо він має високий рівень актуального розвитку субк омпетентності «Відносини з самим собою».

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" (Переяслав-Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(5А2.2)П
А 43


    Кокун, Олег Матвійович.
    Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів [Текст] / О. М. Кокун, Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 106-121. - Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- програма -- тренінг -- вправи -- вчитель
Анотація: У статті викладено зміст і структуру програми забезпечення професійного самоздійснення вчителів. Програма складається із двох послідовних етапів: загального та індивідуального. Загальний етап програми розраховано на двадцять сім академічних годин. Метою програми є підвищення у вчителів рівнів: зацікавленості у власній професійній діяльності; задоволеністю своєю професією і роботою; вираженості цінностей, властивих особистості, що самоактуалізується; внутрішньої професійної мотивації; здатності до шкидкого встановлення контактів із різними людьми і професійної самоефективності


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Панасенко, Наталія Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
37
А 40


   
    Акмеологія шкільної освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / [за заг. ред. Г. С. Сазоненко]. - Київ : Основи, 2010. - 560 с. - ISBN 978-966-2044-44-7 : 40.00 грн.
УДК
РУБ 37
Рубрики: Політика в галузі освіти
   Якість навчання в освітніх закладах

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- вчитель-акмеолог -- шкільна акмеологія


Дод.точки доступу:
Сазоненко], Г.С. \[за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 2682
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя