Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (741)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчителі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописний текст
Автор(и) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Назва : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.23:808.1+/Б 16-307640 рукописний текст
Автор(и) : Бажанюк, Валентина Станіславівна
Назва : Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :216 с.: табл., граф.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-157.
УДК : 159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051 + 159.928.23:808.1 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні вчителі
Вікова психологія-- Обдаровані діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--вчитель--українська мова--українська література
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Я 14-946788 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :217 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-209.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+159.947.5:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотиваційна готовність
Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--мотиваційна готовність--готовність до діяльності--педагогічна діяльність--психолого-педагогічні умови
Анотація: У дисертації розкрито зміст поняття "мотиваційна готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності" та його структуру. Виявлено психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Подано опис розробленої програми розвитку мотиваційної сфери, яка зокрема містить мотиваційно зорієнтований психологічний тренінг "Мотивація власного життєвого та професійного досягнення".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 64 рукописний текст
Автор(и) : Потоцька, Ірина Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-215.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна обдарованість-- Майбутні вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна обдарованість--обдарованість--педагогічна діяльність--майбутні педагоги
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутнісних характеристик обдарованості. Розроблено психологічну модель педагогічної обдарованості майбутнього учителя. Виявлено особливості сформованості основних компонентів педагогічної обдарованості у майбутніх учителів залежно від курсу навчання. Обґрунтовано шляхи та умови розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів в процесі фахової підготовки. розроблено та апробовано програму розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/С 53
Автор(и) : Сніжна М. А.
Назва : Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-216 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні--обдаровані діти--вчителі для обдарованих
Анотація: Розглянуто психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями, найважливіші особистісні та професійні властивості вчителів. Розглянуто напрямки вдосконалення підготовки вчителів для обдарованих учнів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9-051/П 12
Автор(и) : Павлюк Н.
Назва : Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 162-172 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв)
УДК : 159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--мотивація--співпраця педагога з батьками--майбутні вчителі--початкова освіта
Анотація: Вивчаються особливості психологічної готовності майбутніх учителів початкової школи до співпраці з батьками.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Савченко, Тетяна Леонідівна
Назва : Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 194-207: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--професійна діяльність--вчителі--мотивація--самоефективність
Анотація: Розглянуто основні аспекти професійного самоздійснення вчителів СЗШ. Визначено показники рівнів професійного самоздійснення, зокрема, зовнішньопрофесійних та внутрішньопрофесійних складових, мотивації професійної діяльності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Назва : Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК : 37.011.3.015.311-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча компетентність--майбутні вчителі--професійне становлення--професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Ш 37
Автор(и) : Шевченко Н. Ф., Чепішко О. І.
Назва : Професійна свідомість майбутнього вчителя: психосемантичний та розвивальний аспекти : монографія
Вихідні дані : Запоріжжя: ЗНУ, 2015
Кільк.характеристики :197 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
ISBN, Ціна 978-966-599-516-6: 11.00 грн
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--майбутні вчителі--професійна підготовка
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Горобець І. А.
Назва : Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 66-78 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні вчителі--професійна компетентність--методична компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні чинники особистісної культури студента в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Обгрунтовано позицію викладача у ВНЗ, який сприяє розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 54042
Кількість відвідувачів 862
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя