Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (361)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відповідальність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9(09)/М 48
Автор(и) : Мельник О.
Назва : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 134-151 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
УДК : 159.9(09)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--відповідальність--совість--сенс життя--світобачення--дух--душа
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст уявлень про сутність і покликання людини часів Київської Русі та представлено картину світу людини у давньоруських письмових джерелах (на матеріалі текстів "Правда Руська").
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)/М 48 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Оксана Андріївна
Назва : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :189 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--провина--відповідальність--совість--сенс життя--дух--душа
Анотація: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10"/ І. В. Ершова-Бабенко. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/ Б. Г. Кремінський. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини/ В. В. Москаленко. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості/ Л. В. Романюк. Фактори психологічного благополучча студентів/ Л. З. Сердюк. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження/ О. Л. Музика. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях/ Н. Д. Володарская. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект/ К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності/ І. М. Грицюк, Н. О. Денис. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/ О. В. Губенко. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій/ О. П. Демченко. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей/ І. В. Козицька, О. О. Ковальска. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Духовні здібності особистості як психологічна проблема/ О. І. Кузнецов. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання/ Н. М. Латиш. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект/ К. А. Марчук. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння/ Н. І. Мусіяка. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Ціннісні аспекти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію/ С. О. Подофєй. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)/ Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект/ О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників/ К. В. Терещенко. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла/ Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?/ Г. В. Чайка. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів/ О. М. Шамич. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання/ А. В. Бахвалова. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності/ О. В. Еверт. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Розвиток комунікативної компетентності особистості/ З. П. Зеленська. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера/ В. Д. Кузіна. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості/ А. О. Курбатова. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/ К. В. Максьом. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО/ О. В. Мельник. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості/ С. М. Могиляста. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку/ Т. В. Павленко. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор/ М. Ю. Панасенко. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості/ Н. Ю. Ремесник. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра/ О. М. Сторожук. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти/ М. М. Чекрижова. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Федорчук О.І.
Назва : Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 318-331 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.922.27:37.017.7,316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--авторитарні сім'ї--батьківська відповідальність--деструктивна поведінка дошкільника--сімейне насилля--агресія
Анотація: В статті піднімається питання розуміння дорослими унікальності періоду дошкільного дитинства для розвитку особистості, а також усвідомлення своєї відповідальності за гармонійний та повноцінний розвиток дитини. Визначено вплив моделей взаємовідносин у сім'ї на формування деструктивної поведінки дитини. Названо основні причини депресивних станів у дітей дошкільного віку, проявів агресії, формування душевної глухоти. Проаналізовано вплив медіа на процес соціалізації дошкільника. Піднімається проблема фізичного насильства в сім'ї та його наслідки. Зроблено висновки, що батьківська безвідповідальність є основним чинником диструктивної поведінки дошкільника, що потребує окремого дослідження та розробки методів корекції ставлення батьків до процесу виховання дітей в колі сім'ї.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
Статистика
за 18.06.2024
Кількість запитів 87347
Кількість відвідувачів 1117
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя